Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P

Ga naar beneden 
+3
re soultje
RE Roosje
Re Draakje
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimeza dec 17, 2011 10:44 pm

Alweer een week voorbij, het schiet op.

Gisteren pengs gedaan en daarna de pyramide in. Is er zo'n vogel (nee niet Gans Razz) die opent eerst de kisten en dan de rest. Ontzettend vervelend. Ben Roos daar ook nog tegen gekomen maar die was ik al snel weer kwijt.
Vandaag maar eens de summergarden gaan doen, kan ik sq'irks sparen voor effies. Ik moet 78 van die dingen, dat is 156 keer + een 50 extra..........hmm.......paar uurtjes Razz
Hopelijk stoort niemand mij vandaag, thuis dan hé Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Roosje
Experienced poster
Experienced poster
RE Roosje


Aantal berichten : 363
Punten : 4930
Registratiedatum : 28-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Barbarian course.

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimeza dec 17, 2011 11:09 pm

Ik was te snell Very Happy, gans was trouwens ook in pyramids draakje ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
re soultje
King poster
King poster
re soultje


Aantal berichten : 961
Punten : 5881
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : hulst

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimeza dec 17, 2011 11:11 pm

suc6 draakje Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Roosje
Experienced poster
Experienced poster
RE Roosje


Aantal berichten : 363
Punten : 4930
Registratiedatum : 28-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Barbarian course.

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimeza dec 17, 2011 11:38 pm

sqirks, weet wel hoe je die kan krijgen, maar wat doen ze?
Terug naar boven Ga naar beneden
re soultje
King poster
King poster
re soultje


Aantal berichten : 961
Punten : 5881
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : hulst

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimeza dec 17, 2011 11:45 pm

thief xp Razz of run restore
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimema dec 19, 2011 11:13 pm

AAAAAAAAAAAAAAAAAH Gisteren vergeten om te schrijven. Maar ik maak het vandaag goed.

Eergisteren de hele dag in de sourceres garden gezeten. Wat een @%%#@ bots zitten daar. Normaal duurt het 20 sec om een run te doen, nu duurt het 10 minuten om 1 run te doen omdat die bots iedere keer de boel in de war schoppen. Maar goed, eindelijk 14 glaasjes vol en ik alles opdrinken. Eén waarschuwing, als je voor thief exp gaat, NIET doen. Daar kwam ik later achter Razz

Gisteren de rest gedaan, ik moest 78 voor een thief lvl up. Omdat het wat rustiger was ging het wel lekker. Ik ben dus geleveld naar 94 en kan dus nu mijn 97 effies doen.
In de late avond nog ff naar de citadel geweest en daar precious en gewone ores gedaan. Nu ben ik bezig met bars en daarna ff hout hakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimema dec 19, 2011 11:14 pm

RE Roosje schreef:
sqirks, weet wel hoe je die kan krijgen, maar wat doen ze?

Voor thief exp moet je ze aan Osman in Al Kharid geven. 3k per glas. Om thief te boosten kan je ze drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8461
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimema dec 19, 2011 11:29 pm

bot zitten er niet meer draakje
de mensen die je daar ziet zijn gewoon spelers maar zoals bloody bij het event heel mooi liet zien kun je die sprits vastzetten en dan wordt de eerste die langs komt altijd gesnapt
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6082
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimedi dec 20, 2011 4:50 am

waarom moet je mij er nu weer bij betrekken... ik kan wel even in de garden kijken of het bots zijn deed ik vroeger vaak genoeg ze worden altijd gek van me vraag maar aan taz
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimedi dec 20, 2011 8:49 pm

RE Taz schreef:
bot zitten er niet meer draakje
de mensen die je daar ziet zijn gewoon spelers maar zoals bloody bij het event heel mooi liet zien kun je die sprits vastzetten en dan wordt de eerste die langs komt altijd gesnapt

Hoe kan het dan dat niemand antwoord geeft? En hoe kan het dan dat ze allemaal iedere keer dezelfde bewegingen maken? En een lv 3 met een belachelijke naam, fjkld (of zo) die elke keer, op precies dezelfde wijze gaat zitten?
Als het geen bots zijn lijkt het er verdacht veel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimedi dec 20, 2011 9:05 pm

Gisteren mijn cap afgemaakt in de citadel. Daarna ben ik gaan minen
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Delain
Experienced poster
Experienced poster
RE Delain


Aantal berichten : 379
Punten : 5001
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimedi dec 20, 2011 10:17 pm

druk draakje hoor Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6814
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimedi dec 20, 2011 10:46 pm

Re Draakje schreef:
RE Taz schreef:
bot zitten er niet meer draakje
de mensen die je daar ziet zijn gewoon spelers maar zoals bloody bij het event heel mooi liet zien kun je die sprits vastzetten en dan wordt de eerste die langs komt altijd gesnapt

Hoe kan het dan dat niemand antwoord geeft? En hoe kan het dan dat ze allemaal iedere keer dezelfde bewegingen maken? En een lv 3 met een belachelijke naam, fjkld (of zo) die elke keer, op precies dezelfde wijze gaat zitten?
Als het geen bots zijn lijkt het er verdacht veel op.

Je hebt helaas gelijk draakje, langzaam aan hebben botsites op een andere manier bots gemaakt waar ik me niet te ver over zal uitwijden...
Feit is dat bots langzaam aan weer terugkomen. Laatst zag ik er ook al weer een paar in thzaar, en green dragon bots zijn al volop weer terug
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6082
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimewo dec 21, 2011 1:02 am

dat ga je niet menen dat die bots terug komen.....

er kwam nu echt een hele diepe zucht van mij kant! hopelijk doet runescape er snel weer wat aan... sad......... *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimewo dec 21, 2011 10:02 pm

re ukky schreef:
Re Draakje schreef:
RE Taz schreef:
bot zitten er niet meer draakje
de mensen die je daar ziet zijn gewoon spelers maar zoals bloody bij het event heel mooi liet zien kun je die sprits vastzetten en dan wordt de eerste die langs komt altijd gesnapt

Hoe kan het dan dat niemand antwoord geeft? En hoe kan het dan dat ze allemaal iedere keer dezelfde bewegingen maken? En een lv 3 met een belachelijke naam, fjkld (of zo) die elke keer, op precies dezelfde wijze gaat zitten?
Als het geen bots zijn lijkt het er verdacht veel op.

Je hebt helaas gelijk draakje, langzaam aan hebben botsites op een andere manier bots gemaakt waar ik me niet te ver over zal uitwijden...
Feit is dat bots langzaam aan weer terugkomen. Laatst zag ik er ook al weer een paar in thzaar, en green dragon bots zijn al volop weer terug

Gisteren zag ik iemand in Edge, die zei tegen een ander 'Ik weet niet wat ik moet doen' zei de ander ' dan ga je toch greens botten in de wildy'.

Ik dacht "wat the %$##, dat wordt zomar in public gezegd??"
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimewo dec 21, 2011 10:04 pm

Gisteren, gemined, gemined en gemined. Daarna heb ik slayer gedaan. Ben vergeten hoe ze heten maar Blood was er ook en die was sneller klaar dan ik Sad.
Toen een clue gedaan, niks natuurlijk en tv gekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6082
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimewo dec 21, 2011 10:26 pm

abbys draakje Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimedo dec 22, 2011 10:29 pm

BloodyHellNo schreef:
abbys draakje Razz

Ow ja Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimedo dec 22, 2011 10:43 pm

Gisteren wilde ik ff wat doen en ik was nog niet on line of ik moest alweer weg.

Op het moment woont mijn ex man een tijdje bij mij. Hij heeft geen huis en ik kan hem moeilijk op straat laten wonene. Mijn ex en ik hebben een heel goed contact, gelukkig en dus kan dat op deze manier. Als het mij zou overkomen kan ik ook bij hem terecht, we zijn echt goede vrienden.

Hij wilde dus van alles doen en ik werd ook aan het werk gezet Sad
Om 13 uur moesten mijn vriendin en ik op de sportschool zijn voor een proefles. We willen beide wat aan de conditie doen en als voordeel wat af vallen. Nu ben ik behoorlijk aan de maat, 163cm en 85 kilo, maar zij is superslank. Zij heeft een soort complex maar dat ben ik wel gewend. De hoofdzaak is dat we samen gaan en het gewoon gezellig hebben.

We hesen ons in de sportoutfit en begonnen met de apparaten, nou dat viel vies tegen. De conditie is 0,0 Razz
Na nog een aantal buikspier oefeningen, die gingen wel lekker, ben ik gaan zwemmen en zij onder de zonnebank. Daarna weer naar boven en verder met de apparaten. Toen inschrijven voor de sportschool en boodschappen doen.

Nu is boodschappen doen niet zo erg, ik race de winkel in, doe mijn boodschappen en race de winkel weer uit. Half uurtje op zijn hoogst. Maar met mijn vriendin ligt dat anders. Zij loopt de winkel in, bekijkt alle schappen en komt met 3 boodschapjes er weer uit. Een uur later Razz

Vanaf half 5 tot 7 uur zijn wij onderweg geweest. Nu hebben we daarvan wel een 15 min en de file gestaan, eerlijk is eerlijk, daar kan zij ook niets aan doen, maar toch.
Thuisgekomen snel eten gekookt, ex was boos want die had alles al klaar behalve de groente, "ik weet niet hoe dat moet", gegeten en voor de tv geploft.
Half 9 komt vriendin binnen en we trekken een flesje (of 3) wijn open. Rond 12 uur zoek ik mijn bedje op.

Nu heb ik sierpijn, niet van het sporten maar van het lopen achter mijn vriendin aan tijdens het boodschappen doen en een lichte kater Sad

Vandaag wordt het met RS ook niets, straks boodschappen doen met ex, daarna naar de markt, kapper enz. Morgen maar weer kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6082
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimevr dec 23, 2011 12:56 am

wel goed bezig met sporten hoor netjes! ben gisteren avond ook geweest, wezen spinnen is ook wel goed voor je conidtie
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimevr dec 23, 2011 9:14 pm

BloodyHellNo schreef:
wel goed bezig met sporten hoor netjes! ben gisteren avond ook geweest, wezen spinnen is ook wel goed voor je conidtie

Ik wil het eerst rustig opbouwen. Maar het komt goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimevr dec 23, 2011 9:14 pm

Gisteren, boodschappen gedaan, boodschappen gedaan en boodschappen gedaan. En naar de kapper geweest Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Delain
Experienced poster
Experienced poster
RE Delain


Aantal berichten : 379
Punten : 5001
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimevr dec 23, 2011 10:05 pm

haha je hebt egt een heel druk leventje he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6082
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimeza dec 24, 2011 12:07 am

echt maar toch niet druk genoeg want ze kan nog wel haar life off maken :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5582
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitimeza dec 24, 2011 9:59 pm

BloodyHellNo schreef:
echt maar toch niet druk genoeg want ze kan nog wel haar life off maken :p

Daar neem ik gewoon de tijd voor Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P   Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» week 29. Het gaat goed
» week 25. Het komt allemaal goed.
» week 22. Ik ben er weer :)
» week 24, rotbegin van de week
» week 28. Weer volop aan het Rsen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: