Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER

Ga naar beneden 
+5
RE Taz
re oudje
RE Divinoo
re ukky
re ganesha
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 7:46 am

Ja mensen het is eindelijk zo ver we gaan met RE het echte cash halen


we gaan om 15.00 zaterdag voor de laaste deur bij nex staan

ik raad aan om ceremonial te kopen en daarmee de kc over te slaan

de truk is je gaat met je key en decent gear naar nex gedeelte in gwd en loop je naar de deur toe waar je normaal met 40kc naar binnen gaat voor die deur gear jej e ceremonial en loop je asap door de deur

hier is een plek om te banken en klaar te maken voor de boss

of we ls of ffa gaan kijke we daar naar de worlds

een item wordt voor street prize verkocht en verdeeld onder aanwezigen:

mocht er ene item vallen dan dead dotten we en maakt ieder een een screen shot
dit om gezeik te voorkomen ik verwacht geen cheaters maar kan om leuke bedragen gaan


hierbij een guide van pso forum

mensen met vragen post gerust , ik verwacht veel vragen en lage opkomst dus laat me verbazen

overigens stel ik het wel verplicht om op brews te gaan (dus geen sharks)

als je overweegt te komen post plz want daar maak je andere mee enthousiaster

Here is a pro Nex guide for 3-4min kills:

Getting there and preparations

To reach her, players must first open the frozen door. It can be unlocked by assembling a frozen key. To get a key, one must access all of the other gods' strongholds (Armadyl, Bandos, Saradomin and Zamorak) and defeat followers until they receive a key part. Accessing the boss rooms is not necessary. To get in the other strongholds, the player will need 70 Ranged, Strength, Agility and Constitution (note that some skills may be boosted). When assembled, the parts make a frozen key with five charges to open the frozen door. The key can be repaired for a cost of 50,000 coins per charge. When the frozen door is unlocked, the player must kill 40 followers of Zaros before they may proceed.

Unlike in the other strongholds of the God Wars Dungeon, there is a bank in the Ancient Prison, accessed via the nature spirit Ashuelot Reis. This bank may only be accessed after a killcount of 40 Zaros followers has been reached. It is located between the main room and the boss room of the stronghold. It functions like a safe area where players can't be attacked and can refill on supplies before fighting Nex. However, there is no altar within the boss chamber, and the only way out of the chamber is to teleport or be slain.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Equipment

This is what your gear should look like. This is my personal set up, but you can replace the shield with Spectral if ya like. Keep it a mage def shield, because you want your Mage absorb as high as possible, but at the same time not lower att stats (armadyl armor). Mine is 31% here.

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Gearlx.th


Head: Verac's Helm> Helm of Neitiznot

Amulet: Amulet of Fury> Amulet of Glory> Amulet of Strength

Cape: Fire Cape>Soul wars cape> Skillcape (t)

Body: Karil's leathertop> Black D'hide Body

Legs: Karils leatherskirt> Black D'hide Chaps

Boots: Infinity Boots>Dragon Boots> Rune Boots> Climbing Boots

Weapon: Chaotic Crossbow> Rune Crossbow> Chaotic Longsword

Shield: Divine Spirit Shield> Spectral Spirit Shield> Dragonfire Shield

Spec Weapon: Dragon Claws> Statius's Warhammer



This is what your Inventory should look like
nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Inventoryu



Here's how you should fill your Yak.

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Yakinvy



Keep in mind that it can vary a lot. Sometimes at the end of the trips you'll see you need more brews than restores, then sometimes more restores than brews. It all depends on how each and every kill goes. But this invy always lasted me for quite a few kills a trip.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Killing Tactic


Phase 1: Smoke

-->Pray Mage<--

This is the first phase when starting, and most dangerous. To start it off, everyone shouldd DD in the middle, where she spawns, each having claw spec's ready. Claws are a must for nex, faster you get thru phase 1, better it is for all.

While everyone is DD"ing with claws, 1 person stand off to the south, and attack her first, catching the virus that spreads the cough. after you get the cough, run south from the group, till it goes away. Takes 5 seconds. Should anyone get the cough again, run south from group the same way.

When she says "there is no escape" do your best to get away from the walk ways, or you get knocked back by her spec.

Just survive phase 1, and the rest is easier.

After Phase 1, comes....

Phase 2: Shadow

-->Pray Range<--

This phase is slightly easier, if done right. Apply a Hit-n-Run method here, shoot a bolt, then take a few steps, shoot again. Try not to let your screen get too dark, or you'll be taking more damage. When she says "feel the shadow" she'll spawn black dots under certain players. if you don't run off these quickly, you can get hit upwards of 550 damage. Is why hit and run is recommended.

After Phase 2, is....

Phase 3 is best done with Melee, so use your rapier/whip/mauls, she's very weak here.

Phase 3: Blood

-->Pray Mage<--

This one requires much more focus and attention, cuz if done wrong, you can spend 5 min on this phase alone. Right when this phase starts, she'll summon her reavers and say "siphoons will handle this." whenever she says that, she'll cradle up, absorb all damages to heal her instead. She'll do the siphoon like 10 seconds after she says "i demand a blood sacrifice" so if timed right, you can stop attacking before she heals at all. Also, do not kill the reavers, those are merely a distraction. AGAIN, do not attack her when she siphoons.

Following Phase 3....

Phase 4: Ice

-->Pray Mage<--

For this phase, after killing the blood mage Cruor, DD in the spot he died. This'll keep Nex in taht corner, and no one will have to chase her. It's very important to DD to make this phase go fast. When she says "die now in a prison of ice" 1 person will be trapped in a square of ice. Rest of the teammates should click the icicles on the ground to free that person up, to prevent them from taking big damage. If you do this right, and DD in that corner, this phase shouldn't take longer than 30 seconds- 1 minute.

Finally, comes the Desperation phase.

-->Pray Mage<--

For this phase, do the same as with phase 4. DD in the spot you killed Glacias in, the ice mage, and tank all the hits. it's very important to DD here, cuz if you're not in DD, you allow her to heal with soul split. Her defense is highest here, as she turns on turmoil. So stay in the DD, and keep shooting bolts at her. Upon death, she'll turn on Wrath, so quickly run 4 squares from the DD once she's downed.

If all is done as mentioned above, in a 10-12 man team, kills shouldn't take longer than 5 min.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Drops:

100% drop

Big bones

Charms

Charm drop percentages

No charm 51 - 63%
Gold charm 3 - 9%
Green charm 4 - 10%
Crimson charm 5 - 11%
Blue charm 19 - 30%

--> 20 Charms droped at a time <--

Armour


Item

Rune kiteshield
Dragon med helm
Torva full helm
Torva platelegs
Torva platebody
Pernix cowl
Pernix body
Pernix chaps
Virtus mask
Virtus robe top
Virtus robe legs


Weapons

Onyx bolts (e)
Rune javelin
Rune sword
Rune 2h sword
Rune battleaxe
Steel arrow
Zaryte bow
Dragon spear

Herbs and seeds

Grimy avantoe
Grimy dwarf weed
Grimy torstol
Grimy ranarr
Magic seed
Torstol seed

Gems

Uncut sapphire
Uncut emerald
Uncut ruby
Uncut diamond
Dragonstone

Others

Coins
Saradomin brew (4)
Super restore (4)
Pure essence
Magic logs
Coal
Runite ore
Green dragonhide
Blood rune
Raw shark
Law rune
Nature rune
Chaos talisman
Loop half of a key
Tooth half of a key
Ancient effigy
Silver ore
Shield left half


Laatst aangepast door re ganesha op vr apr 22, 2011 6:43 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 7:51 am

Die Nex is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken ....
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 7:52 am

'k zou graag gaan, maar met combat 129, zonder yak, ovl en turmoil zal ik wel kansloos zijn zeker?
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 7:53 am

niet helemaal uk

neem tort met als kan fire titan met scrolls kom je ook een heel eind
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6859
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 7:56 am

Reqs ervoor?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 7:58 am

om te beginne er te kunnen komen :

70 str,70 range,70 agil alleen al voor de key
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 7:58 am

en dan tog minstends 85+ stats en 90+ hp

en eigelijk minstends een tort vol food
Terug naar boven Ga naar beneden
re oudje
Clan Owner
Clan Owner
re oudje


Aantal berichten : 173
Punten : 5100
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maasmechelen (Belgie)

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 8:00 am

Ik ga gewoon op me tortje mee met xtra uni,
ik schaam me der klein beetje voor op mijn cb maar lkkr boeie,
dit gaat om de fun dus kom voor mijn part op fruit bat of bunyip, maar zorg gewoon dat je er bent !!!!!
Dit is voor velen DE kans om eens bij NEX te komen, of je wat gaat hitten zal me worst wezen, remember : THIS IS FOR FUN AND FRIENDS ONLY

SO NO EXCUSE, NO SURRENDER, NO RETREAT, RAGING ELDERS ARE HARD TO BEAT !!!!!!


GET UR SORRY ARS OVER THERE !!!!




king
kusjes ouwe Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6859
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 8:04 am

Ik heb geen 70 agility, anders ging ik voor de fun mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 8:09 am

leuk, ik denk dat ik maar mee ga dan Razz
zal me baby drag bones wel tijdelijk verkopen om wat leuke armour te regelen Smile

ow, nog een vraagje, krijg je ook een grave als je doodgaat? Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 8:10 am

jah

en als je ceremonial kan regele ben je terug in de room binne 5 min
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 8:10 am

echt nice gans dat je dit regelt. ik heb alleen het probleem dat ik zaterdag niet kan maar ook dat ik het denk ik niet haal met lvls.
summ lvl is veel te laag. daarnaast geen ovl of claws die ik met enig effect zou kunnen hanteren.

gl iig
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 8:14 am

ow, nog twee vraagjes.. koopt ceremonial robes een beetje op ge, en is rocktail ook een optie in plaats van brews? dan kan ik ook nog een supersetje ernaast gebruiken
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 8:15 am

ceremoniol koopt onder mid denk ik atm

en rock tai lis 230 in 1 inv spot en brew 500-600 do tha math
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 8:56 am

ik ben dan voetballen
Terug naar boven Ga naar beneden
re elysium
General
General



Aantal berichten : 367
Punten : 5307
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Antwerpen

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 9:00 am

Ik ben aanwezig, volgens mij ga ik dit nog leuk vinden ook:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimema apr 18, 2011 10:07 am

eentonige sig Magic, met al die 99´s ....
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Danny
King poster
King poster
RE Danny


Aantal berichten : 751
Punten : 5696
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard- limboland ftw :D

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimedi apr 19, 2011 2:41 am

neeeeeeeeeeeeeeeeeee
neeeeeeeeeeeeeeeeeee
neeeeeeeeeeeeeeeeeee
neeeeeeeeeeeeeeeeeee

ik moet werken tot half 6 @!@!@!:(A:S;OIJDG&E/(=IDJKMFSWI=FUHJO
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlike it
Active poster
Active poster



Aantal berichten : 123
Punten : 5050
Registratiedatum : 20-11-10

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimedi apr 19, 2011 4:00 am

als ouwe zelfs 1 kill kan kan iedereen toch !
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimedi apr 19, 2011 5:55 am

miss is het handig om vrijdag te beslissen of we genoeg mensen hebben?
zou een beetje zonde zijn als ik ceremonial robes etc. ga kopen voor niets...
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimedi apr 19, 2011 6:00 am

het voordeel van de ge is dat je er ook dingen kan sellen
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimedi apr 19, 2011 6:22 am

klopt zeker, maar in een dag kan er veel veranderen + hoe goed een item koopt/verkoopt kan toch per item al gauw zo'n 100k schelen, aangezien ik complete ceremonial robes + claws + karils moet kopen is het toch handig om van te voren te weten of het doorgaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimedi apr 19, 2011 6:38 am

^
Respect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimedi apr 19, 2011 7:11 am

ik ga proberen te komen natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitimedi apr 19, 2011 8:20 am

het nex event staat nu als het goed is ook op onze rs homepage
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Empty
BerichtOnderwerp: Re: nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER   nex event zaterdag 23 april  15.00 split   CANCELED TOT NADER ORDER Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nex event zaterdag 23 april 15.00 split CANCELED TOT NADER ORDER
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zaterdag 9/4/2011 - 19.00 - corp ls (sigil split)
» wo 16-03 corp event ls split!@@! 20.00h
» Zaterdag 14 mei 99 Slayer party +dropparty
» Zaterdag 19/03/2011 5 * 99 in 1 bandos kill party
» di 22-03 20.00 h corp ls sigril split

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Boss events-
Ga naar: