Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 week 32. Wat zal deze week brengen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitimeza aug 06, 2011 9:03 pm

Wat een dag gisteren. Eerst een paar dungfloors gedaan en daarna wat herb rondjes.
In dung liep ik een paar keer tegen een deur aan waarvoor ik, met potions, net niet genoeg smith xp had. Ik besloot toen om mijn smith wat op te hogen, ik hoefde nog maar 97k. Vol goede moed begon ik met bars maken. dat ging niet zo snel. Na de bars begon ik met goldbars maken. Ook dat schoot niks op. Daarna de bars maar smithen tot plates EN, zoals de wet voorschrijft:P, mijn bars waren op. Nieuwe bars gekocht en verder. Na 200 bars was ik lvl 90. EINDELIJK week 32. Wat zal deze week brengen Smiley-bounce002

Tussendoor werd er mij van alle kanten verteld dat Godfather praatjes over mij aan het rondstrooien was. Ik heb van verschillende mensen printscreens gekregen.
Nou ik kan je vertellen dat die vent dat uit zijn duim zuigt. Hoe hij erbij komt, geen idee. Maar ik ben GEEN BDSM Meesteres en ik ben ook niet gescheiden omdat ik te veel RS speelde.
Volgens mij bestond RS toen nog niet eens Razz (2001?)

Geloof niet wat hij staat te verkondigen. Hij wil de clanleden tegen elkaar opzetten en zo onrust in de clan brengen. Luister niet naar hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
RE Stolen
Professional poster
Professional poster
RE Stolen


Aantal berichten : 540
Punten : 5449
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard

week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitimeza aug 06, 2011 10:48 pm

rs bestond dit jaar 10 jaar Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/teblarsrace?feature=mhum
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitimeza aug 06, 2011 11:36 pm

Oooh, dus toch 2001 Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitimezo aug 07, 2011 6:20 pm

Gisteren heb ik alleen maar Dung gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitimema aug 08, 2011 8:57 pm

Gisteren een beetje slayer gedaan, dragon bones geofferd, gedungd, summo en nog een paar dingetjes. Beetje van alles dus Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitimedi aug 09, 2011 8:19 pm

Gisteren ben ik wezen dungen, slayen en nog een paar dingen.
Omdat ik nog maar weinig xp nodig had voor mage 99 besloot ik dat maar even te doen.
Ik ben Steels gaan surgen en dacht "dan kan ik die botten mooi gebruiken voor Prayer". Het ging sneller dan ik dacht. Ik had maar 71 steels nodig Razz

Nu ben ik dus Mage 99 week 32. Wat zal deze week brengen Smiley-dance005

Een feestje vind ik niet nodig, het is toch gewoon weer een lvl hoger en ik sta niet graag zo in de belangstelling week 32. Wat zal deze week brengen Smiley-ashamed005
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6329
Registratiedatum : 22-11-10

week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitimewo aug 10, 2011 6:01 am

Gratz Petra, 99 mage is toch weer een hele mooie mijlpaal Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitimewo aug 10, 2011 9:33 pm

RE Ssssilver schreef:
Gratz Petra, 99 mage is toch weer een hele mooie mijlpaal Smile

Ty Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitimewo aug 10, 2011 9:36 pm

Gisteren veel aan het slayen geweest. Ik moet weer charms hebben voor 96 summo. Dan kan ik ook Pak Yak meenemen. Maar het gaat niet zo snel als ik wil Razz

Ik kreeg, bij DarkBeasts, een row drop van 200 battlestafs, mijn eerste row drop. Later kreeg ik een Dbow. Bij Jadinko's kreeg ik een whip vine. Die zit nu lekker op mijn whip Razz
Al met al een leuke dag Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitimeza aug 13, 2011 7:54 pm

Getverderrie, de laatste dagen geen tijd genomen om te schrijven. FF nadenken Shocked

Vrijdag heb ik de hele dag gedungt en ben ik firemaking 96 geworden, zaterdag ook gedungt en ben ik dung 82 geworden. Dus eigenlijk niet veel gedaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 32. Wat zal deze week brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 32. Wat zal deze week brengen   week 32. Wat zal deze week brengen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 32. Wat zal deze week brengen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: