Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 week 28. Weer volop aan het Rsen

Ga naar beneden 
+3
re ganesha
re ukky
Re Draakje
7 plaatsers
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimeza jul 09, 2011 8:05 pm

Weer een nieuwe week Smile

Gisteren alleen maar dung gedaan. Ik ben nu bij floor 35 en de xp wordt iets beter. Ik krijg nu 11k per foor. Maar de floors worden ook steeds moeilijker. Het enige waar ik veel last van heb is mijn lage Hunter en mining lvl. Voor de rest gaat het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimezo jul 10, 2011 9:23 pm

Gisteren met Jerre en Curse floor 40 gedaan. Ik ging een paar keer dood en Jerre ook. Rot boss Razz
Nu moet ik floor 41 nog. Maar eens kijken of dat wat wordt.

Verder heb ik herblore gedaan, ben nu lvl 96 en kan eindelijk overloads zonder drankje maken. Op naar de 97 voor effies.

Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimema jul 11, 2011 7:19 pm

Gisteren 2x Dragon boots drop gehad. Ze zijn iet veel meer waard maar toch leuk Smile
Verder gegaan met Rock Creatures. Diirt altijd erg lang maar geeft neit. Ook daar zijn de drops veel minder waard dan eerst. Die dingen die je uit die rocks mined waren veel geld waard, nu niet meer. Maar geeft niet het gaat om het spel.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6827
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimema jul 11, 2011 8:59 pm

't blijft toch jammer dat alle drops onderuit gaan...

Maareuh, doe jij nog steeds alleen maar floors met clanleden of solo draakje?
Wordt het niet eens tijd om 5:5 te gaan spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimedi jul 12, 2011 2:53 am

RE ukky schreef:
't blijft toch jammer dat alle drops onderuit gaan...

Maareuh, doe jij nog steeds alleen maar floors met clanleden of solo draakje?
Wordt het niet eens tijd om 5:5 te gaan spelen?

Ja, zou leuk zijn. Ik moet floor 41 nog doen en dan mijn ring weer resetten. Maar ik doe Dung het liefst in het weekend. Meer spelers online en geen zin om iets anders te doen.
En ja, ik doe Dung alleen met clanleden of solo. Ik heb geen zin om in w117 te gaan jengelen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6827
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimedi jul 12, 2011 3:55 am

w148 dan? (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimedi jul 12, 2011 7:04 pm

RE ukky schreef:
w148 dan? (A)

Wat is er daar dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimedi jul 12, 2011 7:06 pm

Gisteren met mijn task bezig geweest. Nog steeds LRC. Dat gaat zo langzaam Sad

Waarom ik niet bij het Boss event was? Mijn vriendin kwam langs met een flesje wijn. Ik had geen zin in een kater en heb thee gedronken. Hopelijk het volgende Boss event in een weekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4781
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimedi jul 12, 2011 11:01 pm

w 148 is een hogere dung wereld

Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimewo jul 13, 2011 8:20 pm

re ganesha schreef:
w 148 is een hogere dung wereld


Zo goed ben ik nu ook weer niet denk ik Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimewo jul 13, 2011 8:24 pm

Gisteren mijn LRC afgemaakt en daarna al de Strange rocks gedaan. Toch lekker die extra xp Smile

Daarna 222 van die beestjes waar je whip drop van kan krijgen. (Ik wordt oud, vergeet de naam Razz) maar niet Ă©Ă©n whippie Sad
Nu heb ik 80 Black Dragons, maar eens kijken wat dat wordt. Hopelijk niet te veel botters in die caves Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8474
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimewo jul 13, 2011 8:36 pm

voro black dragons ga ik altijd zanaris. die is zo dicht bij een bank dat je alle botten en hides kan banken
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimedo jul 14, 2011 8:29 pm

RE Taz schreef:
voro black dragons ga ik altijd zanaris. die is zo dicht bij een bank dat je alle botten en hides kan banken

Daar ga ik ook altijd heen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimedo jul 14, 2011 8:32 pm

Gisteren al mijn Blackies gedaan. Een hard clue gekregen (68k Sad). Daarna kreeg ik Skeletal Wyvern, hardstikke leuk, geen goede drops. Of hebben die dat niet, wel leuk veel Crimson charms.
Daarna geprobeerd om mijn Summo lvl omhoog te krijgen maar dat ging niet lukken Razz
Ook nog glas gemaakt, orbs geblazen, orbs gecharged, battlestafs gemaakt en die gealched.

Een leuk dagje dus Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6841
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimedo jul 14, 2011 9:03 pm

Re Draakje schreef:
Gisteren al mijn Blackies gedaan. Een hard clue gekregen (68k Sad). Daarna kreeg ik Skeletal Wyvern, hardstikke leuk, geen goede drops. Of hebben die dat niet, wel leuk veel Crimson charms.
Daarna geprobeerd om mijn Summo lvl omhoog te krijgen maar dat ging niet lukken Razz
Ook nog glas gemaakt, orbs geblazen, orbs gecharged, battlestafs gemaakt en die gealched.

Een leuk dagje dus Smile

toen ik wyverns deed had ik net 6 kills toen al mn food weer opwas,

hoe moet ik dat het beste doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimevr jul 15, 2011 8:32 am

x Divinoo NL schreef:
Re Draakje schreef:
Gisteren al mijn Blackies gedaan. Een hard clue gekregen (68k Sad). Daarna kreeg ik Skeletal Wyvern, hardstikke leuk, geen goede drops. Of hebben die dat niet, wel leuk veel Crimson charms.
Daarna geprobeerd om mijn Summo lvl omhoog te krijgen maar dat ging niet lukken Razz
Ook nog glas gemaakt, orbs geblazen, orbs gecharged, battlestafs gemaakt en die gealched.

Een leuk dagje dus Smile

toen ik wyverns deed had ik net 6 kills toen al mn food weer opwas,

hoe moet ik dat het beste doen?

Ik neem een tort vol food mee. Mijn invent is 4 super prayer, 1 extreem att, def en strenght. En de rest vol food, minus 2.
Ik pray range. Ik draag range gear, elemental shield, whip, drag boots, mijn fire cape, dragon boots. Zo houd ik het wel een tijdje vol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Askpro
Professional poster
Professional poster
Askpro


Aantal berichten : 510
Punten : 5241
Registratiedatum : 05-06-11
Woonplaats : Den Helder

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimevr jul 15, 2011 8:34 am

Re Draakje schreef:
Weer een nieuwe week Smile

Gisteren alleen maar dung gedaan. Ik ben nu bij floor 35 en de xp wordt iets beter. Ik krijg nu 11k per foor. Maar de floors worden ook steeds moeilijker. Het enige waar ik veel last van heb is mijn lage Hunter en mining lvl. Voor de rest gaat het wel.

lage hunt en mining? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8474
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimevr jul 15, 2011 9:17 am

Re Draakje schreef:
Ik draag range gear, elemental shield, whip, drag boots, mijn fire cape, dragon boots. Zo houd ik het wel een tijdje vol.
draakjes hebben toch maar 4 poten in plaats van 6.
1 voor schild 1 voor wapen en 2 voor boots.

waar is dat extra paar voor Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5702
Registratiedatum : 21-11-10

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimevr jul 15, 2011 12:26 pm

als zon beest je dan vast vriest (dat doen ze toch?) dan doe je die boots uit en doe je de 2e set aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimevr jul 15, 2011 7:40 pm

Askpro schreef:
Re Draakje schreef:
Weer een nieuwe week Smile

Gisteren alleen maar dung gedaan. Ik ben nu bij floor 35 en de xp wordt iets beter. Ik krijg nu 11k per foor. Maar de floors worden ook steeds moeilijker. Het enige waar ik veel last van heb is mijn lage Hunter en mining lvl. Voor de rest gaat het wel.

lage hunt en mining? Shocked

Ja, vaak moet je lvl 100 of zo hebben om iets te doen. Als ik boven lvl 90 ben lukt dat wel maar met lage 80 niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimevr jul 15, 2011 7:40 pm

RE Ruler schreef:
als zon beest je dan vast vriest (dat doen ze toch?) dan doe je die boots uit en doe je de 2e set aan

Jup Razz

Vautje bedankt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimevr jul 15, 2011 7:51 pm

Gisteren van alles gedaan. Ik wilde 95 summo hebben want iemand met mijn stats is (bijna) verplicht om een yak achter zich aan te hebben lopen.

Daarom besloot ik om Wolpertinger pouches te maken. De rabbits waren snel gekocht maar de wolfbones lieten op zich wachten. Daarom haalde ik mijn 900k maar weer van de GE af en ging ze zelf doen. 806 wolfbones moest ik hebben, pffffffffffffttttttttttt.
Maar goed, ik ben naar White Wolf Mountain gegaan, daar zitten volgens mij de meeste wolven en is de bank het dichtste bij, en heb ze allemaal eigenhandig gekilled. clown

Daarna aan het summoning geslagen en ik ben nu 94 Summo. Ik dacht "Nu maar War Tortoise pouches maken. Ik hoef er maar 1325????". Jeetje, zoveel gold charms heb ik niet eens. Mijn bleu en green zijn op en ik heb te weinig red. ^%$#@$^* Razz
Dan maar weer gaan slayen en wachten tot ik genoeg reds heb. Of blue's of greens. Dus die Yak kan ik nog wel een maandje vergeten.

Ik heb nog maar een paar Torts gekilled om nog wat War Tortoise pouches te maken. Die waren bijna op.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4781
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitimevr jul 15, 2011 9:28 pm

je gaat lekker draakje Very Happy

gewoon rustig door gaan en ook op hoog cb ben je nergens toe verplicht Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 28. Weer volop aan het Rsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 28. Weer volop aan het Rsen   week 28. Weer volop aan het Rsen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 28. Weer volop aan het Rsen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» week 22. Ik ben er weer :)
» week 30. Citadel week :)
» Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P
» week 32. Wat zal deze week brengen
» Week 2. Rotbegin van de week

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: