Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 week 31 En racen maar :P

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimeza jul 30, 2011 6:46 pm

Gisteren eerst mijn slayer task afgemaakt. Jadinko's. Ik was ze aan het rangen met die speren die er bij horen maar het duurde wel erg lang. Ik moest er nog een stuk of 40 toen iemand tegen me zei dat het met mellee veel sneller ging. Ik heb mellee gear opgehaald en ja hoor, met een klein half uurtje was ik klaar. Ze hitten dan wel wat vaker maar je krijgt fruit dus het gign goed.

Daarna alleen maar Dung gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimezo jul 31, 2011 4:34 am

dat fruit heeft ook nog speciale bijwerkingen en dat verschilt per soort door sommige wordt je vaker en harder gehit heb ik gemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6144
Registratiedatum : 22-11-10

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimezo jul 31, 2011 10:51 am

draakje recht boven in je beeldscherm zie je hoe veel punten heb behaalt naast de koningen zie je een tafel waar je gratis zaden,fruit kunt pakken

week 31 En racen maar :P Momom

[url][/url]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimema aug 01, 2011 12:09 am

nice lijstje berx good job
Terug naar boven Ga naar beneden
Askpro
Professional poster
Professional poster
Askpro


Aantal berichten : 510
Punten : 5255
Registratiedatum : 05-06-11
Woonplaats : Den Helder

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimema aug 01, 2011 6:29 pm

wow je zou dat toch moeten onthouden xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimewo aug 03, 2011 3:44 am

Dank je. Ik krijg meestal common fruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimewo aug 03, 2011 3:48 am

Ben een paardagen niet op het forum geweest omdat ik mijn ww kwijt was. Stom, maar gelukkig heb ik, dank zij Gans, weer een nieuwe.

Ik heb de laatste dagen veel dung gedaan en slayer. Ben nu bezig met Summo.

Ondertussen ben ik ook veel onderweg met mijn scootmobiel. Hij rijdt heerlijk en ik kan overal komen. Alleen durf ik nog niet de winkels in met dat ding. ik ben bang dat ik de stellingen omver rijdt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Askpro
Professional poster
Professional poster
Askpro


Aantal berichten : 510
Punten : 5255
Registratiedatum : 05-06-11
Woonplaats : Den Helder

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimewo aug 03, 2011 5:11 am

Re Draakje schreef:

Ondertussen ben ik ook veel onderweg met mijn scootmobiel. Hij rijdt heerlijk en ik kan overal komen. Alleen durf ik nog niet de winkels in met dat ding. ik ben bang dat ik de stellingen omver rijdt.

stellingen zijn stevig hoor, ik reed er met een kar vol frisdrank tegen aan (precies dat hoekje Shocked ) en hij viel niet om Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5716
Registratiedatum : 21-11-10

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimewo aug 03, 2011 5:34 am

nooit geloven tot je het zelf hebt geprobeert he ask
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimewo aug 03, 2011 8:18 pm

Askpro schreef:
Re Draakje schreef:

Ondertussen ben ik ook veel onderweg met mijn scootmobiel. Hij rijdt heerlijk en ik kan overal komen. Alleen durf ik nog niet de winkels in met dat ding. ik ben bang dat ik de stellingen omver rijdt.

stellingen zijn stevig hoor, ik reed er met een kar vol frisdrank tegen aan (precies dat hoekje Shocked ) en hij viel niet om Razz

Het lijkt wel wat raar als ik iedere keer ergens tegen aan rijd Razz Maar ik zal het proberen. affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimewo aug 03, 2011 8:24 pm

Gisteren een paar floors gedaan. Ik heb eindelijk 100k punten. Nog 100k erbij voor rapier (geloof ik). Tegen die tijd vraag ik wel aan de experts welke het beste is Razz
Daarna heb ik Summo gedaan. Ik ben nu lvl 95 cheers Nog 1 lvl voor Pakyak What a Face . Maar weer veel slayen voor charms Razz

Ik wilde savonds naar de citadel maar kon niet binnen komen. Elke keer kreeg ik connection lost Sad Vandaag maar even kijken.
Ik ben toen maar Ice Worms gaan doen. Geen leuke drops.

In de cc was het weer 'gezellig' Evil or Very Mad . Er waren een paar aan het ruzie maken.
Ik vind dat zo jammer. Het kan zo leuk zijn als we elkaar in onze waarde laten en elkaar niet gaan jennen.
Met een andere Generaal heb ik afgesproken dat we de 'aanstichters' scherp in de gaten zullen houden. Hopelijk helpt het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimedo aug 04, 2011 7:17 pm

Gisteren heb ik slayer gedaan, een effie drop en ben ik maar weer eens orbs gaan doen.

Ook voor eht eerst met mijn scootmobiel in de winkel geweest. Het ging prima, ik heb niets of niemand omver gereden en mag weer komen Razz
Ook moest ik even de stad in, er was een bommelding en ik ben ff wezen kijken. Allemaal politie en brandweer. Gelukkig was de melding vals.
Het zal wel een ontevreden klant zijn, want het was bij de kredietbank Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitimevr aug 05, 2011 8:40 pm

Gisteren veel slayer gedaan. Bij Ice Strykers had ik (eindelijk) een goede drop, een Sol (staff of light). 1.3 mil dus ik hoop dat die goed verkoopt.
Daarna kreeg ik Black demons, daar ben ik nog niet klaar mee.

Er was weer een Itz event. Hardstikke leuk maar ik kom zo moeilijk in de Citadel. Na een keer of tig proberen was ik er toch in en we kregen allemaal een DFS. Geweldig bom

Snoepy kwam online en kwam er achter dat ie gehackt was. Alles was weg. Ontzettend jammer. Ik kan die hackers wel wat doen Sad
Met een aantal hebben we er voor gezorgd dat Snoep verder kan, een soort startgeld.
Ik ben blij en trots om deel uit te maken van RE. We zijn een hechte groep en worden steeds hechter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 31 En racen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 31 En racen maar :P   week 31 En racen maar :P Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 31 En racen maar :P
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» week 32. Wat zal deze week brengen
» Week 2. Rotbegin van de week
» week 24, rotbegin van de week
» week 30. Citadel week :)
» Week 47

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: