Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Citadel nieuws 8

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimedi okt 04, 2011 8:18 pm

Citadel nieuws 8 110912222732

Nieuws

We zijn inmiddels alweer een aantal weken bezig met de citadel, en helaas hebben we nog steeds de citadel upgrade niet gehaald. We beginnen echter aardig in de buurt te komen, dus kom allemaal helpen en misschien halen we de upgrade komende week wel!
En voor alle mede-Raging Elders die hun cap niet willen halen: heel erg jammer dat jullie niet meedoen, maar kunnen jullie aub wel 1x per week de citadel bezoeken? Vanaf tier 4 móeten we elke week namelijk minstens 20 leden hebben die de citadel bezocht hebben, dus ECHT, we hebben óók jullie hard NODIG!!

Goals

Ook deze week gaan we dus weer verder met de tier 4 citadel.



upkeep
logsstoneorecoalbars
citadel t335003000
storehouse t3200100353535
battlefield t270130
Wc t315060101010
mine t3120120
kiln t3100120101010
furnace t370140151515
upgrades
citadel t403156

done
9408

4695
9408

4386
9408

4967
-------------------------
totaal421068268000
(10% correctie)
8000
(10% correctie)
9478


We gaan deze week dus verder met de citadel. We moeten nog een heel stuk zoals je hierboven kan zien. Voor deze week vragen wij van jullie minstens 300 hout te halen, omdat logs nou eenmaal nodig zijn voor de upkeep. Verder mag je zelf weten wat je doet. Er moeten echter nog veel bars gemaakt worden, dus misschien is dat een goeie suggestie Wink Let er wel op dat als een goal bereikt is je deze stof niet meer verzameld.
Kijk bij charcoal, ores en bars ook even na hoever er van elke stof al is. Het zou erg zonde zijn als we aan het einde van de week 400 ores over houden en we er geen bars van kunnen maken omdat er geen charcoal is.

In de tabel staat ook dat we 10% minder charcoal en ores nodig hebben dan bars. Dit komt omdat er uit 10 ores en coal ongeveer 11 bars komen. Dit komt omdat je bij het maken van bars vaak meer dan 1 bar per keer maakt bijv. 1.13 bars. Dit opgeteld zorgt ervoor dat we minder ores en coal nodig hebben dan bars.

events

-Skill events
Zoals elke week hebben we ook weer een gezamelijk skill event geplant waarbij we met de hele clan gaan werken in de citadel.
Vanavond om 9 uur na de update gaan we hier weer mee bezig.
Hoe meer mensen naar deze events komen hoe sneller het trainen gaat. Niet alleen omdat het dan gezelliger is maar ook omdat de citadel zo is ingesteld dat de resources sneller verzameld worden als er meer mensen zijn.


Polls
een tijdje terug hebben we een poll gemaakt met de vraag wat jullie van de citadel vinden. Bijna de helft geeft aan het wel leuk te vinden en ook graag door wil gaan. Heb je nog niet gepost dan kan je dat nog steeds doen via de onderstaande link. Alle input is welkom.
http://www.raging-elders.com/t1599-de-citadel

tot slot

We hebben nog steeds graag feedback van jullie, opmerkingen en vragen omtrent de citadel en waar we nu voor werken zijn altijd welkom.

Citadel nieuws 8 110912222732


Laatst aangepast door RE Taz op wo okt 05, 2011 6:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Delain
Experienced poster
Experienced poster
RE Delain


Aantal berichten : 379
Punten : 5032
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimedi okt 04, 2011 8:24 pm

ik zal me best doen op de ores coal en bars,
maar kan iemand mij daar misschien mee helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6351
Registratiedatum : 22-11-10

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimedi okt 04, 2011 8:27 pm

Delain, als je naar citadel gaat op de avonden van de events, is er altijd iemand. Als je eventueel niet kan op die avonden, kan je altijd in de cc vragen of er iemand is die mee wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimedi okt 04, 2011 8:31 pm

ik ben eigenlijk altijd wel bereid om even langs te komen maar wat silver al zegt
kom vanavond om 9 uur naar event dan leggen we het je wel uit
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Delain
Experienced poster
Experienced poster
RE Delain


Aantal berichten : 379
Punten : 5032
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimedi okt 04, 2011 8:38 pm

vanavond kan ik niet =(

ik moet dan aanwezig zijn in de corp FC waar ik ranked ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimewo okt 05, 2011 6:32 am

door nog wat last minuit werk is nu alle hout voor de update binnen
dit betekent dat we de komende week na de upkeep geen hout meer hoeven te hebben!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6351
Registratiedatum : 22-11-10

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimewo okt 05, 2011 6:40 am

Wat gaaf dat we zo goed als alle hout (als ik het goed leest nog maar 294 nodig) voor de update binnen is cheers Mijn complimenten voor alle clanleden die hier hun steentje aan hebben bijgedragen sunny Enne, over steentjes gesproken, die schieten ook al lekker op zeg! Nu ores en charcoal in evenwicht houden qua aantal en bars maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimewo okt 05, 2011 6:46 am

die tabel gaf idd aan dat we nog hout nodig hadden maar dat heb ik nu geupdate

we hebben buiten de upkeep dus geen hout meer nodig!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Moonie
Professional poster
Professional poster



Aantal berichten : 565
Punten : 5485
Registratiedatum : 01-01-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tilburg

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimewo okt 05, 2011 8:50 am

RE Ssssilver schreef:
Wat gaaf dat we zo goed als alle hout (als ik het goed leest nog maar 294 nodig) voor de update binnen is cheers Mijn complimenten voor alle clanleden die hier hun steentje aan hebben bijgedragen sunny Enne, over steentjes gesproken, die schieten ook al lekker op zeg! Nu ores en charcoal in evenwicht houden qua aantal en bars maken Wink

Ik snap dat deel niet echt :/, je kan boven toch charcoal hakken of hoe zit het?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Delain
Experienced poster
Experienced poster
RE Delain


Aantal berichten : 379
Punten : 5032
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimewo okt 05, 2011 8:56 am

moon,
Charcoal doe je by fm maken in de kilns.
Ores Zijn de bovenste van mining plot.

Samen maak je daarvan bars
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimewo okt 05, 2011 8:57 am

charcoal krijg je uit de firemaking plot

Wat betreft de mining plot, onder is stone (meteen nodig in citadel) en boven is ores (onderdeel voor het maken van bars)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimewo okt 05, 2011 10:04 am

ff een updateje

door de mooie opkomst vanavond hebben we de volledige upkeep gehaald en ook het hout en steen deel van de update

de 300 hout hoeft dus niet meer gehaald te worden en steen (begaande grond mine) hakken hoeft ook niet meer.
de focus licht nu op de metal bars
hiervoor is charcoal en ores nodig. deze worden dan samen tot metal bars verwerkt. zorg er wel voor dat er geen overschot ontstaat van een van de twee dus als er 300 ores meer zijn dan coal geen ores meer halen maar ff aan de charcoal gaan werken.
en als er meer dan 500 ores en charcoal is kun je die beter eerst opgebruiken voor er extra wordt gehaald
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitimezo okt 09, 2011 3:42 am

even updated: in totaal nog maar 13,4k resources nodig!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Citadel nieuws 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 8   Citadel nieuws 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Citadel nieuws 8
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Citadel nieuws 10
» Citadel nieuws 9
» Citadel nieuws 11
» Citadel nieuws 12
» citadel nieuws 13

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Citadel updates en nieuws-
Ga naar: