Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5963
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;)   Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Icon_minitimewo nov 09, 2011 2:35 am

Ja, hier is een nieuw f2p pk toernooi. Omdat de andere niet helemaal is gelukt bij de finales stel ik voor om opnieuw te doen altijd leuk dus!Ook voor de nieuwe leden die de vorige keer niet hebben meegedaan hier een kleine guide
Info
Het spel gaat alsvolgd:
Iedereen doet een pk gevecht tegen elkaar in pk world 57 f2p. Het is niet de bedoeling dat dit op 1 dag gebeurd, maar jij en je tegenstander krijgen een bepaald aantal dagen de tijd om dit uit te vechten. Het is gewoon een deathmatch (dit houd in, wie als eerste doodgaat verliest. Wegrennen mag dus niet.) De winnaar gaat een ronde verder, de verliezer is klaar met het spel.

Gear
Bij Ranged,melee of wat dan ook TEAM CAPE is verplicht! Je moet een andere hebben dat je tegenstander anders kun je niet op elkaar klikken!

Gear:Het leuke is om dit gear te doen


Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) 30agu1w



Rune scim
Full monk
Coif
Strength amulet
Team cape
eventueel leather boots of gloves



Inv

Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) 6pw503

Dit is het VERPLICHTE gear.Je kunt eventueel ook andere dingen afwisselen zoals inplaats van een rune h2 een rune b axe maar dat laat ik aan je zelf over. Coif is niet verplicht maar is wel handig, en je kunt ook leather boots dragen als je wil maar dat is niet perse nodig.

Gear voor ranged: Ik heb zelf geen ervaring met ranged maar dit lijkt me het handigst en eerlijkst

Adamant arrows
Full monk
Coif
Strength amulet
Maple short/long bow
Evunteueel leather boots
Rune 2h voor k0 wep
Strength pot
Swordies/lobsters
Green d'hide leather vambraces mag!


Prayer is toegestaan alleen protect from ranged of melee niet!

Je tegenstander en jij vechten dus een gevecht uit. De winnaar gaat door naar de volgende ronde, de verlies is klaar.
De tijden wanneer je de rondes moet doen is 1week. Dus je hebt genoeg de tijd! Dus als je tegenstander online is vraag of hij een potje doet!

Beloning: De winnaar van het toernooi krijgt rond de 200-300k miss 500k




Indeling



De indeling wordt gemaakt door mij. De indeling gaat alsvolgt: Ik kijk niet naar namen en naar bijv. de 'beste' vrienden. Ik kijk voornamelijk naar de combats.Dus een beetje laag combat (111 ofzo) tegen een (113-110). Dus niet dat een 111 tegen een 138 moet of andersom dat is dan beetje oneerlijk.




[i]Regels

Er zijn natuurlijk ook een paar regels!

- Je moet team cape hebben anders kan het gevecht niet plaats vinden.
- Je mag 2gevechten houden. Dus als je food op is MAG je het EERSTE gevecht wegrennen, daarna dus niet meer dan doe je gewoon een deathmatch, dus als je food op is NIET wegrennen
- Je pkt in world 57! Alleen als deze wereld vol is mag je een andere




Sommigen mensen in de clan houden niet van pk maar die gewoon voor de LOL mee! Dan kan het lekker een spannend toernooi worden!
[center] Dus SCHRIJF JE NU IN!!!!!!!!(De inschrijving loopt tot 1 December/center] Misschien zou het leuk zijn als gens het 1keer in cc naam zetten ofzo

Grtz, ajax





Deelnemers toernooi:

RE Bloodyhellno 126+11
RE Ukky 125+11
RE Berxwedan
RE Stolen 119
Cape Fear 126+12


Laatst aangepast door RE Pk0wange op wo nov 09, 2011 4:07 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6090
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;)   Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Icon_minitimewo nov 09, 2011 3:22 am

ik doe wel mee
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6822
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;)   Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Icon_minitimewo nov 09, 2011 3:39 am

knap hoor bloody, dat je cb 137 hebt in f2p Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;)   Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Icon_minitimewo nov 09, 2011 3:43 am

ik doe mee ik ben cb 126+12
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6090
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;)   Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Icon_minitimewo nov 09, 2011 3:52 am

ok 126+11 Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;)   Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw f2p pk toernooi schrijf je in!;)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pk toernooi, ronde 1!
» Pk toernooi, ronde 2 alweer!
» PK Toernooi! Ronde 3!, kwartfinale!!
» Pk toernooi, de halve finales!
» F2P Pk Toernooi overnieuw en opnieuw en inschrijven maar dus!!!!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: F2P PK toernooi-
Ga naar: