Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 week 26. Nog steeds druk :(

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 26. Nog steeds druk :( Empty
BerichtOnderwerp: week 26. Nog steeds druk :(   week 26. Nog steeds druk :( Icon_minitimeza jun 25, 2011 8:26 pm

Gisteren nog een paar strange rocks gedaan. Daarna ben ik Templetrekking gaan doen. Ik wil wat watermeloenzaadjes en tokens hebben.
Ook heb ik 30 magetreezaadjes gekocht, mijn farming moet wat hoger Razz

Thuis hebben mijn zoon en dochter haar slaapkamer gedaan en s'middags ben ik, samen met haar, haar kleren op gaan halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 26. Nog steeds druk :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 26. Nog steeds druk :(   week 26. Nog steeds druk :( Icon_minitimezo jun 26, 2011 11:52 pm

Gisteren Temple trekking gedaan, met veel pijn en moeite. Maar toch een aantal leuke drops.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 26. Nog steeds druk :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 26. Nog steeds druk :(   week 26. Nog steeds druk :( Icon_minitimema jun 27, 2011 8:13 pm

Gisteren ben ik de stad ingeweest met mijn dochter. Even een terrasje gepakt en wat kleren gekocht.

Verder heb ik bomen geplant, molten glass gemaakt, orbs geblazen, orbs gecharged, orbs op battlestaffs gedaan en die gealched. Daar was ik wel ff zoet mee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 26. Nog steeds druk :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 26. Nog steeds druk :(   week 26. Nog steeds druk :( Icon_minitimedi jun 28, 2011 8:18 pm

Gisteren alle strange rocks gedaan, was wel weer ff werk maar dan heb je ook wat:P.
Vandaag inleveren en dan maar weer opnieuw beginnen. Gelukkig voor de laatste keer.
(denkt diep na) Misschien ga ik het wel missen, ik doe met die rocks wel skills die ik anders laat liggen. Mining heb ik bv. een pokkehekel aan en moet nodig omhoog. Misschien begin ik wel opnieuw. Maar ff goed over nadenken.

Daarna, tijdens het onweer, een floor dung gedaan. Ook die moet echt naar 84 zodat ik eindelijk frosties kan doen.

Ik vond het onweer echt niet leuk, het regende zo hard dat we de flat, op 50m afstand, niet meer konden zien. De straat stond helemaal blank.
Er was nog een kat buiten en die kwam, toen het iets rustiger werd, verzopen binnen. Arm beestje, hij was superbang.

Toen het wat rustiger werd ben ik gaan slapen, het heeft nog lang geflitst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




week 26. Nog steeds druk :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 26. Nog steeds druk :(   week 26. Nog steeds druk :( Icon_minitimewo jun 29, 2011 5:27 am

bij ons in dordr ook, mijn kat rende naar buiten, het ging regenen, en ze durfde niet meer naar binnen:p, heb er 6x geroepe, dan niet:P, heb ze 3uur in de regen buitengezeten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 26. Nog steeds druk :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 26. Nog steeds druk :(   week 26. Nog steeds druk :( Icon_minitimewo jun 29, 2011 7:33 pm

Gisteren geprobeerd om mijn dung xp wat omhoog te halen. Ik heb, geloof ik, 4 floors gedaan maar het schiet niet echt op. Het komt wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 26. Nog steeds druk :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 26. Nog steeds druk :(   week 26. Nog steeds druk :( Icon_minitimedo jun 30, 2011 8:03 pm

Gisteren heb ik veel Temple Trekking gedaan. Jammer genoeg geen charms Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 26. Nog steeds druk :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 26. Nog steeds druk :(   week 26. Nog steeds druk :( Icon_minitimevr jul 01, 2011 7:16 pm

Wooot, gisteren Farming 97 geworden. Nu kan ik ook daar mijn effies op gebruiken zonder pies. Ik ben er erg blij mee.
Verder een beetje Temple Trekking gedaan en s'avonds dung. Ik denk dat ik dit weekend alleen maar ga dungen, ik wil zo graag 85 dung hebben om Frost Dragons te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4795
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

week 26. Nog steeds druk :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 26. Nog steeds druk :(   week 26. Nog steeds druk :( Icon_minitimevr jul 01, 2011 10:27 pm

draakje spreek dan gewoon mensen in cc aan

ik moet ook nog wat dung floors en opper die keyed graag voor re mensen

(moet je alleen niet gaan skille ) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 26. Nog steeds druk :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 26. Nog steeds druk :(   week 26. Nog steeds druk :( Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 26. Nog steeds druk :(
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» week 32. Wat zal deze week brengen
» week 3
» week 24, rotbegin van de week
» week 30. Citadel week :)
» Week 2. Rotbegin van de week

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: