Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Week 23: ben ik ooit weggeweest?

Ga naar beneden 
+4
re ukky
dontlike it
RE Ssssilver
Re Draakje
8 plaatsers
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5592
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimeza jun 04, 2011 7:56 pm

Zo, weer een week voorbij. Het was een leuke, drukke week.

Gisteren heb ik 560 orbs gecharged en air battlestaves in elkaar gezet. Die gealched en weer een paar centjes bijverdiend.
Een quest gedaan. Daarna met mijn strange rocks aan de gang gegaan.
Ook ben ik in de tuin aan de gang geweest (irl). Ik heb een grote tuin, 65 vierkante meter, en veel planten er in. Mijn buuf heeft niets in de tuin staan, dus heb ik een paar planten uitgegraven en die bij haar in de tuin gezet. Nu heb ik weer wat ruimte om nieuwe planten in mijn tuin te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6330
Registratiedatum : 22-11-10

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimeza jun 04, 2011 8:15 pm

Haha Petra, aan de kop van dit topic te zien ben je al weer aardig gewend! Wel veel te doen he met al die update's Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlike it
Active poster
Active poster



Aantal berichten : 123
Punten : 5029
Registratiedatum : 20-11-10

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimezo jun 05, 2011 6:02 am

dat is wel makkelijk jouw lelijke planten bij de geburen zetten en danieuwe mooie planten bij jouw in de tuin zetten Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5592
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimezo jun 05, 2011 8:31 pm

GoToHell RE schreef:
dat is wel makkelijk jouw lelijke planten bij de geburen zetten en danieuwe mooie planten bij jouw in de tuin zetten Twisted Evil
Nahjaaaaaaaaa, zijn wel mooie planten hoor affraid

Gisteren van alles gedaan. Ben gelvd in Construction en in Agil. Agil is nu 90, hoef ik in de ancient cave geen taart meer mee te nemen om te springen naar mijn kindjes Razz
Weer strange rocks gedaan, mijn beeld een stukkie aangedaan. Ik moet nog 4 voor het grote beeld, dus nog 8 weekjes. Ik zal het missen (not) monkey

Einelijk ook weer eens aan het slayeren geweest, Dark Beasts en Desser wurmpjes. Geen leuke drops maar was wel weer ff wennen met vechten. Wat moet ik aan? Hoe moet het ook al weer? Maar het ging redelijk.
Wel een clue drop gehad, maar geen goede reward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5592
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimezo jun 05, 2011 8:32 pm

RE Ssssilver schreef:
Haha Petra, aan de kop van dit topic te zien ben je al weer aardig gewend! Wel veel te doen he met al die update's Smile

Niet alleen veel te doen, maar vooral veel uitzoeken hoe het werkt. Ach, het went wel weer Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5592
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimema jun 06, 2011 5:37 pm

Gisteren druk bezig geweest met slayeren. Het werd wel weer eens tijd.
Ik had steel drags en ben die gaan magen. Ik ben gelvld en nu 97 mage................OP NAAR DE 99 (zei ze met veel bravour Razz)

Tijdens de steel drags kreeg ik een elite clue. Die begon met een compass clue, daarna een orb clue (in de seers slayer cave), weer een kompass clue, een puzzel, een celtic knot en weer een orb clue.
Die orb clue was in de Chaos tunnels. Vol vertrouwen ging ik er heen. Kwam nog een hidden door tegen van Dung die ik mee kon nemen Smile Ik stapte door de portals heen en rende langs de monsters die me wilden killen. Het ging goed.
TOT ik bij de green drags aanbelandde. Ik had genoeg eten, potions en ja ook antifire potions bij me. Maar in paniek wilde ik wegrennen en vergat die te drinken.
Dan ben je dus in notime dood. Ikke wel.....
Snel in de cc vertellen dat ik dood was en waar. Ondertussen snel van de bank een rune gear gepakt, wat eten en weer die tunnels in. Kom ik weer bij die drags, ik zie mijn graf en poef...................voor ik het wist stond ik weer in Yanille.
Ondertussen was Maxed naar mijn graf op zoek.
Snel weer naar de bank, ik had nog 3 of 4 minuten, nu WEL antifire potion mee en gedronken. Weer door die tunnels. Maxed zei, in de cc, dat ie mijn graf had geblessed. Ik vroeg of het, het goede graf was (ik had er immers nu 2) en hij zei dat ie er maar 1 zag.
Ik rennen, rennen en rennen. Weer was ik bij de green drags, nu had ik wel potion gehad.
Ik zie het laaste graf maar niet het eerste. Ik ren nog een stukje verder en zie mijn spullen op de grond liggen. Gauw er op staan en alles gepakt. Mijn andere graf kapot gemaakt en ook dat gepakt.
Pffffffffffffffftttttttttttttttttttt wat is dat een zenuwen toestand.
Ik had gelukkig telepapiertjes naar de sawmill dus ik kon er snel komen.
Maar als Maxed er niet geweest was.....ik kan hem niet genoeg bedanken I love you

Daarna heb ik die clue weggegooid. Ik was veel te bang dat ik weer dood zou gaan. Maar achteraf, als ik die antifire had gedronken was er niets aan de hand gweest.
Er lag op de grond: drag boots, fury, whip, drag shield, potions, eten, maar het belangrijkste, mijn fire cape. Het totaal was 11mil maar die firecape........ Shocked

Daarna moest ik naar de tandarts. Ik had al een tijd lang last van een kies maar de tandarts zag er niets aan op de foto. Het zou aan mijn chronische bijholte ontsteking kunnen liggen. Toch maar weer een foto gemaakt en ja hoor, moet mij weer overkomen, wel een kaakontsteking.
Dat werd dus een wortelkanaal behandeling en ik kwam thuis met een verdoofde mond.
Dan heb ik geen zin meer om wat te doen, alleen op de bank hangen en tv kijken.
Samen met mijn zoon hebben ik The Black Knight zitten kijken en we hebben vreselijk gelachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6824
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimema jun 06, 2011 8:45 pm

lol, zoiets kan ook alleen jou overkomen he draakje X D
ennuh, sterkte met je kaakontsteking
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5592
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimedi jun 07, 2011 8:15 pm

Lol Ukky, natuurlijk overkomt mij dit, maar geeft niet, goede leer voor de volgende keer.


Gisteren 2 slayertasks afgemaakt, de laatste was 140 Ice wurmpjes. Geen enkele goede drop, wel een hard clue, die ga ik straks ff doen.

Gelukkig heb ik niet veel pijn meer aan mijn kies Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
Professional poster
Professional poster
RE snoepy


Aantal berichten : 654
Punten : 5544
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimedi jun 07, 2011 8:51 pm

lekker petra! ik ga dadelijk ook weer ff slayere Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk Spaans
Experienced poster
Experienced poster
Dirk Spaans


Aantal berichten : 299
Punten : 1004649
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Haag

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimedi jun 07, 2011 10:19 pm

Je hebt je draai weer lekker gevonden zie ik zo Wink keep up the good work!!
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6092
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimewo jun 08, 2011 12:57 am

nog geen eens dat ik ook de tunnels helemaal heb afgezocht Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6330
Registratiedatum : 22-11-10

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimewo jun 08, 2011 2:02 am

Heb zelfde clue op de bank en de chaostunnels al 2x (zonder resultaat overigens) doorgespit. Moet nog ff nadenken of ik die clue gewoon weg smijt of dat ik het eerdaags voor de derde keer gaat proberen Question
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6824
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimewo jun 08, 2011 4:42 am

je moet die clues gewoon doen zoals ik ze doe,
de ene helft van je scherm gebruik je om runescape in te spelen, de andere helft gebruik je om een kaart van chaos tunnels op te zetten.
Vervolgens ga je via het statue ten noordoosten van varrock de chaos tunnels in, en zo werk je de hele chaos tunnels af van oost naar west.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5592
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimewo jun 08, 2011 7:49 pm

Dank je voor de tip Ukky, ik zal het in gedachten houden.

Gisteren die hard clue gedaan, 110k dus weer een teleurstelling, maar ik blijf ze doen, je weet maar nooit.
Penguins gedaan en Runecrafting daarmee geleveld. Ben nu 85.
Ook farming geleveld, ben nu 96. Het schiet allemaal lekker op Razz

Verder nog een floor gedaan met Dung, was ook wel weer wennen maar het ging goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5592
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimedo jun 09, 2011 7:42 pm

Gisteren af en aan op RS geweest. Ik had het weer druk irl.
Tcoh een aantal floors van dung kunnen doen.
Eigenlijk moet ik slayeren, maar nu weet ik weer waarom ik Dung zo leuk vind Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5592
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimevr jun 10, 2011 9:59 pm

Gisteren helemaal niet op RS geweest.
Ik MOEST er zijn voor mijn kinderen en moet er nog zijn. Geen idee of ik dit weekend nog on-line kom, maar er is hier thuis iets gaande. DAAR MOET IK AANDACHT AAN GEVEN.

Komt wel weer goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimevr jun 10, 2011 11:21 pm

Succes:)!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Danny
King poster
King poster
RE Danny


Aantal berichten : 751
Punten : 5675
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard- limboland ftw :D

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimeza jun 11, 2011 12:00 am

gl petra , zal inderdaad wel weer goed komen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6330
Registratiedatum : 22-11-10

Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitimeza jun 11, 2011 12:14 am

Sterkte Petra, tot gauw!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Week 23: ben ik ooit weggeweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 23: ben ik ooit weggeweest?   Week 23: ben ik ooit weggeweest? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Week 23: ben ik ooit weggeweest?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» week 32. Wat zal deze week brengen
» week 24, rotbegin van de week
» week 30. Citadel week :)
» Week 2. Rotbegin van de week
» week 34. Ik wil ZON !!!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: