Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Clvdm Poll

Ga naar beneden 
+8
RE Danny
Dirk Spaans
RE Ssssilver
re ukky
re elysium
RE snoepy
RE Fokuz
RE Krygertje
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Wat moet er gebeuren?
Generals die al eens gewonnen hebben mag voor een tijdje niet meer op gestemd worden.
Clvdm Poll I_vote_lcap15%Clvdm Poll I_vote_rcap
 15% [ 4 ]
Generals staan ''boven'' andere leden en mogen daarom niet meedoen aan clanlid van de maand
Clvdm Poll I_vote_lcap22%Clvdm Poll I_vote_rcap
 22% [ 6 ]
Mensen die al eens gewonnen hebben mogen voor een tijdje niet meer meedoen.
Clvdm Poll I_vote_lcap15%Clvdm Poll I_vote_rcap
 15% [ 4 ]
Laat clanlid van de maand vrij voor iedereen om mee te doen (zoals het nu is).
Clvdm Poll I_vote_lcap48%Clvdm Poll I_vote_rcap
 48% [ 13 ]
Totaal aantal stemmen : 27
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5956
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:52 am

Er is wat gedoe ontstaan over of generals wel mee mogen doen aan clanlid van de maand,
of dat mensen die al eens gewonnen hebben ook niet meer mee mogen doen.

Dus hier is een poll die mij het inzicht zal geven in wat jullie denken. De resultaten zal ik vervolgens bekijken en beslissen wat het beste is voor clanlid van de maand.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5964
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 10:29 am

de 2e en de 4e uiteindelijk kies ik dan tog voor de 2e maar wat ik al zeg miss een aparte voor generals en een aparte voor gewone is dat niks dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 10:37 am

Ajax,
Dat wordt dan wel een beetje veel van het goede, een lid van de maand en een generaal van de maand. De generaals hebben al een bijzondere status omdat ze generaal zijn, en ik denk dat iedereen ze waardeert voor alles wat ze voor de clan doen. Uit het lijstje van Kryger blijkt dat zo'n beetje 50% van de maanden een gen clvdm van de maand is. Ze doen heel veel, maar laten we de anderen ook eens een kans geven. Ik heb op optie 2 gestemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 10:41 am

Uit eigen denken denk ik toch ook dat het bedoelt is een clanlid van de maand, voor mensen die in de clan zitten. Generals hebben natuurlijk belangrijke taken, maar het gaat hier echt eerder om members.
moest een bedrijf bv: MacDonalds, medewerker van de maand/jaar: Hun baas zijn foto ophangen zou er toch ook wel gelachen worden volgens mij omdat het een medewerker moet zijn. Hier mag hetzelfde gelden naar mijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5956
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 10:43 am

ja ajax er zijn al zoveel aparte ranks we kunnen beter clanlidvandemaand niet opsplitsen

verder zijn jullie argumenten best goed ik zit er nu dus al over te denken om voor de volgende maand 1x gens ff niet op gestemd laat worden
maar ik wil natuurlijk nog van veel meer mensen horen wat ze denken
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
Professional poster
Professional poster
RE snoepy


Aantal berichten : 654
Punten : 5543
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 10:55 am

gen's staan nergends boven imo.... ze doen alleen soms wat meer werk met apply's en intern... ik vind hoe het nu is prima
Terug naar boven Ga naar beneden
re elysium
General
General



Aantal berichten : 367
Punten : 5285
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Antwerpen

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 11:03 am

Ik vind het een goed idee, ben in voor vernieuwing:P

De leden weten denk ik wel wat ze hebben aan de generals en
wat we doen voor de cc. Heb je geen clvdm voor nodig.

Maak er wat leuks van kryger.


Ely
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6823
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 11:56 am

jongens, vinden jullie dit niet wat overdreven?
Dit is allemaal begonnen met een opmerking in de clvdm mei omdat generals wat op mekaar stemden, maar uiteindelijk zijn er maar 6 generals op een totaal van zo'n 60 leden dus waar heb je het eigenlijk over?
Ik denk dat het gemiddelde clanlid geen flauw benul heeft wat er achter de schermen gebeurd en puur stemt op hoe iemand is op het forum/in de cc en of diegene een beetje actief is met het organiseren van events.

Volgens mij is dit alles dus wat overdreven, en ik denk dat gens net zoveel recht hebben op dat beetje waardering als elk ander clanlid..
gewoon zo laten als je 't mij vraagt dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5956
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 12:03 pm

ookal is dit gedoe begonne op onzin vindt ik het het proberen waard om tenminste te kijke hoe iedereen erover denkt en misschien dan een keer probere zonder gens

het zou wel leuk zijn als die schermen doorzichtig zouden zijn zodat iedereen wist hoe het zit maarja daar ga ik nie over Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6329
Registratiedatum : 22-11-10

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 5:06 pm

RE ukky schreef:
Ik denk dat het gemiddelde clanlid geen flauw benul heeft wat er achter de schermen gebeurd en puur stemt op hoe iemand is op het forum/in de cc en of diegene een beetje actief is met het organiseren van events.
ik denk dat gens net zoveel recht hebben op dat beetje waardering als elk ander clanlid. gewoon zo laten als je 't mij vraagt dus.

+10

Denk dat we voor het gemak even vergeten dat gens ook mensen zijn. Net als elk ander mens vind ook een gen het leuk om clanlid van de maand te worden en zo bevestigd te krijgen dat hetgene wat hij doet ook gewaardeerd wordt. Op zijn tijd "een aai over je bol" doet iedereen immers goed. Vind het eigenlijk te gek voor woorden om gens hiervan uit te sluiten. Hoe demotiveer je iemand......

Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6329
Registratiedatum : 22-11-10

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 6:37 pm

Oja Krijger, nog even een vraagje inzake de puntentelling. Het maakt atm niets uit wie je als 2e of 3e kiest. Is er een reden waarom je hebt gekozen voor 2/1/1?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk Spaans
Experienced poster
Experienced poster
Dirk Spaans


Aantal berichten : 299
Punten : 1004648
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Haag

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 8:20 pm

Gewoon laten hoe het nu is, generals zijn net als wij gewoon leden van Raging Elder. Ze doen misschien wel wat meer als de meeste leden, maar als je zelf gekozen wilt worden moet je proberen om gewoon iets meer op te vallen. Bijvoorbeeld leuke events organiseren of meer actief op het forums/cc te zijn.

Dit is gewoon medeleden in hokjes plaatsen omdat bepaalde mensen zelf niet gekozen worden als clanlid van de maand. Beetje triest!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5956
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 8:58 pm

RE Ssssilver schreef:
Oja Krijger, nog even een vraagje inzake de puntentelling. Het maakt atm niets uit wie je als 2e of 3e kiest. Is er een reden waarom je hebt gekozen voor 2/1/1?
in het begin van clvdm was het 3/2/1 dit is later verandert naar 2/1/1 omdat anders de eerste stem te veel mee telde. en ik vind het nu wel best zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Danny
King poster
King poster
RE Danny


Aantal berichten : 751
Punten : 5674
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard- limboland ftw :D

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:40 pm

ik stem op de laatste keuze,
vind het beetje flauw als wij niet meer mee mogen doen, wij zetten ons net zo goed in als jullie voor de cc. en inderdaad wat ukky zegt ik ben heus niet de enige die op een andere general stemt. gans had 9 stemmen, terwijl er maar 6 generals zijn. ik zeg laat het gewoon zo als het is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 1:55 am

Ik vind dat als iemand CLvdM is geweest, je 5maanden niet op hem/haar mag stemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5964
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 2:56 am

ewtf iti 5 maanden is wel heel overdreven:o
Ik vind dat generals net zo veel recht hebben.Smile
Maar misschien dat generals er een beetje op te letten van nieuwe leden (of oudere leden) om daarop te stemmen
Maar generals hebben even veel recht op clvdm te worden;)
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6823
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 4:59 am

RE Ajax e30 schreef:
de 2e en de 4e uiteindelijk kies ik dan tog voor de 2e maar wat ik al zeg miss een aparte voor generals en een aparte voor gewone is dat niks dan?

RE Ajax e30 schreef:
ewtf iti 5 maanden is wel heel overdreven:o
Ik vind dat generals net zo veel recht hebben.
Maar misschien dat generals er een beetje op te letten van nieuwe leden (of oudere leden) om daarop te stemmen
Maar generals hebben even veel recht op clvdm te worden;)


euh....?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5964
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 5:07 am

Idd ukky;p
Ik heb me bedacht;)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6837
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 8:33 am

met alle respect jongens, maar jullie hebben het over de 'generals' maar wat dachten jullie van de 'forum mederwerkers'?

die doen ook meer dan de normale leden en daar hebben jullie het niet ov er.
het lijkt mij een uit de hand gelopen opmerking en het moet gewoon blijven waarvoor het was.

ik stem dus op 4
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
Gast
Gast




Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 8:36 am

Tjonge, het is verbazingwekkend wat een onschuldige opmerking vermag. Goede discussie overigens.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6823
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 9:06 am

x Imago NL schreef:
met alle respect jongens, maar jullie hebben het over de 'generals' maar wat dachten jullie van de 'forum mederwerkers'?

die doen ook meer dan de normale leden en daar hebben jullie het niet ov er.
het lijkt mij een uit de hand gelopen opmerking en het moet gewoon blijven waarvoor het was.

ik stem dus op 4

lol, ego much? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6837
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 9:07 am

nee het maakt me geen donder uit maar als hun standpunt is mensen die al extra dingen doen moeten ze niet alleen generals nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6823
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 9:35 am

wat ik hiermee wil zeggen is dat je zelf toch ook wel snapt dat we met gens het gehele bestuur bedoelen...
het is voor een ieder zelf om zich aangesproken te voelen of niet.

trouwens, de waardering voor de forum admins wordt volgens mij al meer geuit als die voor de gens.
Als de admins een forum update uitvoeren is dat voor de clanleden al meteen merkbaar, wat achter de schermen gebeurt door de gens is voor de leden veel minder zichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 11:06 am

We heten Raging Elders, dan ook maar respect voor de ouderen .....

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6823
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitimeza mei 28, 2011 11:50 am

en wat wil je daarmee zeggen zneel?
het zijn namelijk bij lange na niet alleen ouderen die in het gen team zitten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Clvdm Poll Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clvdm Poll   Clvdm Poll Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clvdm Poll
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» CLVDM suggesties
» Clanlid van de maand Januari
» Poll 2; Datum?
» Poll 3; Welke activiteit?
» Poll 1; Welke Plaats?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Clanlid van de maand-
Ga naar: