Onderwerp: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer za aug 13, 2011 8:00 pm
Gisteren alleen maar dung gedaan. Ik wil zo graag 200k punten voor een rapier of zo. Ik doe mijn best maar het gaat niet zo snel. Nu zal ik wel aanbiedingen krijgen dat mensen met me mee willen. Tuurlijk gaat het dan sneller, tuurlijk krijg je dan meer punten. Maar ik ben dan helemaal van mijn apropos. Als ik met meer ga dan is het woesj, woesj iedereen schiet een andere kant op en op een gegeven moment weet ik niet meer wat ik moet doen, wie waar is en wat er gebeurd. Ik ben dan het overzicht kwijt en wordt dan bloednerveus.
Wel zou ik graag willen dat er iemand, of meer iemanden , meegaan als ik floor 42 moet doen. Dan krijg ik hogere prestige voor de andere floors.
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer za aug 13, 2011 11:38 pm
ik wil best wel eens meegaan. zelf ben ik ook niet zo snel met dungen en als ik iets van runes ga maken is de rest al lang weg
ik ben meer van een snelheid ertussenin. rustig de tijd nemen voor somige dingen maar niet onnodiglang blijven hangen in somige rooms voor bijv vis als het niet nodig is.
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer zo aug 14, 2011 9:18 pm
Ik ben ook niet snel met dungen. Ik weet wel wat ik moet doen, dat scheelt al de helft
Ik doe alle rooms en kill daar alles wat mij aanvalt. Ik vis alleen blue crabs en cave morays. Ik mine alleen gorgonite. Ook hak ik grave creeper trees of die daaronder. Om de visjes te koken en om soms een boogje van te maken. Ook verzamel ik herbs om potions van te maken en uiteraard alle coins en runes. Oh ja, ook verzamel ik alle salve eel voor food.
Wanneer ik klaar ben met de dung kook ik alle vis, maak prayer en andere benodigde potions en kill de boss. In mijn ééntje ben ik daar tussen één-anderhalf uur mee kwijt.
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer ma aug 15, 2011 8:41 pm
Gisteren heel veel mining gedaan. Ik wil alles op 90 hebben maar het gaat zooooooo langzaam. Savonds met Gans, Stolen, Zaros en nog iemand floor 42 van dung gedaan. Ik kreeg 80k xp. Nu kan ik mijn ring weer resetten Bedankt allemaal.
re ganesha Clan Owner
Aantal berichten : 1150 Punten : 4964 Registratiedatum : 17-11-10 Leeftijd : 42 Woonplaats : gat vlak bij zee
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer ma aug 15, 2011 9:04 pm
graag gedaan draakje
we gingen redelijk vlot
ik hoop dat je het een beetje kon volgen
mocht je weer hulp nodig hebben hoor ik het graag
re ukky Amazing poster
Aantal berichten : 1843 Punten : 7010 Registratiedatum : 21-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van grunn ;)
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer ma aug 15, 2011 10:33 pm
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer di aug 16, 2011 11:45 pm
Kkrijg wat van die dungeoneering skill. Om de een of andere rede heb ik hetzelfde als jij hebt Draakje, tgaat me allemaal te snel! Haha, daarintegen ben jij wel al 80+ zit in intussen nog steeds rond de 70 maargoed. GL!!!
Sneak :pirate:
Gast Gast
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer wo aug 17, 2011 12:16 am
En dan zit ik nog maar op lvl 64:p, als oppe keyt, ben ik net een hondje :p
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer wo aug 17, 2011 6:33 pm
Gisteren wilde ik de hele dag dungen. Maar het liep anders.
Een kat van ons heeft op 1 augustus 4 jonkies gekregen. Er was 1 doodgeboren. Een paar dagen later lag er een ander jong dood in de doos. Hij had bloed in zijn bekkie en het was een raadsel waar hij aan doodgegaan kon zijn. Maar ja, zulke dingen gebeuren soms. Met de twee overgebleven kittens ging het goed, tot maandag. De derde overleed, waaraan? We konden het niet zien. Gisteren werd de laatste erg suf. Hij werd met het uur magerder en reageerde nergens meer op. We belden de dierenarts en die zei dat we maar bijvoeding moesten komen halen. Dat heb ik gedaan en hij leek iets op te knappen. Maar in de middag ging het weer achteruit. Ik ben met hem naar de dierenarts geweest en die zei dat hij een hemoglobine ontsteking had. Oftewel, een bloedontsteking. Jammer genoeg moest ik de laatste kitten in laten slapen. Daarna heb ik hem begraven in de tuin en moest ik de moeder afleiden die om haar jonkies aan het zoeken was. Al met al een verdrietige dag.
Gast Gast
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer wo aug 17, 2011 10:21 pm
wow heftig, echt zielig ......
RE Ssssilver General
Aantal berichten : 1301 Punten : 6516 Registratiedatum : 22-11-10
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer do aug 18, 2011 10:19 am
Heftig Draakje, dat is altijd emotioneel, sterkte!
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer do aug 18, 2011 7:24 pm
Dank jullie wel.
Gisteren eerst 300 cap gedaan in de Citadel. Daarna ben ik wat gaan minen maar hier thuis moesten ook weer wat dingen gebeuren. Daardoor geen tijd gehad om weer op rs te komen. Hopelijk wordt dat vandaag beter.
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer vr aug 19, 2011 8:31 pm
Gisteren mijn cap vol gemaakt in de citadel. Het is een uurtje werk en je krijgt nog leuke xp ook. Ook help je de clan met de citadel. Er is nog weinig van te zien maar als we doorzetten dan wordt het straks echt mooi.
Verder mijn koningkrijk gedaan en nog wat kleine dingetjes
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer za aug 20, 2011 12:19 pm
Re Draakje schreef:
Ik ben ook niet snel met dungen. Ik weet wel wat ik moet doen, dat scheelt al de helft
Ik doe alle rooms en kill daar alles wat mij aanvalt. Ik vis alleen blue crabs en cave morays. Ik mine alleen gorgonite. Ook hak ik grave creeper trees of die daaronder. Om de visjes te koken en om soms een boogje van te maken. Ook verzamel ik herbs om potions van te maken en uiteraard alle coins en runes. Oh ja, ook verzamel ik alle salve eel voor food.
Wanneer ik klaar ben met de dung kook ik alle vis, maak prayer en andere benodigde potions en kill de boss. In mijn ééntje ben ik daar tussen één-anderhalf uur mee kwijt.
1.5 uur over een med dung ?
RE Ssssilver General
Aantal berichten : 1301 Punten : 6516 Registratiedatum : 22-11-10
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer za aug 20, 2011 12:26 pm
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer za aug 20, 2011 8:41 pm
re soultje schreef:
ik doe alle low floors small c6 7-10 mins per dung. de rest large met opper lkkr hoog tempo en veel xp
Welke floors zijn laag? 1-10 of 1-20? En samen met anderen geeft wel veel punten maar (voor mij) ook veel stress. Ik volg het dan niet meer helemaal en raak verward. Ik doe RS voor ontspanning.
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer za aug 20, 2011 10:23 pm
Re Draakje schreef:
re soultje schreef:
ik doe alle low floors small c6 7-10 mins per dung. de rest large met opper lkkr hoog tempo en veel xp
Welke floors zijn laag? 1-10 of 1-20? En samen met anderen geeft wel veel punten maar (voor mij) ook veel stress. Ik volg het dan niet meer helemaal en raak verward. Ik doe RS voor ontspanning.
als je met opper gaat moet je niet bijzonder veel doen. als opper gd roept moet je daar ff mee helpen en daar al het food oppakken dat je pakken kan. opper doet de rest. op hoger lvl wordt wel verwacht dat je meer doet, maar dat kan ik ook nog niet hoor . low floors is 1-29 voor mij. ik doe 30-36 large daarna. als je die low floors nog moet wil ik best eens meegaan c6 small
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: week 33. Hopelijk wordt het nog zomeer