Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal

Ga naar beneden 
+4
RE Ssssilver
re soultje
BloodyHellNo
Re Draakje
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 05, 2012 9:04 pm

Gisteren eerst smith gedaan, heb ondertussen 4k gold ores gesmith en het schiet al aardig op, nog 21k te gaan Razz

Op een gegeven moment werd ik het een beetje zat en las dat iedereen Barrows aan het doen was.
Op mijn vorige account deed ik dit vaak met een goede vriend van mij en ik dacht: "Maar eens proberen".
Met veel spullen (eten en zo) naar Barrows en het viel mee. Na 2 tripjes had ik al veel minder eten mee en leek het alsof ik het al heel vaak gedaan had.
Ik had ook overloads mee, die had ik nog nooit gebruikt, de eerste keer dat ik zo'n slokje nam schrok ik me een rotje, mijn hp ging sneller omlaag dan ik dacht, maar gelukkig had ik eten bij me.
Loot heb ik niet gekregen, veel runes die ik toch nooit gebruik, maar ik ga vandaag ook weer een paar keer, misschien heb ik geluk Razz

Verder heb ik het een beetje druk, ik moet rond 11 uur ergens zijn en om half 1 moet ik in de sportschool zijn. Ja, ja, ik ga eindelijk sporten. Het is ook wel nodig, conditie heb ik niet maar wel overgewicht. Dus wordt het tijd dat ik daar wat aan ga doen.
Samen met mijn vriendin, we zijn van plan om 3x per week te gaan. Gelukkig zit er ook een zwembad in de sportschool en dat is een traktatie voor mij. Ik zwem graag.
Hopelijk ben ik volgend jaar om deze tijd een stuk slanker en fitter Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Popcorn
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6109
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 06, 2012 12:27 am

veel geluk bij barrows!

En goed bezig hoor met je sportschool! haha
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8488
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 06, 2012 3:28 am

hoop voor je dat je het goldsmithen volhoud en idd barrows is super easy als je het eenmaal 2 keer gedaan hebt

en gl met afvallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5609
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 06, 2012 9:43 pm

De sportschool viel mee gisteren. Ik had een intake, dus hoefde nog niet zo veel te doen. Maandag de volgende intake en dan woensdag weer.

Gistren, als ik on line was, de hele dag Barrows gedaan. Niet één drop, alleen maar runes en potions. Als ik dan hoor dat sommigen 2 visages krijgen wordt ik wel een beetje verdrietig Sad
Ik ben dan geneigd om de volgende brief aan Jagex te schrijve":

Lieve Jagex,

Sinds 2003 speel ik al Runescape. Eerst met een account die combat 125 was toen ik stopte en nu, sinds 2006 op dit account. Ja, ik weet het, je mag geen 2 accounts hebben maar die vorige heb ik weggegeven aan een kind van 8 jaar. Die wilde zo graag opscheppen tegen zijn vriendjes Razz

Maar daar gaat het nu niet over. Ik speel dus al sinds 2003, dat is 9 jaar. En ik speel niet af en toe, maar vrij fanatiek.
Ik heb dan ook al heel wat van mijn familie leden gekilled (draken bedoel ik). MAAR, ik heb nog nooit een visage gehad.
Nu is Barrows vernieuwd en stellen jullie dat tot 12 januari er 10% kans bestaat dat je buit wordt verdubbelt.

Dat is heel mooi. Ik ben dus snel Barrows gaan spelen. Tot mijn teleurstelling krijg ik alleen maar runes, geld en potions. Misschien verdubbelen die wel hoor, dat is ook mooi, maar ik heb er zo weinig aan. De runes die daar gegeven worden gebruik ik nooit, en daarbij komt, ik ben al 99 mage.
Wat ik graag zou willen hebben is een visage, dan kan ik eindelijk zeggen: "Ik heb ook een visage drop gehad".

En als ik dan hoor dat sommige mensen wel 2 visages op een dag hebben wordt ik wel heel verddrietig.
Kunnen jullie er voor zorgen dat ik ook een keer een visage krijg?? Ik zou dat hardstikke lief van jullie vinden.

Dank je wel Re Draakje

Razz Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6841
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 06, 2012 10:28 pm

hahaha, gewoon sturen draakje, maar moet je hem wel eerst even vertalen naar't engels X D

maareuh, het is niet verboden om meer als een account te hebben hoor, je mag alleen niet op meerdere accounts tegelijk inloggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4795
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 06, 2012 11:08 pm

nice post draakje Razz

(gaat zo ff een visage kopen voor draakje )

btw grtz met weer generaal zijn ingame Very Happy

ga door waar je gebleven was voor je pauze ( voor de gene die wil weten waarom draakje niet gelijk weer generaal werd, in overleg eerst weer ff op dr gemak thuis voelen en daarna was het moeilijk de leiding op zelfde moment online te hebbe )
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6109
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 1:05 am

haha draakje ik zou het zelfde doen ik heb ook nog geen ene donder gekregen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8488
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 7:11 am

nice post draakje en ik voel met je mee

en als je stuurt zou ik even dat stukje dat je een account hebt afgegeven weghalen
Terug naar boven Ga naar beneden
re soultje
King poster
King poster
re soultje


Aantal berichten : 961
Punten : 5908
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : hulst

Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:18 am

re ganesha schreef:
nice post draakje Razz

(gaat zo ff een visage kopen voor draakje )

btw grtz met weer generaal zijn ingame Very Happy

ga door waar je gebleven was voor je pauze ( voor de gene die wil weten waarom draakje niet gelijk weer generaal werd, in overleg eerst weer ff op dr gemak thuis voelen en daarna was het moeilijk de leiding op zelfde moment online te hebbe )

doe mij dr ook maar 1 Very Happy

en gratzz on general rank Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6109
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:31 am

en ik wil er ook nog wel 10! haha

Grattzz indeed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal    Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Week 1. Een heel gelukkig 2012 allemaal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Week 52, Vrolijk kerstfees allemaal :)
» week 25. Het komt allemaal goed.
» week 32. Wat zal deze week brengen
» goed lezen allemaal. IMPORTANT
» week 24, rotbegin van de week

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Draakje-
Ga naar: