Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel

Ga naar beneden 
+6
RE Ruler
RE Fokuz
Re c0ver
RE Cursed
RE Ssssilver
RE Berxwedan
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 17, 2011 10:01 pm

Nederlandse rechters zijn niet mild maar volgen de wetgeving. Een algemeen verbreid misverstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6844
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 12:27 am

re berxwedan schreef:
Zneel schreef:
willen we sharia wetgeving? Bij een diefstal de hand afhakken? Willen we toch niet?


nauw als wij bij paar mensen dit doen Very Happy

zullen de rest afschrikken affraid

maar zo lang Nederlandse rechters mild blijven met uitspraken zal de aantal overvallen,moord je kun het wel verlagen maat
de moord en overvallen enz die zal ook nooit weg gaan

Als iemand je huis binnendringt op jacht naar kostbare dingen dan vindt ik dat ik het recht zou moeten hebben om hem desnoods met een mes mijn huis uit te jagen.
Als daarbij een van zijn handen sneuvelt, jammer dan (ookal zou ik dat nooit doen, want het geeft zo'n troep Rolling Eyes ).
Kortom ik vindt het gewoon belachelijk dat mensen gestraft worden voor zelfverdediging.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6350
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 5:11 am

Ik zou hem ook niet willen doden, maar zou wel willen dat ie voorlopig een aantal weken flink veel pijn heeft en niks anders kan doen dan er over na denken hoe stom ie is geweest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 5:12 am

gewoon een flinke mep met een honkbalknuppel, als daarbij wat gebroken wordt, so be it.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8491
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 8:18 am

RE ukky schreef:
Kortom ik vindt het gewoon belachelijk dat mensen gestraft worden voor zelfverdediging.

daar heb je presies het punt.
soms gaat het verder dan zelf verdediging.
iemand op zijn kop slaan met een knuppel prima inc hersenschuding is dan zijn eigen schuld
maar licht die persoon op de grond en sla je hem dan de schedel in is dat een heel ander verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5977
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 8:29 am

https://www.youtube.com/watch?v=k3mZW_CJjDs
leuk stukje dat jullie mis aan het denken zet
kijk op 3.55-6.28
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8491
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 8:43 am

is inderdaad een heavy film maar wel een die je eigenlijk gezien moet hebben.
dus weet je niks meer te doen een avond moet je die eens kijken. is geen makelijke film maar wel een met een boodschap
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6844
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 10:17 am

oke, dat stukje na de 6min, sloeg nergens op,
maar zoals je kon zien was die man die buiten stond ook gewapend.
Als je zelf in zo'n situatie zat en je had bijvoorbeeld netjes de politie gebelt, of een honkbalknuppel gebruikt dan was je zelf gewoon zwaar de lul geweest..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 11:10 am

als jij iemand voor je deur aantreft met een wapen ,en je pakt zelf ook een wapen dan ben je strafbaar
omdat je een wapen pakt met voorbedachte raden zoals een rechter/advocaat zal zeggen
maar pak jij het wapen van hem af en gebruikt het dan is het weer
zelfverdediging

je mag iemand overmeesteren met gepast geweld

maar helaas loopt de dader meestal eerder buiten dan jij als slachtoffer
vandaar dat de meeste mensen grof geweld gebruiken als hun iets overkomt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 11:18 am

re op kryger

kryger goed lezen wat ik schryf he

ik zei * het maakt mij dan niet uit hoe of zij er dan aan toe is *

daarmee wil ik zeggen als de dader(es)beneden ligt te kreunen met tig gebroken botten laat ik hem lekker liggen

hij/zij kan toch ook uitgegleden zijn bij het naar boven klimmen
of bij het vlug uit de benen maken omdat hij/zij betrapt is
ik weet niet hoe iemand reageerd als ie een dreun recht op zn smoel krijgt
er kan dan van alles gebeuren

ik zal ook nooit verklaren dat ik de dader(es) erover hebt gemieterd
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6350
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 11:22 am

king amax schreef:
als jij iemand voor je deur aantreft met een wapen ,en je pakt zelf ook een wapen dan ben je strafbaar omdat je een wapen pakt met voorbedachte raden zoals een rechter/advocaat zal zeggen
maar pak jij het wapen van hem af en gebruikt het dan is het weer zelfverdediging

Alleen jammer als hij groot en sterk is en je het wapen niet af kan pakken Rolling Eyes , dus toch maar die honkbalknuppel of wat dan ook....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 11:33 am

King amax, daar geef ik je niet 100% gelijk in, als je zelf ook een wapen trekt, kan je je altijd beroepen op strafuitsluitingsgronden;)!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5977
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 12:10 pm

RE ukky schreef:
oke, dat stukje na de 6min, sloeg nergens op,
maar zoals je kon zien was die man die buiten stond ook gewapend.
Als je zelf in zo'n situatie zat en je had bijvoorbeeld netjes de politie gebelt, of een honkbalknuppel gebruikt dan was je zelf gewoon zwaar de lul geweest..

hij had het recht van zelfverdediging om die eerste man neer te schieten, maar toen die ene in de vlucht auto wegreed probeerde die die ook nog dood te schieten en wat je in dit stukje net niet ziet is dat de 3de man met zijn tanden op de stoeprand moet bijten (met pistool tegen zijn kop) en dat die gast dan op zijn achterhoofd trapt

ff mijn mening over dit alles dan, this mooi dat vuurwapens in nl illegaal zijn want het blijkt dat er heel veel mensen zijn die daar niet mee om kunnen gaan
ik zou een inbreker ook uit me huis jagen maar van mij mag ie me hele huis leegstelen als ik hem anders moest vermoorden kweet niet of ik nog fijn zou kunnen leven als ik wist dat ik iemand vermoord had (of dit nou terecht was of niet)

king amax schreef:
re op kryger

kryger goed lezen wat ik schryf he

ik zei * het maakt mij dan niet uit hoe of zij er dan aan toe is *

daarmee wil ik zeggen als de dader(es)beneden ligt te kreunen met tig gebroken botten laat ik hem lekker liggen

hij/zij kan toch ook uitgegleden zijn bij het naar boven klimmen
of bij het vlug uit de benen maken omdat hij/zij betrapt is
ik weet niet hoe iemand reageerd als ie een dreun recht op zn smoel krijgt
er kan dan van alles gebeuren

ik zal ook nooit verklaren dat ik de dader(es) erover hebt gemieterd
owke ik heb het goed gelezen, ik zei alleen dat als je iemand vermoord als dit niet perse nodig was dat je dan ook wel eens last zou kunnen krijgen van de wet...
ow een knap dat jij zo koelbloedig bent want daar ben je blijkbaar erg trots op
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18, 2011 2:55 pm

RE Xemnas schreef:
die meisjes kunnen ook niet slaan...

Met de chicks die ik ken moet je denk ik geen ruzie krijgen hoor:P!
hehe de meiden die ik ken zijn ook niet altijd lievertjes alleen als ze nuchter *niet dronken* zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 19, 2011 1:10 am

kryger als je net als ik 1 neef 1 oom dood in huis aantreft
en je oma dood ziet gaan dan wordt je vanzelf welharder
Terug naar boven Ga naar beneden
RE pels
Experienced poster
Experienced poster
RE pels


Aantal berichten : 250
Punten : 5186
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : dorp in noord oost groningen

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 19, 2011 2:16 pm

Ik kreeg de indruk dat die "meisjes" hartstikke dronken waren....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: overige vids-
Ga naar: