Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 week 48

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5604
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: week 48    week 48           Icon_minitimeza nov 27, 2010 9:31 pm

Jeetje, nog 4 weken tot oud en nieuw. Gelukkig gaan de dagen dan weer lengen en kunnen we uitkijken naar de lente Smile
Ik haat dit koude weer, ik ben een echte koukleum en het is een straf voor mij om naar buiten te moeten. Voor mij mocht ik wel een beer zijn, lekker een winterslaap houden en weer wakker worden als het lente is Razz.


Gisteren alleen maar dung gedaan. Geen **** opgeschoten.Dus was ik zeer blij toen er aangekondigd werd dat we om 21 uur met een aantal zouden gaan dungen. Rond 10 voor stond ik klaar en al wie er kwam..................niemand. Ik ben toen maar weer alleen gegaan Sad
Op een gegeven moment was ik met de tweede floor bezig en toen kreeg ik weer visite. Jeetje, die mensen komen dan rond 23 uur en je moet dat ook nog gezellig vinden . Gelukkig gingen ze na een uurtje weer weg, ik was toen zo moe dat ik maar ben gaan slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5969
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimeza nov 27, 2010 9:39 pm

srry draakje dat dungen om 9 uur was mijn idee
kwas nogal te ziek om te gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk Spaans
Experienced poster
Experienced poster
Dirk Spaans


Aantal berichten : 299
Punten : 1004661
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Haag

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimeza nov 27, 2010 11:19 pm

hahahaha xD Dit stukje kon je me afvoeren van het lachen xD "Jeetje, die mensen komen dan rond 23 uur en je moet dat ook nog gezellig vinden"

Voor de rest jammer dat je niet veel aan dungeon heb kunnen doen Wink veel succes verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6836
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimeza nov 27, 2010 11:56 pm

Krijger, jij hebt toch niet de hele cc verteld dat wij met z'n 2en om 9 uur zouden gaan dungen he? Shocked

Ik was namelijk even tv gaan kijken om 8 uur en had geen zin meer om nog weer naar boven te gaan voor dungen... maar zo voel ik me wel een beetje schuldig eigenlijk Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5604
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimezo nov 28, 2010 9:06 pm

@Ukky. Het was ook een beetje mijn schuld. In de cc werd gevraagd wie allemaal meeging. Ik ben toen weggegaan en heb een paar andere dingen gedaan. Geen idee of het echt 'beslist' is.
Maakt niet uit, er komen vast meer dung partys.

Gisteren al mijn strange rocks bij elkaar gezocht. Ik dacht dat ik de hunt rocks ook nog moest en ben gaan hunten. Ik vind dat nieuwe, met die beestjes die je uit die bosjes moet jagen erg leuk, dus ben ik dat gaan doen. Na ong. twee uur had ik nog geen rock, wel een aantal charms Razz.
Ik werd een beetje boos en heb de spullen vernietigd omdat ik dacht "Hier krijg je geen rocks mee".
Toen ik bij de bank kwam en ik in het doosje keek had ik de hunter rocks er al inzitten. Geen idee hoe ik er aan kom Razz

De rest ging, gelukkig, snel.
Daarna nog een floor gedaan en ben ik gaan breien. Ja, ja, het is winter dus er moeten truien komen. Die zijn volgend jaar, als de winter voorbij is, wel af Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6836
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimezo nov 28, 2010 9:21 pm

lol, altijd leuk om jouw stukjes te lezen draakje X D
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5604
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimema nov 29, 2010 10:30 pm

@ Ukky. Dank je.Ik doe mijn best:)

Gisteren ben ik aan het slayen geslagen. Ik kreeg een elite clue (387k). Verder niet veel gedaan en kan ik ook niet veel doen want mijn laptop is nog steeds stuk en ik moet steeds mijn zoon geld betalen voor zijn laptop Razz (nee hoor geintje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5604
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimewo dec 01, 2010 7:48 am

Gisteren alleen even online geweest voor de foto. Verder had ik geen pc tot mijn beschikking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5604
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimedo dec 02, 2010 4:40 am

Gisteren heb ik wat gealched en een tijdje met Kurkje staan kleppen. Ook nog gevist omdat ik 91 fish wil hebben. Dan kan ik weer een elite dairy doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5604
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimevr dec 03, 2010 2:31 am

Gisteren dus gevist en geen **** opgeschoten:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5604
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimevr dec 03, 2010 9:20 pm

Gisteren dus weer gevist. Met die monks schoot het maar niet op en ik kreeg flink de balen er van. Toe zei Krijgertje (geloof ik) iets over power vissen in Shilo. Nee het was Iti What a Face
Ik heb 1k feathers gekocht en geprobeerd. Dat gaat lekker snel Smile Dus doe ik dat nu.
Nadat die 1k op was ben ik warrior tokens gaan halen.Dan hoef ik dat niet meer te doen als dragon defender uit komt. Ik heb nu iets meer als 2k tokens, hopelijk is dat genoeg.


Laatst aangepast door Re Draakje op za dec 04, 2010 7:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk Spaans
Experienced poster
Experienced poster
Dirk Spaans


Aantal berichten : 299
Punten : 1004661
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Haag

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimevr dec 03, 2010 10:24 pm

Re Draakje schreef:
Gisteren dus weer gevist. Met die monks schoot het maar niet op en ik kreeg flink de balen er van. Toe zei Krijgertje (geloof ik) iets over power vissen in Shilo.
Ik heb 1k feathers gekocht en geprobeerd. Dat gaat lekker snel Smile Dus doe ik dat nu.
Nadat die 1k op was ben ik warrior tokens gaan halen.Dan hoef ik dat niet meer te doen als dragon defender uit komt. Ik heb nu iets meer als 2k tokens, hopelijk is dat genoeg.

Goed bezig draakje Smile En ja ik denk dat 2k tokens zat moet zijn voor 1 dragen defender wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimevr dec 03, 2010 11:17 pm

Flauw zeg draakje:O..

ik zei het over dat powerfishen:$......................
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5604
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimeza dec 04, 2010 7:54 pm

ITIorning schreef:
Flauw zeg draakje:O..

ik zei het over dat powerfishen:$......................

Ik heb het er bij gezet monkey
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitimema dec 06, 2010 9:52 am

Hahaha:P!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 48           Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 48    week 48           Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 48
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» week 32. Wat zal deze week brengen
» week 24, rotbegin van de week
» week 30. Citadel week :)
» Week 2. Rotbegin van de week
» week 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: