Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 golden armour

Ga naar beneden 
+2
RE Krygertje
RE Ssssilver
6 plaatsers
AuteurBericht
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6351
Registratiedatum : 22-11-10

golden armour Empty
BerichtOnderwerp: golden armour   golden armour Icon_minitimedi mei 24, 2011 10:17 am

Dank zij een uitnodiging van Taz die op dat moment daar aan het mijnen was ging ik vorige week voor het eerst naar de Lava flow mine. Binnen no time kreeg ik de boots, gloves en helm Smile

Een paar dagen later dacht ik "ga er weer even heen" (mijn mining level is niet om over naar huis te schrijven, dus vooruit maar) en ja hoor, binnen het uur de trousers. sunny

Vanavond voor de derde keer op weg, ongeveer 5 kwartier bezig geweest, en het golden armour setje is compleet Very Happy Very Happy

Buiten dat is de xp die je op een hele relaxte manier bij elkaar mijnt, ook nog eens heel aardig! Wat ik een leuke bijkomstigheid vind is dat een keer per half uur (ongeveer) een boiler kapot gaat die je dan (mits je een hamer in je invi hebt) kan repareren, Nog geen 5 minuten werk levert je ca 4500 xp smithing op!

Mining is nog steeds mijn favoriete skill niet, maar ik zal hier zeker af en toe te vinden zijn om mijn mining level toch een beetje op peil te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5978
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

golden armour Empty
BerichtOnderwerp: Re: golden armour   golden armour Icon_minitimedi mei 24, 2011 10:27 am

nice silver
ik heb zelf erg veel zin in mining daaro (nu nog te arm om d pick te kope)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

golden armour Empty
BerichtOnderwerp: Re: golden armour   golden armour Icon_minitimedi mei 24, 2011 11:46 am

ik ben nog steeds bezig met het armor en de gilded d pick daarna.

even wat meer info over die boilers
je hebt 70-90 mining nodig om er een te repareren dat lvl verschilt per boiler
voor een lvl 90 krijg je 6k exp en een lvl 70 krijg je 3k. dus elk lvl is 150 exp extra. uit mijn ervaring zijn hoge lvl boilers zeldzaam de meeste zijn tussen de 70 en 80

er vliegen ook pickaxes rond die je kan killen voor 10 min 10% extra exp. ik heb gemerkt dat het dragen van een boog of c bow hier bij helpt omdat je dan eerder kan schieten heb je een groot voordeel op de mensne die hun pickaxe gewield hebben. het is me al een paar keer gebeurt dat ik mensen zag rennen en ik daarna pas klikte en toch de kill voor mij was.

ik heb ook nog een vraag

als je het armor compleet hebt en er komt weer een nimf kun je kiezen voor extra exp of een gilded pick. ik heb al een beetje gezocht en gevraagt maar ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe groot die exp reward is die je dan kan krijgen. mss weet een van jullie het.

Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

golden armour Empty
BerichtOnderwerp: Re: golden armour   golden armour Icon_minitimedi mei 24, 2011 8:12 pm

taz, volgens mij is de kill voor iedereen die gehit heeft...

verder zal ik hier wel de pessimist zijn, maar ik heb het niet zo op die lava mine dinges... het is gemiddeld zo'n 34k per uur (op lvl 90 met lava titan) en living rocks is 50 tot 60k (afhankelijk van rock respawns).
verder is de armour ook enorm useless in lrc omdat het al met al 56kg weegt en je dus zo door je run energy heen bent =/
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

golden armour Empty
BerichtOnderwerp: Re: golden armour   golden armour Icon_minitimedi mei 24, 2011 8:15 pm

RE ukky schreef:
taz, volgens mij is de kill voor iedereen die gehit heeft...

het is daar single combat dus als jij de eerste hit hebt hoef je het alleen af te maken de rest kan dan niks meer

bij boilers maakt het idd niet uit als jij iets aan die boiler hebt gedaan krijg je volle exp
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6351
Registratiedatum : 22-11-10

golden armour Empty
BerichtOnderwerp: Re: golden armour   golden armour Icon_minitimedi mei 24, 2011 8:17 pm

Uk, tuurlijk geeft lrc meer xp, maar deze manier van mijnen is wel heel erg relaxt.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5978
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

golden armour Empty
BerichtOnderwerp: Re: golden armour   golden armour Icon_minitimedi mei 24, 2011 10:21 pm

als ik uk mag gelove kan ik dus beter gwn lrc doen voor me max cape want das ook afk
en ik zie verder geen voordele voor mij bij lava mine
haal ik wel ff da gold arm en d pick eerst
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Cursed
Active poster
Active poster



Aantal berichten : 223
Punten : 5001
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard

golden armour Empty
BerichtOnderwerp: Re: golden armour   golden armour Icon_minitimewo mei 25, 2011 7:12 am

Nice guys,
Ga je voor 99 mining?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6351
Registratiedatum : 22-11-10

golden armour Empty
BerichtOnderwerp: Re: golden armour   golden armour Icon_minitimewo mei 25, 2011 7:31 am

Krijger gaat voor alle 99'ers!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5720
Registratiedatum : 21-11-10

golden armour Empty
BerichtOnderwerp: Re: golden armour   golden armour Icon_minitimewo mei 25, 2011 7:37 am

die lava flow is ook niet bedoeld om goede xp te zijn voor lvls 88+. dan kan je idd beste de lrc doen.probeer is de te dropminen met mousekeys krijg. das veel sneller dan banken en je zou zlefs het golden armor aan kunnen want je hoeft dan toch niet te lopen.

drop minen:https://www.youtube.com/watch?v=hdokuJCzfdw

mousekey guide:https://www.youtube.com/watch?v=7FKZa9CqOh4
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





golden armour Empty
BerichtOnderwerp: Re: golden armour   golden armour Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
golden armour
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Ssssilver-
Ga naar: