Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 nieuwe goal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




nieuwe goal Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe goal   nieuwe goal Icon_minitimema apr 04, 2011 9:11 am

jaa guys/girls,

ik heb een nieuwe goal in me hoofd de oude is ook nog van werking maar minder,
ik heb in me hoofd zitten om met merch 40m te krijgen/verdienen.
daar bcp en tassy van kopen.

daarna even cls halen(85 dunge)

wie denkt dat dit een goed idee is en kan mijn misschien steunen/op peppen/geld lenen zodat ik meer kan merch.

zet hier even onder hoe jullie er over denken.

mvg muis/hamster (anthonie!)
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4798
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

nieuwe goal Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe goal   nieuwe goal Icon_minitimema apr 04, 2011 10:32 am


fail
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8491
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

nieuwe goal Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe goal   nieuwe goal Icon_minitimema apr 04, 2011 11:17 am

niet merch en verdien je geld gewoon via skills, slayer en bossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
re elysium
General
General



Aantal berichten : 367
Punten : 5306
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Antwerpen

nieuwe goal Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe goal   nieuwe goal Icon_minitimema apr 04, 2011 12:38 pm

Wat bovenstaande heren net melden--> I agree.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nieuwe goal Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe goal   nieuwe goal Icon_minitimedi apr 05, 2011 12:18 am

Het komt vaak voor dat merchen je meer geld kost dan het je oplevert. Vooral de minder vermogende merchers vissen vaak achter het net.
Ik ben het van harte met de vorige posters eens: skillen en slayer, verdien je naast gold ook nog xp, en in rs draait het voornamelijk om xp. Gold is alleen maar een middel om meer xp te halen.


Laatst aangepast door RE Zneel op di apr 05, 2011 12:19 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nieuwe goal Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe goal   nieuwe goal Icon_minitimedi apr 05, 2011 4:38 am

ja mensen snap ik ook wel maar het is zo niemand wil met mijn bossen moet het altijd met een grote groep doen,
en mijn slayer level is maar 63 nu dus duurt nog heel lang voordat ik geld ga verdienen.

en met mijn merch is niet veel risken
ik doe namenlijk black d hide sets maken
dus ja en daar maak ik per 100 300k winst op heb er nu 415 gekocht en ga ik nu maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nieuwe goal Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe goal   nieuwe goal Icon_minitimedi apr 05, 2011 4:43 am

Dat is niet " merchen" Hamster, dat is gewoon een dure manier om je Crafting te trainen. Merchen is dat je dingen koopt en later weer (onveranderd) verkoopt.
Of koop je de black dhide items los, combineer je ze tot een set en verkoop je de sets?
Voor het maken van bdhide items heb je namelijk toch wel een hoog crafting level nodig, en daar maak je volgend mij zeker geen winst op (als je ze high alcht). Wat doe je nou precies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nieuwe goal Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe goal   nieuwe goal Icon_minitimedi apr 05, 2011 4:53 am

nou ik koop gewoon de items en zet ze om naar sets zneel dus is wel een beetje merch Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nieuwe goal Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe goal   nieuwe goal Icon_minitimedi apr 05, 2011 5:35 am

Idd hamster, het heeft geen toegevoegde waarde in xp, en is in die zin een vrij onzinnige bezigheid. Levert dus kennelijk wel wat gp op, maar ook weer niet overdreven veel.

Zou toch overwegen om slayer te trainen, goede investering voor de toekomst, je moet toch eens aan de hogere levels zien te geraken. Door deze fase zijn we allemaal heengegaan.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nieuwe goal Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe goal   nieuwe goal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuwe goal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» goal in de zomervakantie
» Great goal
» Great goal, argh waar begin ik aan!
» De nieuwe nachtwaker
» Nieuwe life off;

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Muisje-
Ga naar: