Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Citadel nieuws 12

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel nieuws 12 Empty
BerichtOnderwerp: Citadel nieuws 12   Citadel nieuws 12 Icon_minitimedi nov 01, 2011 8:03 pm


Citadel nieuws 12 Bannerfe

Nieuws
Door het harde werk van de vorige week hebben we nu alle skill plots op tier 4 en ook ons storehouse is naar tier 4 wat betekent dat de cap van 1400 naar 1700 gaat! Nu zul je denken dat het halen van de cap nu alleen maar langer gaat duren maar omdat het verzamelen van resourses ook steeds sneller gaat scheelt dit maar heel weinig met de vorige weken.
En er is echt veel gewerkt de afgelopen week want van al het hout dat nodig is voor de update is al 2/3 binnen.
Nog iets anders, deze week zijn er maar liefs 40 clanleden binnen geweest. Hier zijn we natuurlijk ontzettend blij me en dit betekent ook dat tier 5 niet perse de laatste zal zijn omdat we maar 35 leden per week nodig hebben voor tier 6 en aan deze week is te zien dat we dat dus toch kunnen halen.

Goals

De goal voor deze week is gewoon keihard door werken aan de update naar citadel tier 5

De totale benodigdheden staan hieronder en zullen wekelijks geupdate worden.

upkeep








logs
stone
charcoal
ore
bars
presious ore
presious bars
citadel t4
2250
2000
2000
2000
2000


storehouse t4
200
150
100
50
50
50
50
battle field t3
70
100
150
150
150


tree t4
250
120
30
20
20
10
10
mine t4
40
80
90
90
90


kiln t4
150
150
30
30
30


furnace t4
120
240
15
15
15


subtotaal
3080
2840
2415
2355
2355
60
60








upgrades







citadel t5
10211
22125
3327423683
23683
9591
9591
----------------







totaal
132912496522000
(correctie)
15000
(correctie)
26038
6300
(correctie)
9651

Zoals we al eerder hebben gezegt verwachten we niet dat we dit in 1 week halen. We gaan zelfs uit van 1 tot 2 maanden. Mede door het vele hout dat gehaald is de vorige week is het minimum deze week stukke lager, voor deze week zouden we willen dat iedereen 250 logs hakt, maar de rest blijft vrij om te gebruiken op een skill naar keuze.
Kijk bij charcoal, ores en bars ook even na hoeveel er van elke stof al is. Het zou erg zonde zijn als we aan het einde van de week 400 ores over houden en we er geen bars van kunnen maken omdat er geen charcoal is.

In de tabel staat een correctie omdat je ongeveer 1.5 bars maakt uit 1 ore en coal. Het aantal ore en coal nog nodig is heel simpel uit te rekenen door het aantal bars dat nog gemaakt moet worden te delen door 1.5. we passen de ore en coal goal zo vaak mogenlijk aan zodat deze goed staat maar let hier zelf ook een beetje op.

events

-Skill events
Deze week hebben we ons event net zoals andere weken gewoon op de woensdag om 21.00 als de citadel net geupdate is.
Hoe meer mensen naar deze events komen hoe sneller het trainen gaat. Niet alleen omdat het dan gezelliger is maar ook omdat de citadel zo is ingesteld dat de resources sneller verzameld worden als er meer mensen zijn.

Summoning boost
We hebben een kleine toevoeging gedaan aan map B van ons Battlefield. Naast de portals van beide teams zijn nu summoning boosters toegevoegd. Deze boosten je summoning lvl met maar lieft 10 lvl's. Op die manier kan je dus vanaf lvl 87 alle effies van summoning zelf doen en hoef je dus niet op zoek te gaan naar iemand met 97 runecrafting aangezien dat de assistbare tegenhangen van summoning is.
Als je gebruik wil maken van deze boost moet je even contact opnemen met Ukky en Taz of met een van de Generals. Wij kunnen dan het veld voor je open maken zodat je je effie daar kan doen. Nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat we steeds naar de Citadel worden geroepen dus als je een summoning effie hebt zouden wij het waarderen als je die kan bewaren tot een citadel event zoals het skillen op de woensdag avond.
Als je deze boost wil hebben wordt er wel verwacht dat je ook een bijdrage levert aan de citadel, voor wat hoort wat natuurlijk.

voorbeeld van waar de boost staat
Citadel nieuws 12 Summboosth

Nakijken van iemands Cap
Sinds een update van Jagex is het nu mogenlijk voor ranks boven Admin om te kijken hoeveel iemand al aan zijn cap heeft gewerkt en wat hij dan presies gehaald heeft. Zo kunnen we mensen er dus op wijzen dat ze hun deel aan het hout nog niet gedaan hebben of bijvoorbeeld of ze nog even kun cap komen af maken.
De enige beperking is dat degene die kijkt en degene die nagekeken wordt in dezelfde wereld moeten zitten maar buiten dat is het een handig systeem.
We kunnen jullie nog steeds niks verplichten natuurlijk en we zullen echt niet als gekken op iemand gaan hameren zodat die zijn cap doet maar we wilde jullie gewoon even melden dat we deze mogelijkheid nu hebben

tot slot

We hebben nog steeds graag feedback van jullie, opmerkingen en vragen omtrent de citadel en waar we nu voor werken zijn altijd welkom.


Citadel nieuws 12 110912222732
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Delain
Experienced poster
Experienced poster
RE Delain


Aantal berichten : 379
Punten : 5032
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29

Citadel nieuws 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 12   Citadel nieuws 12 Icon_minitimedi nov 01, 2011 10:35 pm

wat moet je nu perce halen?
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

Citadel nieuws 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 12   Citadel nieuws 12 Icon_minitimedi nov 01, 2011 11:40 pm



250 logs graag
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel nieuws 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 12   Citadel nieuws 12 Icon_minitimewo nov 02, 2011 1:35 am

idd die 250 logs maar dat staat er in grote rode cijfers in als je dat gehaald hebt ben je vrij te halen wat je wil binnen de gestelde goals zoals die in de citadel aangegeven zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Delain
Experienced poster
Experienced poster
RE Delain


Aantal berichten : 379
Punten : 5032
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29

Citadel nieuws 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 12   Citadel nieuws 12 Icon_minitimewo nov 02, 2011 3:35 am

oh sorry heb het niet goeg gezien. dan doe ik 250logs en de rest smith
Terug naar boven Ga naar beneden
Lars

Lars


Aantal berichten : 11
Punten : 4610
Registratiedatum : 16-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bunschoten-Spakenburg

Citadel nieuws 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 12   Citadel nieuws 12 Icon_minitimewo nov 02, 2011 10:09 am

Ik zal zeker de 250 Logs gaan hakken deze week, als ik niet te druk ben met het plannen van het vieren van mijn verjaardag :p
En ik vind het idee van de Summoning booster helemaal geweldig, heb nu 45 effigies gebanked waarvoor er voor 21 91+ Summoning nodig is.
Ik heb hem nu nog niet nodig, ik zal mijn effigies openen als ik mijn andere skils die nodig zijn voor effigies haal (Farming,Hunter)
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Citadel nieuws 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 12   Citadel nieuws 12 Icon_minitimedo nov 03, 2011 11:39 am

Citadel nieuws 12 R1ld8k

Even een ideetje van hoe hoog de dominion tower is (screen genomen uit citadel) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel nieuws 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 12   Citadel nieuws 12 Icon_minitimedo nov 03, 2011 8:11 pm

wow nice detail van jagex
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel nieuws 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 12   Citadel nieuws 12 Icon_minitimedo nov 03, 2011 9:32 pm

ik ging even nakijken wat er nog nodig was deze week en het blijkt dat er maar 16 man in de citadel zijn geweest deze week. dat is echt veel te weinig en ook de upkeep is nog niet eens binnen
er moet nog zoon 1k aan gewone bars worden gemaakt
de ores zijn al aanwezig en ook een deel van de charcoal is al gehaald

ik hoop dat er nog heel wat meer mensen komen helpen in de citadel deze week anders degraderen we dadenlijk

voordat ik naar onze citadel ging ben ik nog ff bij maxed gaan kijken hoe die ervoor staan want die gaan de komende week naar tier 6

doen ik daarna naar onze eigen citadel ging zeg ik de banners van maxed maar daarachter dus doodleuk onze eigen. blijkbaar heeft onze citadel ambitie Razz

Citadel nieuws 12 Citadelbug

en om het nog gekker te maken loop ik iets verder zie ik dit
vlak voor de screen was de groene zward zoals die van maxed Razz

Citadel nieuws 12 Citadelbug2
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Citadel nieuws 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 12   Citadel nieuws 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Citadel nieuws 12
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Citadel nieuws 3
» Citadel nieuws 15
» Citadel nieuws 16
» Citadel nieuws 4
» Citadel nieuws 17

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Citadel updates en nieuws-
Ga naar: