Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 my real life

Ga naar beneden 
+8
RE Ssssilver
RE Delain
RE Cursed
BloodyHellNo
RE Taz
re ganesha
RE pels
re soultje
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6105
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

my real life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: my real life   my real life - Pagina 2 Icon_minitimema okt 10, 2011 10:17 pm

gl soul je weet maar nooit
Terug naar boven Ga naar beneden
re soultje
King poster
King poster
re soultje


Aantal berichten : 961
Punten : 5904
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : hulst

my real life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: my real life   my real life - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 12, 2011 11:14 am

gaat nu goed tussen mij en haar. blijven hopen. maar nu heeft mijn zusje, die het met een maat van me had, het uitgemaakt vandaag -.- dus daar hele avond vertoefd samen beetje zitten janken Razz. hij voelt zich nu zoals ik me 2 weken geleden voelde. dus ja lkkr gezellig dan :S
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Moonie
Professional poster
Professional poster



Aantal berichten : 565
Punten : 5477
Registratiedatum : 01-01-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tilburg

my real life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: my real life   my real life - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 12, 2011 6:17 pm

Wow, dat had ik helemaal niet verwacht :O. Ik dacht weer zo'n post zou zijn over runescape goals. Ik vind het heel goed dat je dit zomaar durft te zeggen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Heineken
Active poster
Active poster
RE Heineken


Aantal berichten : 147
Punten : 4850
Registratiedatum : 04-07-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Een gat vlak bij zwolle

my real life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: my real life   my real life - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 13, 2011 9:54 am

Vooral rustig aan blijven doen Wink
Als ze vond dat je te opdringerig was en dat ze het daarom niet meer wist moet je vooral heel rustig aan doen nu en misschien vind ze dat dan genoeg verandering om het weer aan te gaan Wink

GL
Terug naar boven Ga naar beneden
re soultje
King poster
King poster
re soultje


Aantal berichten : 961
Punten : 5904
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : hulst

my real life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: my real life   my real life - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 13, 2011 10:14 am

vanavond is het ff helemaal fout gelopen. kheb hier zo'n spijt van dat ik haar gelijk gesmst heb om het uit te praten op een plek, met mooie herinneringen. nou heeft een van haar vriendinnen wat gezegd, waardoor ik helemaal gebroken was. ik hoop morgen alles uitgepraat te hebben. vertel dan wel meer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
re soultje
King poster
King poster
re soultje


Aantal berichten : 961
Punten : 5904
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : hulst

my real life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: my real life   my real life - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 20, 2011 3:57 am

re soultje schreef:
vanavond is het ff helemaal fout gelopen. kheb hier zo'n spijt van dat ik haar gelijk gesmst heb om het uit te praten op een plek, met mooie herinneringen. nou heeft een van haar vriendinnen wat gezegd, waardoor ik helemaal gebroken was. ik hoop morgen alles uitgepraat te hebben. vertel dan wel meer Wink

is helemaal niks geworden. heb nog 1 hoop: briefje dat ik net heb geschreven, met de hand, 3 kantjes lang. daarna is het aan haar. kga het vanavond even bij haar in de bus doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Heineken
Active poster
Active poster
RE Heineken


Aantal berichten : 147
Punten : 4850
Registratiedatum : 04-07-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Een gat vlak bij zwolle

my real life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: my real life   my real life - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 20, 2011 9:45 pm

En als dat niet helpt leg je er dan gewoon bij neer, jij word er niet beter van en zei heeft misschien wel zoiets van daar heb je hem weer hoor met zn brief of wat dan ook en dan word het hem toch niet,
je hebt nu iig laten zien dat je nog om dr geeft en meer kun je niet doen, leven gaat door hoe moeilijk het ook is, maar om tot je 70ste bijvoorbeeld alleen maar met terug te winnen bezig zijn heb je ook niks aan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
re soultje
King poster
King poster
re soultje


Aantal berichten : 961
Punten : 5904
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : hulst

my real life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: my real life   my real life - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 21, 2011 3:19 am

het is wel waar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
re soultje
King poster
King poster
re soultje


Aantal berichten : 961
Punten : 5904
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : hulst

my real life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: my real life   my real life - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 20, 2011 10:03 am

't gaat niks meer worden kheb knallende ruzie met dr en ze wil niet meer met me praten (heeft ze ooit wel willen doen zegt ze, maar nooit wat van gemerkt). waarom ze het niet wil is mij een raadsel. kheb zin om haar een smsje te sturen en haar helemaal uit te schelden, maar zo ben ik niet dus doe ik het ook niet.

ik wil het allemaal uitpraten mr zij staat dr niet voor open en ik zou het egt niet weten waarom ze zo doet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





my real life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: my real life   my real life - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
my real life
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Real life
» op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?
» life in a day
» skilling life
» my combat life :P

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE soultje-
Ga naar: