Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 week 22. Ik ben er weer :)

Ga naar beneden 
+6
RE Berxwedan
RE Divinoo
RE Ssssilver
re ukky
RE Fokuz
Re Draakje
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimeza mei 28, 2011 10:12 pm

Na een aantal maanden weggeweest te zijn, ben ik weer terug.
Gisteren ben ik weer begonnen en man, man, wat is het veranderd. Zowel in de game als hier op het forum.

Maar misschien zijn de veranderingen goed, we zullen het merken. Het forum ziet er in elk geval goed uit.
Tot mijn verbazing ben ik (op het forum) nog steeds Generaal. Geen idee of dit nog in de cc zo is, maar als het wel zo is...........de leden die mij goed kennen weten wat dit betekent geek

Gisteren heb ik, allereerst, mijn kingdom geplunderd. Het was niet veel maar toch. Daarna ben ik druk met Strange rocks bezig geweest en heb ik hier en daar 'oude' vrienden geknuffeld.

Its good to be back lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimeza mei 28, 2011 11:12 pm

Mooi draakie dat je weer terug bent .......
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5968
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 12:09 am

WB Draaakje!!@@!
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6827
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 12:13 am

welkom terug draakje, we hebben je gemist Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 2:29 am

Ik heb je gemist hoor draakje!,

iti btw he:.$
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6333
Registratiedatum : 22-11-10

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 7:38 am

Top dat je terug bent en ja, we hebben je idd gemist. De laatste tijd kwam regelmatig de vraag "iets van Draakje gehoord" en gelukkig, daar is ze weer!
Welkom back Petra sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6841
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 8:39 am

Wb petra!

Reden datje opt forum gen was is puur omdat ik niet ben ingelicht of je nog gen bent of niet.
Ik vind dat je wel mag ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6130
Registratiedatum : 22-11-10

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 8:47 am

welkom terug draakje wij hebben je wel gemist in de cc cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 9:10 am

Generaal Buiten Dienst?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
Professional poster
Professional poster
RE snoepy


Aantal berichten : 654
Punten : 5547
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 9:34 am

petraaatje!!!!Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8474
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 10:45 am

geweldig ons favorite vuurspuwende reptiel is weer terug

en die gen rank mag je van mij gewoon houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 7:49 pm

Wow, dank jullie allemaal. Ik had geen idee dat ik zo gemist werd. (pinkt een traantje weg) cat

Het is erg wennen in RS, maar ik begin al aardig de weg weer te vinden. Gisteren weer Strange Rocks gedaan. Verder gekletst met rs leden en het heel gezellig gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re S A D
Active poster
Active poster
Re S A D


Aantal berichten : 131
Punten : 5028
Registratiedatum : 23-11-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Maasbommel

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimezo mei 29, 2011 11:32 pm

wb petra!!! en niet te streng zijn he !#@ xx seb
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimema mei 30, 2011 9:39 pm

Re S A D schreef:
wb petra!!! en niet te streng zijn he !#@ xx seb

Neu........ Twisted Evil
Trouwens, in de cc ben ik geen Generaal dus maak je maar niet druk Razz
Maar ik heb, sinds ik weer terug ben, wonderwel niet zoveel gevloek en gescheld gezien. Volgens mij heeft de 'opvoeding'
geholpen Wink


Gisteren heb ik een quest gedaan. Ja, ja, ik moet er nog een paar inhalen. Wat ik erg leuk vind want ik ben gek op questen bounce
Verder wilde ik nog van alles doen maar er kwam van alles tussen. Mijn dochter kwam langs, die moest naar een intakegesprek voor de MBO verpleegsteropleiding. Uiteraard moest ze (altijd op het laatste moment) nog van alles kopieren. Mam is dan de 'reddende engel' sunny
Ze is aangenomen en kan niet wachten tot na de vakantie.

Daarna ben ik even bij een vriendin geweest, die moet 14 juni geopereerd worden. Misschien heeft ze kanker, maar dat kunnen ze niet eerder zien dan na de operatie. Ik hoop dat het niet zo is.
S'avonds wilde ik nog ff wat dingen doen op RS. Ik had mijn zoon de tuin ingestuurd om het gras (Lees onkruid What a Face ) te maaien. Hij had mijn hulp nodig dus ik ben de tuin ingedoken en heb hem geholpen.
Daarna deed mijn rug zo'n pijn dat ik maar op de bank ben gaan zitten en niets heb gedaan study
Terug naar boven Ga naar beneden
Re S A D
Active poster
Active poster
Re S A D


Aantal berichten : 131
Punten : 5028
Registratiedatum : 23-11-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Maasbommel

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimema mei 30, 2011 11:19 pm

zo zo druk druk druk

oeh hopelijk valt t mee met je vriendin petra :S
even de duimen op elkaar en duimen maar dat het gaat meevallen

en gefeliciteerd voor je dochter :$

hahah dus je houd van qeusten Razz
je mag je zelf flink uitleven op mijn acc om te qeusten hoor ik hou je niet tegen Razz

=) xx
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8474
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimedi mei 31, 2011 4:23 am

wat een drukte zeg maar ja je verveeld je iig niet

en beterschap voor je vriendin natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimedi mei 31, 2011 4:51 am

Ach, als je sommige quests zo leuk vindt dat je ze tweemaal wilt doen, mag je mijn account ook wel even gebruiken hoor ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimedi mei 31, 2011 8:02 am

En als je dan nog steeds zin hebt, mag je er ook nog 100 voor mij doen:).
1k per quest krijg je(L)
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimedi mei 31, 2011 10:37 pm

Re S A D schreef:
zo zo druk druk druk

oeh hopelijk valt t mee met je vriendin petra :S
even de duimen op elkaar en duimen maar dat het gaat meevallen

en gefeliciteerd voor je dochter :$

hahah dus je houd van qeusten Razz
je mag je zelf flink uitleven op mijn acc om te qeusten hoor ik hou je niet tegen Razz

=) xx
Lol, dat is me vaker gevraagd, om quests te doen. Maar ik ben er niet zo happig op om op een ander zijn acc. dingen te gaan doen. Gewoon doen, je begint het wel leuk te vinden en er zijn zoveel walktroughs voor quests. Dus, huppa en aan de gang Razz

Gisteren een quest gedaan, was hardstikke makkelijk en geen vechten. Maar ik was wel iedere keer het poppetje kwijt en moest die dan weer gaan halen What a Face

Verder heb ik Livid Farm gedaan, jammer genoeg was ik zo door mijn 1.5k astral runes heen. Dus heb ik er maar 5k bijgemaakt. Schiet met exp geen *** op maar ik kon weer ff verder. Ik wil die spreuk van die 'repair pouch hebben, daar heb ik 180k punten voor nodig. Die punten gaan ook niet zo snel, maar ik ga ervoor. Hoef ik nooit meer de wildy in om mijn pouch te repareren bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5960
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimedi mei 31, 2011 10:45 pm

met npc contact kan je waar ook in rs met abbys prate en dus je pouches laten maken
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6333
Registratiedatum : 22-11-10

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimewo jun 01, 2011 9:43 am

Ik haal mijn strange rocks voor rc altijd in de abyss en laat dan natuurlijk gelijk mijn pouches repareren. Meestal doe ik dat 's morgens vroeg, als er nog niet zo veel mensen online zijn. Tot op heden (ff afkloppen) is dat altijd goed gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6827
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimewo jun 01, 2011 10:31 am

volgens mij kan je de eerste x aantal seconden dat je in wildy bent ook nog niet aangevallen worden?

Ik was laatst es onderweg naar abbyss voor slayer task (via blood altar) en zag dat anderen geen attack optie hadden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimewo jun 01, 2011 7:57 pm

RE Krygertje schreef:
met npc contact kan je waar ook in rs met abbys prate en dus je pouches laten maken
Hoe doe je dat? Op Luna mage zeker? kan je dat ff uitleggen? ty, ty, ty, bij voorbaat.

Gisteren erg weinig tijd gehad om te spelen, eerst kreeg ik de Reintergratie consulente op visite. Was erg gezellig. Daarna boodschappen gedaan, naar mijn andere vriendin. Die heeft twee weken geleden haar ribben gebroken en weigert om naar het ziekenhuis te gaan. Oké, haar beslissing maar ik vind het dom.

Tien ik thuis kwam wilde ik inloggen maar mijn dochter kwam binnenwapperen. Daar mee zitten kletsen en toen eten. Even on-line geweest, maar later mijn favo tv programma's gekeken.
Rond een uur of tien toch maar weer on-line gegaan en (weer) Livid Farm gespeeld. Mijn runes vliegen er door heen dus voor deze keer heb ik (voor een paar mil) runes gekocht. Ik heb nu rond de 60k punten. Het duurt wel lang, die punten halen en je moet goed opletten. Dus kan je niet kletsen tussendoor. Dus vergeef me als ik in de cc niets zeg I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5960
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimewo jun 01, 2011 9:36 pm

luna mage, op icoontje van npc contact klikke als je de juiste runes heb en daarna abyssal mage zoeke
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitimewo jun 01, 2011 9:54 pm

Ty, Ty. Nu hoef ik niet meer naar de abbys cheers flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 22. Ik ben er weer :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 22. Ik ben er weer :)   week 22. Ik ben er weer :) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 22. Ik ben er weer :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» week 24, rotbegin van de week
» week 28. Weer volop aan het Rsen
» Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P
» week 32. Wat zal deze week brengen
» Week 2. Rotbegin van de week

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: