Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 week 25. Het komt allemaal goed.

Ga naar beneden 
+5
Askpro
RE Taz
RE Ssssilver
RE Berxwedan
Re Draakje
9 plaatsers
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimeza jun 18, 2011 6:12 pm

Gisteren eindelijk een beetje 'normaal' kunnen spelen. Hier en daar wel een 'storing', maar het hectische is er van af.
Vandaag moet ik naar mijn ex zijn huis toe, doe boel afsluiten en de katten ophalen. Hij heeft 2 katten, en één ervan heeft 4 jonkies. Die zijn nog maar 4 weken dus die moeten ook mee. Iemand nog een jong poesje hebben? Razz

Gisteren druk bezig geweest met strange rocks, nog agil en hunter, dan heb ik ze weer allemaal deze week.
Een lvl up gegaan met construction, 84 nu. Die strange rocks zijn toch nog ergens goed voor Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6130
Registratiedatum : 22-11-10

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimeza jun 18, 2011 8:55 pm

Iemand nog een jong poesje hebben? nee dank je


mooi :Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6333
Registratiedatum : 22-11-10

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimeza jun 18, 2011 11:07 pm

Die strange rocks zorgen ervoor dat ik elke week toch nog iets aan rc, mining en hunter moet doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimezo jun 19, 2011 8:17 pm

RE Ssssilver schreef:
Die strange rocks zorgen ervoor dat ik elke week toch nog iets aan rc, mining en hunter moet doen Smile
Bij mij ook Razz

Gisteren heel weining gedaan, eigenlijk helemaal niets.
Ik ben met mijn schoonzoon naar Gelderland gereden en heb daar de katten en nog wat spullen opgehaald. Mijn ex zijn huis afgesloten en weer naar huis gereden. Een hele reis, maar het moest ff.
Gisteravond was ik bekaf en ben vroeg naar bed gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimema jun 20, 2011 8:30 pm

Alweer niets gedaan gisteen, ik hoop vandaag even de kans te krijgen om iets te doen, ik baal als een stekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8474
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimema jun 20, 2011 9:10 pm

ach er zijn belangrijkere dingen dan RS
Terug naar boven Ga naar beneden
Askpro
Professional poster
Professional poster
Askpro


Aantal berichten : 510
Punten : 5241
Registratiedatum : 05-06-11
Woonplaats : Den Helder

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimedi jun 21, 2011 12:05 am

jammer van gister maar IRL>RS he
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimedi jun 21, 2011 1:00 am

Verslavings gedrag draakje Razz, zegt mijn ma altijd >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimedi jun 21, 2011 8:37 pm

Ik vind rs spelen gewoon ontspanning, geen verslaving. Het is niet zo dat ik ga zitten trillen als ik een dagje geen rs gespeeld heb hoor Shocked

Gisteren heb ik het irl ook weer ontzettend druk gehad. Weer dingen regelen voor de bajesklant Razz, mijn dochter die het moeilijk heeft omdat ze het uitmaken wil met haar vriendje, mijn zoon die zo hard aan het blokken is voor zijn school en ik zelf.

Ik heb artrose in mijn gewrichten. Slijtage. Daardoor heb ik met lopen en fietsen altijd veel pijn. Ik vermijd dat dus ook zo veel mogelijk, maar dat kan niet altijd, de boodschappen moeten gedaan worden en het huishouden ook. Gisteren was er hier een medewerkster van de WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning) en ik krijg een scootmobiel, zodat ik weer eens naar de markt kan en ik krijg een taxipas, daarmee kan ik goedkoop naar familie toe.
Het zou echt geweldig zijn als dat allemaal door gaat. Ik kom nergens meer, ik heb de mogelijkheid gewoon niet. Een auto en rijbewijs heb ik ook niet. Met het openbaar vervoer, is voor mij, een hel. Vaak overstappen, rennen om de trein en de bus te halen, ik kan het niet meer.
Dit zou echt een uitkomst zijn.

Wat rs betreft, ik heb gisteren een uurtje kunnen spelen. Ben nog steeds bezig met mijn wekelijkse strange roks. De laatste van hunter wil maar niet komen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6333
Registratiedatum : 22-11-10

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimewo jun 22, 2011 7:28 am

Zal voor je duimen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimewo jun 22, 2011 6:17 pm

Na uren hunten eindelijk mijn strange rock gekregen. Nu nog twee weken dan heb ik mijn beeld in mijn poh af.

Gisteren wat kleine dingetjes gedaan en maar weer eens gaan slayeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6841
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimewo jun 22, 2011 7:02 pm

Petra dan komen wjj toch naar jou! Als jij niet naar ons kan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
RE Cursed
Active poster
Active poster



Aantal berichten : 223
Punten : 4983
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimewo jun 22, 2011 7:54 pm

Ik hoop dat het allemaal doorgaat voor je!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
Professional poster
Professional poster
RE snoepy


Aantal berichten : 654
Punten : 5547
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimewo jun 22, 2011 8:18 pm

bijna af draakje!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6333
Registratiedatum : 22-11-10

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimewo jun 22, 2011 10:42 pm

Re Draakje schreef:
Na uren hunten eindelijk mijn strange rock gekregen. Nu nog twee weken dan heb ik mijn beeld in mijn poh af.

De laatste loodjes.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Askpro
Professional poster
Professional poster
Askpro


Aantal berichten : 510
Punten : 5241
Registratiedatum : 05-06-11
Woonplaats : Den Helder

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimedo jun 23, 2011 6:43 am

ik ben ook is begonnen met strange rocks, mijn grote voorbeeld draakje! sunny

hehe, is goeie manier om wat aan rot skills tedoen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Danny
King poster
King poster
RE Danny


Aantal berichten : 751
Punten : 5678
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard- limboland ftw :D

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimedo jun 23, 2011 8:24 am

ja draakje dankzij jou ben ik ook weer begonnen:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimedo jun 23, 2011 6:05 pm

Wow, ben ik toch ergens goed voor affraid Razz

Het is inderdaad een goede manier om iets aan 'vervelende' skills te doen. Ik ben al heel wat lvls omhoog gegaan met constuction bv.

Gisteren geslayerd, heb Troll invasion gedaan en nog wat dingetjes.
Troll Invasion is wel grappig en goed te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6333
Registratiedatum : 22-11-10

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimevr jun 24, 2011 4:46 am

Trol Invasion is inderdaad een leuke toevoeging en geeft goede xp! Jammer dat je die maar 1x per maand krijgt en niet elke week zoals bijvoorbeeld bij tears of Gutix
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5595
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitimevr jun 24, 2011 8:05 pm

RE Ssssilver schreef:
Trol Invasion is inderdaad een leuke toevoeging en geeft goede xp! Jammer dat je die maar 1x per maand krijgt en niet elke week zoals bijvoorbeeld bij tears of Gutix
Ja, van mij had het ook wel vaker gemogen. Maar ja................misschien in de toekomst clown

Gisteren mijn slayer ass. afgemaakt, ik kreeg een hard clue van wel 36K!!!!!!!! Razz
Verder met wat strange rocks aan de gang geweest.

Het is hier thuis nog erg heftig, mijn dochter woont weer bij mij. Ik ben daar erg blij mee want ik heb haar erg gemist.
Ze zijn allebei 'over' naar het volgende jaar. Mijn zoon gaat lekker door voor zijn propedeuse (hoop dat ik het goed schrijf) voor Civiele Techniek en mijn dochter gaat MBO verpleegkunde doen. Maar eerst VAKANTIE voor die twee Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 25. Het komt allemaal goed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 25. Het komt allemaal goed.   week 25. Het komt allemaal goed. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 25. Het komt allemaal goed.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Week 51. Bijna de kortste dag, het gaat weer de goed kant op :P
» Week 52, Vrolijk kerstfees allemaal :)
» Week 3. Komt de winter nog??
» Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal
» week 29. Het gaat goed

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: