Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 do 19mei arma cs

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

do 19mei arma cs Empty
BerichtOnderwerp: do 19mei arma cs   do 19mei arma cs Icon_minitimezo mei 15, 2011 9:05 am

donderdag gaan we naar arma Very Happy

20 h voro de deur met kc

verder heb ik ely zn guide gejat Very Happy

tot dan Very Happy


Wat:
Armadyl godwars event, coinshare --> vlak nadat je gwd binnengaat loop meteen naar het zuiden en haal daar voor de kloof je kc (lvl 73 aviansies) of grapple over de kloof en haal daar je kc( verscheidene plekke met lvl 73-79-84 aviansies).

Weetjes vooraf:

70 range needed--> Important anders geraak je er niet!

Zamorak + armadyl item needed!, saradomin item is optioneel indien je kc wil halen voor de kloof

Mithril grapple!!!! Zonder kan je niet in armadyl's lair geraken (I know het noemt Armadyl's Eyrie:P)

Kree'arra (de boss) valt niet te onderschatten, zonder protect from range prayer is de max hit 715! dus kijk uit.

Met protect from range aan hit kree max 200+ dus zelfs met pray kan je af en toe een combo verwachten.

We staan in afwachting van de volgende spawn op de safespot die je enkel seconden gunt je pray aan te zetten, deze
spot waar je moet staan zal na de 1e kill uiteraard meerdere keren vermeld worden (dit is belangrijk om doden te vermijden:P)

Gear:

lowrisk/welfare Gear:( met dank aan de geweldige guide van gans)

Mithril grapple-> wield hem al in je arrow slot, zo kan je meteen over de kloof grapplen(tenzij je kc voor de kloof haalt).
Arma pendant !!!!(armadyl item)--> verkrijgbaar tijdens de temple of ikov quest
zamorak vambs(zammy item)!!!
Saradomin Vams !--> niet echt nodig, enkel als je kc voor armadyl lair haalt
Obsidian shield/spirit shield/unholy book(zammy item)!!!
Black d hide body
Black d hide Chaps
Snakeskin boots
Rune C bow
Ruby E of Diamond E bolts minstens 200 liefst meer!!!--> ruby(e) word gebruikt de 1e 25% van kree z'n hp, dan overschakelen op diamond (e)
Ring of Life( pls iedereen die nog geen of weinig ervaring heeft met armadyl, draag er een!)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ava's Rugzakje

Gevorderde gear:

Verac's helmet/armadyl helm
Armadyl plate + chainskirt
Rune crossbow/chaotic crossbow
dfs/spirit shields
ring of life/archers ring
infinity boots
ava's rugzakje

Inventory:

Deze pic geeft een beeld van je inventory, ik neem zeker nog betere screens zodat alles klaarduidelijk is.
bovenste rij: teletab, ruby (e) bolts, diamond (e) bolts, broad bolts
2e rij: 2e sum pouch, brew, brew,brew en de rest zie je op de foto (excalibur is extreem handig zelfs zonder overloads, spaart je pots uit)


Dit is de inventory voor de meesten onder ons, de high cb'ers weten hun inv wel goed genoeg. Heb je eventueel toch nog vragen, ask away.

Summoning:
voor lange trip te maken: BoB
je neemt een 3/1 verhouding mee in je BoB. Dus bv 9 brew en 3 restores. Dit geld zowel voor terrorbird, tortoise als yak.
Aangeraden: healing familiar
Bunyip kan eventueel maar zal zo goed als niets uitmaken, liefst een fruit bat (met scrolls!!!!) of titans(met scrolls!!!!) of een unicorn (scrolls:P)
Mensen die echt willen showbooten en titan scrolls willen waisten, bring a steel titan of iron titan. Het mag voor mij part allemaal:P

Killcount:

Valt weinig over te zeggen, hou er rekening mee dat dit 15-30 mins in beslag neemt dus begin op voorhand! Aangezien ik veel volk
verwacht (uitgaande van het enthousiasme) gaat deze trip vrij lang duren. We zullen dan ook een fastspawn world nemen, dan vlot het wat.
Ik raad aan je kc te halen voorbij de kloof, hier heb je geen last van saradomin mannekes en kan je je grapple droppen om bv swordfish of adamant bars op te rapen. Haal je kc op de lvl 73-79-84 en eventueel 92 aviansies, zo blijft je health op pijl. Voorzie wel 1-2 brew of 2 ppots voor kc. Geloof me die aviansies kunnen soms flink uithalen en zijn vreselijk irritant.Very Happy Voor de kloof kill je best de lvl 73 en lvl 80 aviansies.

Zo, ik denk dat ik het belangrijkste gezegd heb. Als ik iets vergeten ben zet dat dan ff hieronder of spamm me in rs:D
Owja, wat is de strategie: we staan te w8en op de safespot, turn range pray aan, schiet op die grote look-a-like gans(lol) en na de kill
schiet je de dichtstbijzijnde general neer(liefst eerst mager en ranger, melee'er als laatste)

Das het voor nu , ik check hier geregeld en post hier morgen in de dag wat nieuwe pics betreffende inv+ gear.

Greetings, The one and only Ely


Laatst aangepast door re ganesha op zo mei 15, 2011 9:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Danny
King poster
King poster
RE Danny


Aantal berichten : 751
Punten : 5696
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard- limboland ftw :D

do 19mei arma cs Empty
BerichtOnderwerp: Re: do 19mei arma cs   do 19mei arma cs Icon_minitimezo mei 15, 2011 9:07 am

heb trainen miss kom ik nog na om half 9 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
re ghosty
Starting poster
Starting poster
re ghosty


Aantal berichten : 84
Punten : 5032
Registratiedatum : 21-11-10

do 19mei arma cs Empty
BerichtOnderwerp: Re: do 19mei arma cs   do 19mei arma cs Icon_minitimewo mei 18, 2011 2:18 am

nou dan ga ik ook nmaar weer eens mee eerste keer dus ik ga wel in foetus houding in hoekje ligge Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




do 19mei arma cs Empty
BerichtOnderwerp: Re: do 19mei arma cs   do 19mei arma cs Icon_minitimedo mei 19, 2011 7:07 am

ik ben er=]
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6148
Registratiedatum : 22-11-10

do 19mei arma cs Empty
BerichtOnderwerp: Re: do 19mei arma cs   do 19mei arma cs Icon_minitimedo mei 19, 2011 8:15 am

ging niet door
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

do 19mei arma cs Empty
BerichtOnderwerp: Re: do 19mei arma cs   do 19mei arma cs Icon_minitimedo mei 19, 2011 8:55 am

jammer ik verslaap me en niemand durft meer......

sorry van mijn kant en ik vind jammer van jullie kant
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Danny
King poster
King poster
RE Danny


Aantal berichten : 751
Punten : 5696
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard- limboland ftw :D

do 19mei arma cs Empty
BerichtOnderwerp: Re: do 19mei arma cs   do 19mei arma cs Icon_minitimedo mei 19, 2011 10:16 pm

mijn internet lag eruit soz all :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




do 19mei arma cs Empty
BerichtOnderwerp: Re: do 19mei arma cs   do 19mei arma cs Icon_minitimevr mei 20, 2011 12:47 am

lol ik kan niet solo of duo met blk d hide en zonder ervaring, gister 2 uur voor niks verpild met alles enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5986
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

do 19mei arma cs Empty
BerichtOnderwerp: Re: do 19mei arma cs   do 19mei arma cs Icon_minitimevr mei 20, 2011 4:11 am

Organiseer dan zelf wat bored gans kan zich tog keer verslapen ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





do 19mei arma cs Empty
BerichtOnderwerp: Re: do 19mei arma cs   do 19mei arma cs Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
do 19mei arma cs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» lol arma
» Dag van de arma hilts :D
» Arma chestplate lol 1e boss drop ever !!!
» arma tripje jager en ik (awsome)
» Arma 10 feb Mass AFGELAST NIET GENOEG MENSEN!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Boss events-
Ga naar: