Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Citadel Theatre

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel Theatre Empty
BerichtOnderwerp: Citadel Theatre   Citadel Theatre Icon_minitimedi sep 27, 2011 5:02 am

http://services.runescape.com/m=devblog/view_post.ws?post_id=127

de link hierboven is voor een dev blog over het Citadel Theatre. dit is een extra ding dat erbij komt in de citadel vanaf tier 5
ik heb al een idee voor het theater voor halloween maar dan moeten we tegen die tijd natuurlijk wel al tier 5 hebben.
en als we met zijn allen de schouders eronder zetten gaat dat zeker lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6351
Registratiedatum : 22-11-10

Citadel Theatre Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel Theatre   Citadel Theatre Icon_minitimedi sep 27, 2011 5:42 am

Voor het gemak het hele verhaal even voor jullie vertaald:

'Wat dacht je van een theater?' zei ik, niet wetende waar ik mezelf mee zou inlaten. Verrassend, Mod Chihiro en de andere clan ontwerpers / ontwikkelaars dachten dat dit echt een goed idee was. Dit was deel van de inhoud voor het brainstormen over de hogere lagen van de clan.
(Het theater is beschikbaar vanaf tier 5 + en vandaag is de eerste dag dat een clan toegang kan krijgen!)

Sindsdien is het idee uitgegroeid tot een full blown emergent gameplay theater met rekwisieten, geluidseffecten, spotlights, aangewezen acteurs en technici. Kortom, alle basics voor een show! Dit gedeelte van de Citadel zou dan die groepen ondersteunen waarvan we weten dat ze al toneelstukken maken en deze op youtube plaatsen, maar nog geen aangepast gebied of gereedschap hadden om mee te werken.


De eerste keer dat Mod Matt M me de kaart van de theater pleinen showde was ik onder de indruk - de prachtige omgeving die hij had gemaakt is gewoon perfect als een theater en heeft een heel gezellige sfeer. Het was een plezier deze theaterpleinen tot leven te laten komen en recht te doen aan goed gemaakte graphics.

Samen met Mod Biscuits en zijn groep, creëerden we een aantal echt leuke animaties voor zaken als de gordijnen en de backstage machines, waarna ik hem los liet op de emotes!
Wat ik terug kreeg waren enkele heel creatieve en, naar wij hopen, nuttig animaties voor gebruik op zowel het podium als voor uw dankbaar publiek. Mijn favoriet zou zijn de dood, gevolgd door de spraak.

Het toestaan ​​van technici om de show te runnen vanuit de backstage (of zelfs in de show te zijn op hetzelfde moment) was een gezamenlijke inspanning van Mod Roderick, onze GUI team en mijzelf.
Het verstrekken van alle interfaces die nodig zijn om uw show spotlights controle, geluidseffecten, rekwisieten, decors en acteurs was een uitdaging om te proberen de interfaces eenvoudig genoeg te maken om intuïtief te doen, maar complex genoeg om u tot knappe creaties te krijgen.

Echter, daar we geen manier hebben om precies te weten wat je zou willen doen met dit gebied, hebben we een opbouw van basics voor de rekwisieten, geluidseffecten en achtergronden gemaakt.
Ik kan dit niet genoeg benadrukken echt, dit is slechts het begin. Ik wil jullie inbreng, ik wil jullie creatieve geesten voor jullie eigen theatershows podium. Ik wil weten welke rekwisieten, geluidseffecten en animaties je nodig hebt
en ook wat je nodig hebt aan kostuums die we niet al in het spel hebben.
Ik zet hier een apart forum thread voor op. Ik kijk met veel plezier uit naar het bekijken van jullie theatrale creaties!


Bespreek hier de blog

Project: Clan Updates
Tags: clan, development, emergent gameplay
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Citadel Theatre Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel Theatre   Citadel Theatre Icon_minitimedi sep 27, 2011 8:55 am

en hier doen we het voor:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Citadel Theatre Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel Theatre   Citadel Theatre Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Citadel Theatre
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Citadel nieuws 8
» Citadel nieuws 10
» Citadel nieuws 9
» Citadel nieuws 11
» Citadel nieuws 12

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Citadel updates en nieuws-
Ga naar: