Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 nog een weekje dan oude en nieuw

Ga naar beneden 
+2
RE Stolen
Re Draakje
6 plaatsers
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimezo dec 26, 2010 2:15 am

Zo, de tweede kerstdag alweer. Gisteren ook weer te druk gehad om op RS te zijn. Om 8 uur was ik er al uit, beetje opruimen en beginnen met koken.
Mijn dochter en haar vriend kwamen de hele dag en ook haar vader was er. Het was ontzettend gezellig. Vanmorgen gingen we weer naar de kerk (ja, ja, ik zit er nog al eens:P) want mijn dochter haar vriend werd gedoopt.

Ik zal jullie een beetje uitleggen hoe dat zit met de kerk.
Mijn dochter haar vriend is Christelijk, sinds zij samen wat hebben (nou ja wat, ze wonen samen en zijn al 2 jaar bij elkaar) komt ijn dochter regelmatig in de kerk. Zij hebben samen ook de Alfa cursus gedaan. Ik zou ook mee naar die cursus maar werd ziek. Ík ga de Alfa cursus in maart doen. Mijn dochter heeft God gevonden, ik moet Hem nog vinden.
Ik geloof wel in God maar ben het niet altijd eens met wat er in de Bijbel staat of wat er gepredikt wordt. Ik laat me niet alles maar voorkauwen en aanpraten. Dus ik moet het eerst allemaal nog maar zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Stolen
Professional poster
Professional poster
RE Stolen


Aantal berichten : 540
Punten : 5449
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimezo dec 26, 2010 9:49 am

ach ik ben gedoopt tot christen maar doe er niet veel mee
ben meer van deïsme: er is wel een opperwezen (god) maar de verering ervan is zinloos.
en dan hoef ik niet naar de kerk xd
maar ja, iedereen zn geloof.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/teblarsrace?feature=mhum
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6837
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:25 am

Mijn vader is christelijk. Ikga niet na de kerk maar ik geloof wel in god.

Ook geloof ik in karma,
Voorde mensen onder ons die niet weten wat karma is: als je iets doet wat niet mag/verboden is, word je daar voor gestraft door god.

Vandaar ook het spreekwoord; je doet alles wat god verboden heeft.

Hoe oud isdie vriend draakje? Want doping word toch meestal bijde geboorte gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimezo dec 26, 2010 8:39 pm

Leuk dat er zo op gereageerd wordt. Ik had verwacht dat er toch wel een aantal "flauwe kul" berichtjes tussen zouden zitten Razz

Die vriend is 20 jaar. Hij is bij zijn geboorte gedoopt maar heeft nu de volwassen doop gedaan. Als baby doen de ouders de doop, dan beloven ze dat ze hun kind "volgens de kerk zijn regels" zullen opvoeden.
De volwassen doop, daar kies je zelf voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimezo dec 26, 2010 8:41 pm

Zoo, gisteravond eindelijk weer tijd om RS te spelen. Alleen maar gevist, jeetje wat gaat dat toch ontzettend langzaam. Maar nog 12k dan ben ik lvl 90. Dan maar kijken of ik rocktails kan gaan vangen voor het laatste lvl.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6837
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimezo dec 26, 2010 8:53 pm

haha hoe kom je erbij fishing langzaam?

ik haalde maar 30-40k per uur en dat is nog veel voor fishing xD
zodra ik weer fulltime rs speel ga ik weer verder naar the way to 99 fish.

over die doop kan je me daar in pm miss over uitlegge? want ik snap dat nog niet egt, de volwassenedoop.

voor derest gratzz met je level 90!! ( aangezien ik dit nu post en je wss al 90 bent ;P )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimema dec 27, 2010 8:57 pm

Ja, lvl 90 ben ik al. Nu op naar 91, dan kan ik met potten een shark met mijn blote handjes vangen Razz
Gisteren dus gevist, ik dacht rocktail gaat het snelst qua xp dus ik heb eerst living minerals gehaald. Maw, eerst een hoop rock creatures gekilled. Mrs was er ook en die kon daar niet minen dus dat ging lekker snel, ik had er met 1.5 uurtjes 1503.
Op naar wereld 84 en daar vissen. Jeetje wat ging dat langzaam. Volgens mij had ik in 1 uur 4 invents vol. Dat duurde mij te lang dus ben ik maar weer naar shilo gegaan. Ik oet nog ong 350k, dus dat gaat sneller dan rocktails Razz
De 1400 minerals die ik had heb ik verkocht, bijna 800k op high Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5964
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimema dec 27, 2010 10:49 pm

gratz met je lvl 90!En GL Naar 91!of 99???
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Danny
King poster
King poster
RE Danny


Aantal berichten : 751
Punten : 5674
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard- limboland ftw :D

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimedi dec 28, 2010 1:43 am

nice draakje:D leuke updates van jou elke keer, ga zo door! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimedi dec 28, 2010 9:35 pm

Dank je Daniel Smile

Gisteren gevist, gevist en nog eens gevist. Met de tv aan en ondertussen een ander spelletje doen lukt het wel Razz
Nog 113k en dan ben ik 91. Voorlopig stop ik er dan mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimewo dec 29, 2010 11:12 pm

Gisteren dus de laatste 113k weggevist en ben nu lvl 90. Eindelijk What a Face Met pot en admiral pie kwam ik tot 96 en kon ik een shark met mijn blote handen vangen.
Snel naar Otto de Godblessed en de dingen doen die ik daar moest doen voor Fremennik elite. Nou dat viel tegen. Ik snapte er niks van maar na gezocht te hebben op TipIt kreeg ik het eindelijk voor elkaar. Daarna nog een Dagannoth killen met Balmung en ik was klaar bounce
Yay, Fremennik elite af cheers Nu alleen nog Karamja en dan kan ik ook die mooie emote doen. Maar dan moet ik nog wel ff 91 runecraft halen, ben nu 84, en 95 summo. Maar eens kijken wanneer dat plaats gaat vinden affraid

Verder alle strange rocks gedaan. Ik wilde voor vandaag nog alle herbs van het kingdom schoonmaken maar rond 2 uur vannacht viel het internet er uit. Tijd om te gaan slapen.
Hoezo verslaafd Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimedo dec 30, 2010 11:48 pm

Gisteren mijn beeld afgemaakt, niet in mijn huis maar in Varrock Razz

Verder molten glass gemaakt en bezig gegaan met Cosmics runnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
Professional poster
Professional poster
RE snoepy


Aantal berichten : 654
Punten : 5543
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimevr dec 31, 2010 2:34 am

lekker draakje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5591
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimeza jan 01, 2011 1:03 am

Gisteren helemaal niet op Rs geweest.
Heb het druk gehad met boodschappen doen, oliebollen bakken, alles klaarzetten, eten Guido Wijers kijken, gezellig doen, 12 uur champange drinken, naar buiten naar het vuurwerk kijken, bij mijn vriendin een fles wijn drinken, dronken worden en uitslapen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5964
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitimeza jan 01, 2011 1:04 am

een mooi verhaal:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nog een weekje dan oude en nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een weekje dan oude en nieuw   nog een weekje dan oude en nieuw Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nog een weekje dan oude en nieuw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» week 1 een nieuw jaar
» een heel ziek weekje 38
» weekje skilen met ghost
» nieuw doel
» Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: