Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 nog 1 nachtje slapen tot Erfenis

Ga naar beneden 
+2
RE Roosje
RE Taz
6 plaatsers
AuteurBericht
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8491
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimema nov 14, 2011 5:54 am

dit topic is eigenlijk alleen voor fans van de eragon serie want daar draait het hier gewoon om
donderdag komt Erfenis uit het 4de en laatste deel van de serie.

omdat het boek nu al bijna een week uit is in de VS is het voor ons niet mogenlijk over het boek te praten op de grote internationale fansite dus weid ik er hier een topic aan voor zover daar behoefte aan is.

het idee is dat de mensen die meedoen s'morgens even posten hoe ver ze zijn (pagnina nummer) en dan kunnen we tot dat punt praten over het boek en wat je ervan vond
post dus het pagnia nummer optijd want het is niet de bedoeling om te spoilen.
om dit nog extra te voorkomen kun je zo je comentraat posten

tot pagina 30
Spoiler:

nu nog 3 nachtjes en aangezien er 3 boeken vooraf gingen aan erfenis wilde ik elke dag vragen wat jullie het mooiste stukken vonden uit de 3 voorgaande boeken.
voor vandaag dus Eragon

meest ontroerende aan Eragon was natuurlijk de dood van Brom omdat het natuurlijk een karakter is waar je van bent gaan houden
maar een ander stuk dat erbovenuit steeks is de ontmoeting met Angela en Solumbum met natuurlijk aan het einde de voorspelling die ons nog steeds in zijn greep houd.

ik ben benieuwt hoeveel mensen mee gaan doen hieraan want volgens mij waren er wel een paar fans in de clan


Laatst aangepast door RE Taz op wo nov 16, 2011 7:12 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Roosje
Experienced poster
Experienced poster
RE Roosje


Aantal berichten : 363
Punten : 4960
Registratiedatum : 28-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Barbarian course.

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimema nov 14, 2011 6:54 am

Prachtige boeken!

Weet je of ze de rest ook gaan verfilmen?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6147
Registratiedatum : 22-11-10

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimema nov 14, 2011 7:20 am

uhhhh ik dacht dat je iets kreeg van de erfenis ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8491
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimema nov 14, 2011 7:26 am

RE Roosje schreef:
Prachtige boeken!

Weet je of ze de rest ook gaan verfilmen?

de eerste film was zo bagger en ze hebben zoveel verandert dat een verfilming van de volgende boeken niet mogenlijk is tenzij je het eerste boek opnieuw verfilmt

kijk hier maar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eragon_%28film%29
laatste 2 slordigheden zelf toegevoegd. er zijn er nog veeeeel meer maar die verbleken bij deze
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8491
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimema nov 14, 2011 7:58 pm

nog maar 2 nachtjes slapen
dus wat vonden jullie van oudste?

ik vond oudste een goed boek al zijn de verschillende verhaallijnen soms wel irritant omdat je net uit je verhaal wordt gehaald op een mooi moment. maar ja dat bouwt dan weer spanning op.

het mooiste stuk van oudste vond ik als Eragon zijn transformatie heeft gehad en zijn nieuwe vermogens ontdekt, wat dan leid tot het treffen tussen Eragon en Vanir en de opmerking van Saphira als daarna zijn boog breekt. " zo te zien heb je een nieuwe stokkengooier nodig" Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8491
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimedi nov 15, 2011 10:40 pm

nog maar 1 nachtje slapen!!!!

van het 3de boek brisingr vond ik het mooiste stuk het smeden van Eragons nieuwe zwaard. gewoon ontzettend gedetailleerd

dit was eigenlijk bedoelt als forum voor meer fans van de serie maar blijkbaar geen animo Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Roosje
Experienced poster
Experienced poster
RE Roosje


Aantal berichten : 363
Punten : 4960
Registratiedatum : 28-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Barbarian course.

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimewo nov 16, 2011 5:27 am

haha taz, dit topic is het idd niet helemaal geworden...
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6350
Registratiedatum : 22-11-10

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimedo nov 17, 2011 5:42 am

Vandaag het boek binnengekregen Smile Weet alleen nog niet wanneer ik er aan kan gaan beginnen. Op dit moment volledig verslaafd aan SONS OF ANARCHIE.

Heb de hele serie op dvd van een vriend geleend en zitten momenteel tot diep in de nacht te kijken, zo verschrikkelijk goed dat je na elke aflevering gelijk met de volgende verder wilt en bijna niet kan (en wil) stoppen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8491
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimema nov 21, 2011 12:38 am

ik heb sinds donderdag eigenlijk niet meer gespeeld en zoveel mogelijk gelezen.

ben nu op pagina 330!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5977
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimedo dec 22, 2011 12:00 pm

kwil je nog ff een tip geve van een boek
http://thepiratebay.org/torrent/6821610/Suzanne_Collins_-_The_Hunger_Games_Trilogy
zag trailer van de film hierover en ging maar ff leze, eerste stuk geleze wel leuk het is wel in het engels
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5612
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitimedo dec 22, 2011 10:27 pm

Ik heb ze alle drie gelezen en vond het een mooie serie. Ik heb de boeken uit de bieb gehaald en zit nu te wachten tot de bieb het boek ook krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog 1 nachtje slapen tot Erfenis   nog 1 nachtje slapen tot Erfenis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nog 1 nachtje slapen tot Erfenis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Taz-
Ga naar: