Onderwerp: week 50. lang geleden zo dec 11, 2011 10:24 pm
Zoals een aantal van jullie gemerkt hebben ben ik weer terug. Ik ben lang weggeweest vanwege persoonlijke omstandigheden. Ondertussen heb ik veel aan mezelf gewerkt, leuke tijden gehad maar ook veel verdriet. De moeder van mijn beste vriendin is onlangs overleden en dat doet me herinneren aan de dood van mijn eigen moeder. Dat is niet gemakkelijk maar ook daar sla ik me wel weer doorheen.
In de tijd dat ik weg was heb ik af en toe wel runescape gedaan, vooral mijn kingdom bijhouden, de pengs en Troll invasion. Dat levert altijd wat op
Sinds vrijdag ben ik weer in de clan en in de cc. Ik ben onder de indruk van de ontvangst die ik kreeg (en nog krijg). Het doet me echt goed. Bedankt allemaal daarvoor. Ik zal nu blijven spelen tot ik OF dood neerval (niet te letterlijk nemen) OF tot jullie mij er uit schoppen Ook zal ik weer elke dag mijn boekkie bijhouden. Soms hele verhalen, soms heel kort.
Maar IK BEN ER WEER
RE Berxwedan Amazing poster
Aantal berichten : 1047 Punten : 6313 Registratiedatum : 22-11-10
Onderwerp: Re: week 50. lang geleden zo dec 11, 2011 11:43 pm
re ukky Amazing poster
Aantal berichten : 1843 Punten : 7010 Registratiedatum : 21-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van grunn ;)
Onderwerp: Re: week 50. lang geleden ma dec 12, 2011 12:23 am
Onderwerp: Re: week 50. lang geleden ma dec 12, 2011 8:39 pm
Gisteren heb ik geprobeerd om draakjes te killen. Ja, ja, ook ik doe dat wel eens. Mijn plan is om alles op lvl 90 te krijgen maar af en toe moet je, je eens af reageren. Ik moet nog mining, hunting, construction en runecrafting. Allemaal van die saaie skils, maar toch, als je wat wilt moet je ook doorzetten. Ondertussen heb ik ook 99 farming ingekocht, 50 mage trees, en ben ik daar ook druk mee bezig.
Maar er kwam natuurlijk weer van alles tussen. De woonkamer moest verbouwd worden omdat de kerstboom er in moet. Daarna op kerstbomenjacht en we hebben er 1 geschoten. Jammer dat je daar geen xp voor krijgt We kwamen thuis en toen was het al weer tijd om eten te koken. Mijn dochter is een paar weken geleden op zichzelf gaan wonen. Die komt elke maandag en donderdag eten. Dat was een eis van mij anders zou ik haar niet weer zien, of in elk geval veeeeel te weining. Die was er dus gisteren ook, we kijken op maandag altijd onze serie's dus het was weer een gezellig avondje met veel thee en chocolade
Onderwerp: Re: week 50. lang geleden di dec 13, 2011 8:39 pm
Gelukkig woont ze in de stad en kan ze nog elke dag langskomen (als ze dat wil). Ik mis haar erg en weet nu hoe mijn moeder zich voelde toen ik het huis uit ging. Ik was net zo oud als mijn dochter toen ik vertrok en ik denk dat zij net zo denkt als ik dacht. Alles is feest en lang leve de lol. Niet denken aan mijn moeder want eindelijk kon ik doen en laten wat ik wilde. Als mijn moeder me waarschuwde dacht ik "dat zal wel wat los lopen". Maar nu zit ik in het schuitje en nu begrijp ik mijn moeder. Beetje laat maar goed. Het leven is zo, ik voed mijn kinderen op om zelfstandige mensen te worden. Elke dag is loslaten, maar daarom mag ik het nog wel moeilijk vinden, toch?
Over tot rs Gisteren weer geprobeerd om wat te slayeren, maar nu moest de boom, die we eergisteren gehaald hebben, de woonkamer in. In de winkel leek het een 'bescheiden' boompje, maar nu hij staat is hij toch wel wijd. Morgen gaan we hem versieren. Al met al dus niet veel gedaan, komt wel weer goed als alle drukte voorbij is. Kalm aan en gewoon lekker spelen.
Onderwerp: Re: week 50. lang geleden di dec 13, 2011 10:38 pm
dat verhaal met de kerstboom herken ik om de een of andere reden hebben wij dat ook altijd maar dan meestal in de hoogste
re ukky Amazing poster
Aantal berichten : 1843 Punten : 7010 Registratiedatum : 21-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van grunn ;)
Onderwerp: Re: week 50. lang geleden wo dec 14, 2011 6:10 am
Re Draakje schreef:
Gelukkig woont ze in de stad en kan ze nog elke dag langskomen (als ze dat wil). Ik mis haar erg en weet nu hoe mijn moeder zich voelde toen ik het huis uit ging. Ik was net zo oud als mijn dochter toen ik vertrok en ik denk dat zij net zo denkt als ik dacht. Alles is feest en lang leve de lol. Niet denken aan mijn moeder want eindelijk kon ik doen en laten wat ik wilde. Als mijn moeder me waarschuwde dacht ik "dat zal wel wat los lopen". Maar nu zit ik in het schuitje en nu begrijp ik mijn moeder. Beetje laat maar goed. Het leven is zo, ik voed mijn kinderen op om zelfstandige mensen te worden. Elke dag is loslaten, maar daarom mag ik het nog wel moeilijk vinden, toch?
Over tot rs Gisteren weer geprobeerd om wat te slayeren, maar nu moest de boom, die we eergisteren gehaald hebben, de woonkamer in. In de winkel leek het een 'bescheiden' boompje, maar nu hij staat is hij toch wel wijd. Morgen gaan we hem versieren. Al met al dus niet veel gedaan, komt wel weer goed als alle drukte voorbij is. Kalm aan en gewoon lekker spelen.
haha, echt leuk dat jij als fries Groningen "de stad" noemt
Onderwerp: Re: week 50. lang geleden wo dec 14, 2011 8:59 pm
Gisteren weer geprobeerd om van alles te doen. Ik hoop dat de kerstdagen en zo snel voorbij zijn want iedere keer komt er weer wat tussen. Gisteren moesten we kerstballen halen, er moet toch wat in die boom Al jaren heb ik hetzelfde en ik was er even helemaal zat van. Dus nu frisse en schone ballen
Als ik ga winkelen is het, winkel in, kopen en winkel uit. Maar gisteren was mijn vriendin mee, die bekijkt alles, twijfelt, legt het weer terug. Op een gegeven moment is ze 'klaar'. We gaan dan naar de kassa en ik begin mijn spullen op de band te leggen, keer me om en ze is weer verdwenen. Even later komt ze dan terug, met het ding wat ze eerst terug gelegd had en koopt het toch. Uiteraard ligt dat ding helemaal achter in de winkel, vind ze onderweg terug naar de kassa nog meer, ondertussen heb ik al afgerekend en alles ingepakt en houd ze de hele rij op En dan klagen dat ze zo laat thuis is.
Voor een bakkie koffie bij haar moet je 3 uur uittrekken om maar niet te spreken over een glaasje wijn. Haar "Ik blijf maar even hoor" om 8 uur s'avonds, kan uitlopen tot 3 uur s'nachts Maar het is een schat van een meid en we hebben altijd veel lol.
Maar op deze manier komt er van rsen niet veel
re ukky Amazing poster
Onderwerp: Re: week 50. lang geleden wo dec 14, 2011 10:38 pm
Re Draakje schreef:
re ukky schreef:
Re Draakje schreef:
Ik bedoel dus duidelijk Leeuwarden En Fries schrijf je met een hoofdletter
Hoofdletters gebruik ik alleen voor echte landen en talen
En vreemd dat je Leeuwarden bedoelt, want zoveel lol is daar niet
Onderwerp: Re: week 50. lang geleden do dec 15, 2011 4:06 am
re ukky schreef:
Re Draakje schreef:
re ukky schreef:
Re Draakje schreef:
groningen is geen stad en geen taal ?
re ukky Amazing poster
Onderwerp: Re: week 50. lang geleden do dec 15, 2011 5:56 am
re soultje schreef:
re ukky schreef:
Re Draakje schreef:
re ukky schreef:
Re Draakje schreef:
groningen is geen stad en geen taal ?
Groningen is zeker geen taal, maar wel verruit de belangrijkste stad in het noorden. Kijk maar op een willekeurige kaart Daar staat wel Groningen op, maar geen Assen of leeuwarden, of weet ik wat