Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 CLVDM suggesties

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
re oudje
Clan Owner
Clan Owner
re oudje


Aantal berichten : 173
Punten : 5092
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maasmechelen (Belgie)

CLVDM suggesties Empty
BerichtOnderwerp: CLVDM suggesties   CLVDM suggesties Icon_minitimewo nov 24, 2010 4:00 am

Ik denk dat we een beetje moeten gaan kijken hoe we clvdm kunnen linken aan forumacties/bijdrages en evenementen bijwonen/verzinnen/in team in elkaar steken....

Kunnen eens iets anders proberen zoals paar teams te maken van man of 3-4 die gaan samenwerken om wat leuks in elkaar te steken en aan de hand van dat resultaat een team van de maand te kiezen...

Is maar voorstel he, ter verandering van de sleur dat steeds dezelfden met ideeen komen...

king
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5712
Registratiedatum : 21-11-10

CLVDM suggesties Empty
BerichtOnderwerp: Re: CLVDM suggesties   CLVDM suggesties Icon_minitimewo nov 24, 2010 4:03 am

goed idee ouwe.. vraag me alleen af of iedereen wel tijd heeft om iets te gaan bedenken/uitvoeren.
zoals ik nu met agil bezig ben kan ik geen events maken omdat ik dan toch niet mee doe
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5970
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

CLVDM suggesties Empty
BerichtOnderwerp: Re: CLVDM suggesties   CLVDM suggesties Icon_minitimewo nov 24, 2010 4:09 am

clvdm is dat iedereen kan stemme op wie ze het meest actief vonden in de clan,
ik zou niet weten hoe dat in teams werken zou gaan, maar van mij mag je zoiets op zette ouwe om ff uit te testen
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8484
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

CLVDM suggesties Empty
BerichtOnderwerp: Re: CLVDM suggesties   CLVDM suggesties Icon_minitimewo nov 24, 2010 5:34 am

een leuk idee maar ben bang dat het niet zo makelijk zal gaan.
voordat je teams kan maken moeten mensen eerst zelf dingen gaan regelen zoals bijvoorbeeld een event. daarnaast zijn niet alle teams even zichtbaar zo is het bijvoorbeeld voor een gewoon clanlid vaak moeilijk te zien wat en hoeveel gebeurt bij het forum admin team en al helemaal in het general team.

maar goed ik ben weer te pesimistisch.
het lijkt me een goed streven dat clanleden samen (of alleen) events gaan regelen. dan is er meteen weer meer te doen op dat gebied.

dus mensen, heb je een idee blijf er niet mee zitten maar voer het uit en vraag hulp als je die wil hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6837
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

CLVDM suggesties Empty
BerichtOnderwerp: Re: CLVDM suggesties   CLVDM suggesties Icon_minitimewo nov 24, 2010 6:13 am

Het idee is erg leuk,
maar ik denk dat het eerst wat meer moet worden uitgewerkt voor we kunnen kijken of het echt haalbaar is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





CLVDM suggesties Empty
BerichtOnderwerp: Re: CLVDM suggesties   CLVDM suggesties Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
CLVDM suggesties
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Clanlid van de maand Januari
» Clvdm Poll

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Clanlid van de maand-
Ga naar: