Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 week 29. Het gaat goed

Ga naar beneden 
+2
re ukky
Re Draakje
6 plaatsers
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5589
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimeza jul 16, 2011 8:43 pm

Gisteren Black Dragons en Ice Strykers geslayed. Geen top drops Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5589
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimezo jul 17, 2011 8:52 pm

Gisteren heel veel gedaan. Orbs gecharged, battlestafs gemaakt en die gealched. Daarna naar VBB gegaan en wat aan smithing gedaan.
Als snel kwamen er meer clan leden en werd het heel erg gezellig.
Ik heb vreselijk gelachen om Didi, die had een canon neergezet op het pad van een Bot zodat die niet verder kon firemaken.
Later was ik in Edgeville en volgens mij had iemand de actie van Ddid gezien want ook daar was een canon neergezet.

Later kwam Itz, we kregen allemaal Dragon Boots. Hardstikke leuk, het gaat er tenslotte om dat je met zijn allen wat leuks doet en niet om hoeveel het waard is.
Daarna wilde Itz nog een keer met mij traden, maar ik had al iets gehad dus ik weigerde eerst. Toen toch maar geacepteerd en kreeg ik een Fury.
Geweldig gebaar, een Fury van 12 mil!!!!!!!!!!!!
Ik was er ontzettend blij mee. Heb gevraagd of ik die mocht verkopen en dat mocht. Mijn bankrekening is weer 12 mil hoger en ik zal goed nadenken over wat ik met dat geld ga doen.

Savonds ben ik met mijn dochter naar de film van Harry Potter geweest. Echt een aanrader. We hebben de film in 3d gekeken. dat had ik nog nooit gezien. We hebben genoten.

Om half 11 waren we thuis en ik ben toch nog even op RS gegaan. Daar hoorde ik over Tiko die gehackt is. 1.5 biljoen kwijt. Wat moet die jongen balen. Die ver#^&Y^$#@!! hackers ook.
Je werkt zo hard aan je account en dan dit. Ik kan me voorstellen dat je dan zoiets hebt van "Ik kap er mee". Hopelijk komt ie nog terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6821
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimezo jul 17, 2011 9:20 pm

Leuk verhaal, op dat laatste na dan...

Ik ben nu even een weekje f2p voor ik op vakantie ga, en vind het ook erg leuk om bots een beetje te pesten tijdens firemaking Razz
Ik begin mijn rij altijd met 3 vuurtjes van noord naar zuid, waardoor de botters alle 3 die rijen niet meer kunnen gebruiken en aan het begin van de rij gaan wachten tot het vuurtje uit is.
Echter ben ik tegen de tijd dat het vuurtje uit is al klaar met mijn rij en zet opnieuw die 3 vuurtjes neer Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6327
Registratiedatum : 22-11-10

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimezo jul 17, 2011 10:38 pm

Inderdaad leuk verhaal Petra, en zo jammer voor Tiko Sad
Trouwens hele goede actie van Didi, en ook goede tip van Ukky Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5589
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimema jul 18, 2011 6:59 pm

Gisteren een paar slayertasks gedaan. Iron Drags en Living Rock Creatures. Bij allebei kreeg ik een Effy, natuurlijk smith Sad. Maar goed, daar gaat Ssssilver mij vandaag mee helpen Smile

Nu heb ik weer Iron Drags. Ik heb ze gemaged tot ik lvl 98!!!!!!!!!!!!!!!! kreeg. Nu ga ik ze rangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8468
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimedi jul 19, 2011 3:56 am

lekker en gratz met lvl up

mss met wat geld smith trainen naar 95 dan kun je met boosters tot 97
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5589
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimedi jul 19, 2011 8:04 pm

Gisteren heb ik veel slayer gedaan. Ik kreeg 3 effies en ben druk bezig om die te doen. Wel heb ik besloten om een aantal skills te lvlen tot het lvl waar je mee kan boosten. Ik ben nu bezig om fletch naar 94 te krijgen. Met fletch potion kan ik tot 97 boosten.

Alleen runecrafting lijkt me ontzettend saai maar ik kom er wel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
Professional poster
Professional poster
RE snoepy


Aantal berichten : 654
Punten : 5541
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimedi jul 19, 2011 9:05 pm

je komt er wel draakje Smile ik ga nu denk ik ook slayere totdat ik charms voor 96 sum heb... duurt wel fftjes... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8468
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimewo jul 20, 2011 12:21 am

netjes al die effies ik wou dat ik er zoveel kreeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5589
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimewo jul 20, 2011 7:35 pm

RE Taz schreef:
netjes al die effies ik wou dat ik er zoveel kreeg

Zo vaak krijg ik ze niet hoor. Puur toeval Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5589
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimewo jul 20, 2011 7:41 pm

Gisteren alleen maar fletch gedaan. Beejte afken Razz
Rond een uur of 7, na het eten, wilde ik verder gaan. Ik kreeg connection lost, de boel sloeg vast, de tv begon raar te doen en mijn dochter begon te roepen dat internet weg was.
Het modem gereset en alles deed het weer, behalve internet.
Omdat ik op wifi zit moet dan het internet gedeelte weer op de laptop gezet worden. Mijn zoon doet dat altijd maar die was aan het werk tot half 10. ^%$#@!!@

Hij kwam thuis en heeft alles weer in orde gemaakt. Ik ben gelijk weer begonnen en het fletch 94 gelvld. Nu kan ik potten tot 97 Razz
Dat heb ik dan ook gedaan en mijn effie gedaan.
Nu heb ik nog 1 van construct, daar zou Taz me mee helpen maar die was er gisteravond niet. Dus wacht ik daar ff mee.

Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8468
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimedo jul 21, 2011 2:41 am

sorry van de effie ik hoop je vandaag nog ergens te zien daarvoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5589
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimedo jul 21, 2011 9:33 pm

RE Taz schreef:
sorry van de effie ik hoop je vandaag nog ergens te zien daarvoor

Geeft niet, je hebt het vandaag in orde gemaakt I love you

Gisteren ben ik begonnen met Nature runes maken. Ik heb besloten om elke dag 1 ghraak vol te maken en zo tot 10k natues te komen. Misschien ga ik wel gewoon door zo elke dag tot ik genoeg heb om 91 te zijn. Kan ik weer een elite task doen. Ik moet ook nog 95 hunter daar voor hebben. Dat duurt wel erg lang Razz

Daarna alleen maar slayer gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5589
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimevr jul 22, 2011 8:35 pm

Gisteren slayer gedaan en Runecrafting. Met 1 Ghraak maak ik rond de 2500 natures. Dus die 10k haal ik makkelijk. Ik ga er maar mee door, misschien worden ze tegen het dubbel xp weekend wel heel veel waard Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
re gekkenbek




Aantal berichten : 14
Punten : 4712
Registratiedatum : 15-06-11
Leeftijd : 31

week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitimeza jul 23, 2011 4:56 am

jah miss. al je geluk hebt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 29. Het gaat goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 29. Het gaat goed   week 29. Het gaat goed Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 29. Het gaat goed
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P
» week 25. Het komt allemaal goed.
» week 32. Wat zal deze week brengen
» Week 2. Rotbegin van de week
» week 24, rotbegin van de week

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: