Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel

Ga naar beneden 
+6
RE Ruler
RE Fokuz
Re c0ver
RE Cursed
RE Ssssilver
RE Berxwedan
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6147
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedi jun 14, 2011 1:02 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6147
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedi jun 14, 2011 1:04 pm

ik wist echt niet dat oude mensen zo gevaarlijk zijn
Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6350
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedi jun 14, 2011 3:17 pm

Heftig!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Cursed
Active poster
Active poster



Aantal berichten : 223
Punten : 5000
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedi jun 14, 2011 7:18 pm

Jezus wat een gevecht
Terug naar boven Ga naar beneden
Re c0ver
Starting poster
Starting poster
Re c0ver


Aantal berichten : 51
Punten : 4972
Registratiedatum : 01-12-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedi jun 14, 2011 7:55 pm

haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimewo jun 15, 2011 2:14 am

die meisjes kunnen ook niet slaan...

Met de chicks die ik ken moet je denk ik geen ruzie krijgen hoor:P!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5985
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimewo jun 15, 2011 2:25 am

Iedereen loopt er langs maar doet niks ofzooo;p
Vet;p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5719
Registratiedatum : 21-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimewo jun 15, 2011 7:04 am

met die oudjes uit dit filmpje ook niet xem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedo jun 16, 2011 7:08 am

en dit is het beeld van heden dag
iemand vecht en niemand doet er wat aan

maar wat een slappe meiden zeg kunnen niet eens winnen van een oud stel
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6147
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedo jun 16, 2011 7:38 am

king amax schreef:
en dit is het beeld van heden dag
iemand vecht en niemand doet er wat aan

maar wat een slappe meiden zeg kunnen niet eens winnen van een oud stel
\

als je goed kijk zijn het geen meiden
het zijn jongens (travestiet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedo jun 16, 2011 9:55 am

Wat 'n ellende xD
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6147
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: j   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedo jun 16, 2011 10:14 am

king amax schreef:
en dit is het beeld van heden dag
iemand vecht en niemand doet er wat aan

maar weet je waarom mensen niet ingrijpen omdat het kans zijn dat hun ook worden geslagen
paar jaar terug 2 Nederlandse jongens op scooter scheuren door de winkel centrum
toen iemand iets daar overhad gezet tegen de jongens werd hij kapot geslagen en ging dood door de verwonding

dit was ook heel groot in de nieuws mensen zijn daar wel bang geworden

of toen 2 mede werker van de ah een winkel dief achter volgde en heb had tegen gehouden en in bedwang gehouden
de winkel dief had de mede werker aanklacht voor gijzeling de winkel medewerkers kregen boete
maar dat werd vergoed door prins Bernhard

---------------------------------------------------------
was bij mijn ook zag 2 jongens vechten op straat de gene wie had hij uitgelokt en die eerste begon te slaan
die had klappen terug gekregen hele gezicht onder bloed en toen kreeg hij hard klap dus ik zag dat en was voor mijn genoeg
om ze uit elkaar te houden... paar weken later krijg brief van politie dat ik moest voor komen bij de politiebureau omdat ik iemand had geslagen dat ging gelukkig afgelopen met een sisser .maar toen wist ik ook dat als iemand word geslagen pech heeft

-----------------------------------------------------------
de Nederlandse maatschappij is verandert vooral de laste 15 jaar
door veel nationaliteit (178 verschillende ) en ras,cultuur,geloof,
veel mensen zijn gewoon daar door onzeker geworden









-------------------
maar op dit naar is deze video in Rusland gemaakt en in deze video zie je wel dat mensen deze gevecht te laten stopen

Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8491
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedo jun 16, 2011 10:58 am

klopt volledig berx

er zijn ook regels dat je een inbreker niet mag mishandelen allen in beschreming van je zelf en je spullen.
het is naar mijn mening goed dat die regels erzijn maar het probeem is dat deze voor elk geval appart moet worden bekeken en dat gebeurt lang niet altijd even goed.

nu vermoed ik ook dat de media hier een grote rol in speelt want berx zegt zelf ook dat het bij hem met een sisser afliep en dan komt dat natuurlijk niet in het nieuws maar als het niet zo zou zijn afgelopen was dat waarschijnlijk wel gebeurt.
dit weet ik natuurlijk niet zeker maar dat vermoeden heb ik wel
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6147
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedo jun 16, 2011 11:25 am

RE Taz schreef:
bij hem met een sisser afliep

anders was hij dan nog lang niet meer jarig geweest drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6350
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedo jun 16, 2011 2:50 pm

re berxwedan schreef:
king amax schreef:
en dit is het beeld van heden dag
iemand vecht en niemand doet er wat aan

de Nederlandse maatschappij is verandert vooral de laste 15 jaar
door veel nationaliteit (178 verschillende ) en ras,cultuur,geloof,
veel mensen zijn gewoon daar door onzeker geworden


en het wordt er allemaal zeker niet beter op!
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6844
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedo jun 16, 2011 8:27 pm

RE Taz schreef:
er zijn ook regels dat je een inbreker niet mag mishandelen allen in beschreming van je zelf en je spullen.
het is naar mijn mening goed dat die regels erzijn maar het probeem is dat deze voor elk geval appart moet worden bekeken en dat gebeurt lang niet altijd even goed.

om eerlijk te zijn ben ik het niet met je eens taz.
Als een man zomaar je huis binnendringt vindt ik dat je het recht hebt om hem eruit te jagen, en het is toch van de zotte als je een winkeldief gewoon moet laten lopen omdat in de wet staat dat je hem niet aan mag raken?
Net zoiets als wanneer een winkeldief ontsnapt, dan mag de eigenaar geen foto's van die winkeldief in zijn winkel plaatsen als hij er camerabeelden van heeft. Das dan weer inbreuk op de privacy van die winkeldief Rolling Eyes
Als bijvoorbeeld een inbreker je huis binnendringt vindt ik dat dat zou moeten gelden als een persoonlijke aanval, en die inbreker in principe vogelvrij zou moeten zijn. Wat inhoudt dat je hem desnoods met stokken uit je huis mag slaan. Die man heeft daar namelijk helemaal niets te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5977
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimedo jun 16, 2011 11:32 pm

stel een verkoper loopt je voortuin in en beld aan
zit er zo'n gek die denkt dat hij aangevalle wordt, vervolgens slaat de gek de verkoper dood en dan is de verkoper schuldig

wetten zijn er dus wel voor een rede maar this altijd lastig als je er net een uitzondering op bent
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6844
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimevr jun 17, 2011 12:32 am

kunnen ze mooi die irritante huis-aan-huis verkopers ook afschappen Laughing

maar ff serieus, ik had het niet over iemand die door je tuin loopt, maar daadwerkelijk iemand die je huis binenndringt. Zelfde geldt voor mensen die iets jatten in een winkel
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6350
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimevr jun 17, 2011 4:12 am

Ben het in grote lijnen met Ukky eens. Als je een indringer in je huis betrapt is er tegenwoordig immers een meer dan reele kans dat hij je aanvalt. Mijn inziens moet je je in zo'n situatie te allen tijde mogen verdedigen, op welke manier dan ook. Je hebt er immers niet om gevraagd dat hij jouw privacy schendt? Als hij dan het risico wil nemen dat hij betrapt wordt, moet hij ook maar het risico nemen dat hij een gigantisch pak slaag krijgt!

Je kan hem natuurlijk ook liefjes vragen of hij even gaat zitten en op de politie wil wachten, maar geef je toch echt weinig kans dat ie dat ook doet.

Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8491
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimevr jun 17, 2011 7:05 am

ik ben het daar wel mee eens maar daar zit ook een grens aan. tuurlijk ja mag zo iemand neerslag om jezelf en je spullen te beschremen. maar als die presoon al op de grond licht mag je niet doorgaan. probleem blijft dat dit voor elk geval anders is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimevr jun 17, 2011 7:31 am

vroeger werd een geschil beslecht met een vuistgevecht

tegenwoordig moet je minimaal een mes (formaat groot) by je hebben
het liefst een automatisch pistool

en waarom heel gewoon degene die tegenover je staat er wss ook 1 in zijn zak heeft

1 ding is zeker de inbreker die by mij binnenkomt terwijl ik thuis ben
zal het met zijn leven betalen
hy gaat over het balkon heen van 1 hoog naar beneden

en het maakt mij nilks uit hoe of wat er aan de hand is met hem/haar

en dit komt alleen maar door onze multi culti samenleving
waar een ander alles mag en de hollander niks

het klinkt miss rascistich maar het is nu eenmaal zo
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5977
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:57 am

king amax schreef:
vroeger werd een geschil beslecht met een vuistgevecht

tegenwoordig moet je minimaal een mes (formaat groot) by je hebben
het liefst een automatisch pistool

en waarom heel gewoon degene die tegenover je staat er wss ook 1 in zijn zak heeft

1 ding is zeker de inbreker die by mij binnenkomt terwijl ik thuis ben
zal het met zijn leven betalen
hy gaat over het balkon heen van 1 hoog naar beneden

en het maakt mij nilks uit hoe of wat er aan de hand is met hem/haar

en dit komt alleen maar door onze multi culti samenleving
waar een ander alles mag en de hollander niks

het klinkt miss rascistich maar het is nu eenmaal zo

wow sterke taal
precies de rede dat het niet mag
als iemand voor paar 100 euro wat uit je huis probeert te hale en dat dan moet bekope met zijn leven daar mag je paar jaar voor zitte king
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6844
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimevr jun 17, 2011 11:46 am

En toch vindt ik dat king gelijk heeft.
Of je nou steelt voor een paar honderd of een paar miljoen, het blijft even fout dat je iemands huis binnendringt.
Nu vind ik het natuurlijk onzin dat je daar buitenlanders de schuld van gaat geven, maar hoe erger de gevolgen/risico's, hoe minder groot de kans dat iets gebeurt.
Zo staat bijvoorbeeld in singapore een celstraf voor het op straat gooien van afval. Hierdoor blijven de straten schoon, gewoon omdat niemand het er voor over heeft hier zo'n risico voor te lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:42 pm

Zelfverdediging mag natuurlijk, maar voor eigen rechter spelen niet. Iemand voor een diefstal van 100 euro doodslaan is natuurlijk buiten alle proporties.
Of willen we sharia wetgeving? Bij een diefstal de hand afhakken? Willen we toch niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6147
Registratiedatum : 22-11-10

Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:56 pm

Zneel schreef:
willen we sharia wetgeving? Bij een diefstal de hand afhakken? Willen we toch niet?


nauw als wij bij paar mensen dit doen Very Happy

zullen de rest afschrikken affraid

maar zo lang Nederlandse rechters mild blijven met uitspraken zal de aantal overvallen,moord je kun het wel verlagen maat
de moord en overvallen enz die zal ook nooit weg gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel   Bizar gevecht tussen   twee jonge meiden en oud stel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bizar gevecht tussen twee jonge meiden en oud stel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: overige vids-
Ga naar: