Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~

Ga naar beneden 
+5
RE Ssssilver
RE Taz
re elysium
RE snoepy
re ukky
9 plaatsers
AuteurBericht
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimema feb 07, 2011 10:27 am

Zoals jullie allemaal weten is inmiddels ongeveer een jaar geleden een nieuwe skill uitgekomen:
Dungeoneering!!!

Twee kleine skillers, genaamd Krijgertje en Ukky waren goede vrienden en besloten samen deze skill samen te trainen tot ze de skillcape hadden.
Echter raken deze twee jongens geobsedeerd, en gingen al hun andere skills trainen alleen om het dungeoneeren makkelijker te maken. Beide jongens gingen no-life slayen, alleen om hun combat omhoog te krijgen. Dit ging al die tijd door, en ondertussen werden deze jongens steeds meer ervaren in het dungeoneeren.
Ze gingen van 2persoons naar 5 persoons dungeons, verdienden hun Shadow silk hood, besloten een eigen "dungeoneering armour" de ontwerpen (zie foto) en uiteindelijk na heel veel trainen kwamen ze terecht op de warped floors.
~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungx
Op deze floors konden ze hun capes praktisch ruiken, en werd de motivatie om te trainen almaar groter.

Nu, bijna een jaar na de start van de skill is het dan eindelijk zo ver.
Krijger en Ukky gaan hun dungeoneering party vieren en hopen op een hele hoop vrienden/clanleden/vrienden van vrienden, etc. die met hun deze geweldige party willen gaan vieren.
Speciaal voor deze gelegenheid hebben krijger en ik onze kleding aangepast zodat deze geweldig past bij zowel warped theme als de dungeoneering cape. Hoe dit eruit ziet? kijk zelf maar Very Happy
~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand


even in het kort omdat een hele hoop mensen mijn geweldige verhaal toch niet gaan lezen:

Wat: 99 dungeoneering party krijger en ukky
Waar: Daemonheim
Hoe: Met de tokens van de reward trader
Wanneer: Zondag 13 februari 2011 om 21.00 uur
Waarom: Omdat wij na een jaar trainen zin hebben in een party Very Happy



~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Dungeoneeringcapestand
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
Professional poster
Professional poster
RE snoepy


Aantal berichten : 654
Punten : 5565
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimema feb 07, 2011 10:29 am

super man! ik zal er bij zijn in vol ornaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
re elysium
General
General



Aantal berichten : 367
Punten : 5307
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Antwerpen

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimema feb 07, 2011 10:30 am

nice gasten, eindelijk ist zo ver:D

Helaas kan ik er niet bij zijn ben namelijk op weekend nog zondag.

Gl, en gratz!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimema feb 07, 2011 11:12 am

super nice guys ik ben er (als de trein ten minste niet moeilijk doet)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6351
Registratiedatum : 22-11-10

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimema feb 07, 2011 7:36 pm

Wouw, knap gedaan heren! Ga zeker mijn uiterste best doen om er bij te zijn want ik wil dit eigenlijk NIET missen Wink

En Ukky, leuk verhaal
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Danny
King poster
King poster
RE Danny


Aantal berichten : 751
Punten : 5696
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard- limboland ftw :D

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimema feb 07, 2011 7:40 pm

ik ga ook heel erg mijn best doen om erbij te zijn jongens! super gedaan:D
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimema feb 07, 2011 8:01 pm

echt nice verhaal ukky en ik herken er ook wel wat van want zelf doe ik dat ook Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
re soultje
King poster
King poster
re soultje


Aantal berichten : 961
Punten : 5912
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : hulst

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimema feb 07, 2011 8:39 pm

i'm in!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimedi feb 08, 2011 4:32 am

ik denk dat ik er niet bij kan zijn want zit wrs def te traine nin een dung Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimedi feb 08, 2011 5:21 am

Ik ben in ukke
en nice verhaal ik wou dat ik hier mijzelf ook in kon zien maar ben niet zo doorzetter en snel verveeld:$
haha maar ik zal er bij zijn en hoop dan zelf ook 30+ dunge te zijn
nu namelijk maar 19:$

groeten muisje Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimezo feb 13, 2011 4:18 am

het gaat me waarschijnlijk niet lukken om erbij te zijn. ik zal kijken of het misschien lukt maar ga er niet vanuit.

iig veel plezier en alvast Gratz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh
King poster
King poster



Aantal berichten : 753
Punten : 5659
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitimema feb 14, 2011 12:00 am

Jammer kon er niet zijn, was gebroken.
Heel erg nice jonguns
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bierislekker.nl
Gesponsorde inhoud





~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~   ~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~~~~~99 dungeoneering krijger + ukky!!!!~~~~~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  99 Dungeoneering Ukky en Krijgertje (en nu 120!)
» dungeoneering
» dungeoneering
» Applicatieformulier RE Ukky
» Ukky's clue log

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Party's-
Ga naar: