Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Citadel nieuws 6

Ga naar beneden 
+4
RE opa Kees
RE Berxwedan
RE Ssssilver
RE Taz
8 plaatsers
AuteurBericht
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitimewo sep 21, 2011 2:52 am


Citadel nieuws 6 110912222732
Nieuws

Beste leden,
We zijn afgelopen week druk bezig geweest richting de citadel upgrade, maar helaas zijn we er nog lang niet.
Eigenlijk was ons doel om deze week de benodigde hoeveelheid logs te halen, maar helaas is dit nog lang niet gelukt.
Op moment van schrijven is slechts 10k logs gedaan. Hier gaat 4k af voor de upkeep, en dan blijft er nog 6k over.

Goals

Omdat we afgelopen week zo weinig bereikt hebben, hebben we besloten om de goals maar gewoon te laten staan zoals ze zijn.

upkeep
logsstoneorecoalbars
citadel t335003000
storehouse t3200100353535
battlefield t270130
Wc t315060101010
mine t3120120
kiln t3100120101010
furnace t370140151515
upgrades
citadel t41172911582143871438714387
-------------------------
totaal159391525213000
(10% correctie)
13000
(10% correctie)
14457


We gaan deze week dus verder met de citadel. Wij weten ook dat dit erg veel resources zijn en daarom gaan we er ook niet vanuit dat we dit in een week halen. We verdelen dit daarom over een aantal weken. Voor deze week vragen wij van jullie 600 hout te halen, omdat logs nou eenmaal het belangrijkst zijn, onder andere voor de upkeep. De rest is vrij maar let er wel op dat als een goal bereikt is je deze stof niet meer verzameld.
Kijk bij charcoal, ores en bars ook even na hoever er van elke stof al is. Het zou erg zonde zijn als we aan het einde van de week 400 ores over houden en we er geen bars van kunnen maken omdat er geen charcoal is.

In de tabel staat ook dat we 10% minder charcoal en ores nodig hebben dan bars. Dit komt omdat er uit 10 ores en coal ongeveer 11 bars komen. Dit komt omdat je bij het maken van bars vaak meer dan 1 bar per keer maakt bijv. 1.13 bars. Dit opgeteld zorgt ervoor dat we minder ores en coal nodig hebben dan bars.

events

-Skill events
Zoals elke week hebben we ook weer 2 skill events geplant waarbij we met de hele clan gaan werken in de citadel.
Vanavond om 9 uur na de update en
Zondag avond om 9 uur voor wie woensdag niet kan of cap nog niet vol heeft
Hoe meer mensen naar deze events komen hoe sneller het trainen gaat. Niet alleen omdat het dan gezelliger is maar ook omdat de citadel zo is ingesteld dat de resources sneller verzameld worden als er meer mensen zijn.


Polls
zoals jullie allemaal weten is er de afgelopen tijd nogal wat gedoe geweest over het meehelpen in de citadel. Wij kunnen niets controleren, en dus ook neit verplichten om hierin mee te helpen. Echter, toen wij begonnen aan de citadel dachten wij dat iedereen de citadels een leuke toevoeging van de clan zouden vinden.
De citadel bestaat inmiddels al meer als een maand, en wij vragen ons nu af hoe het jullie is bevallen. Ook willen wij jullie in deze poll vragen of jullie zelf nog wel motivatie hebben om de resource cap te halen, of dat jullie alleen nog maar meedoen "omdat het erbij hoort".
Voor meer info over deze poll, klik op de link hieronder
http://www.raging-elders.com/t1599-de-citadel

tot slot

We hebben nog steeds graag feedback van jullie, of jullie nu blij zijn dat we beginnen aan tier 4 of dat jullie de beelden mooi vinden of dat jullie het allemaal te langzaam vinden gaat alles is welkom. En vragen die jullie misschien hebben proberen we natuurlijk zo goed mogelijk te beantwoorden.

Citadel nieuws 6 110912222732
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6351
Registratiedatum : 22-11-10

Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitimewo sep 21, 2011 4:07 am

Vind in de 1e plaats dat jullie goed werk verrichten voor de clan, mijn complimenten! Het kost toch elke week opnieuw tijd en moeite om gelegenheid te vinden met elkaar te spreken en uit te dokteren wat er nodig is. Ook het aanmoedigen van clanleden om mee te werken aan de bouw kost energie, dus heren: petje af Wink

De beelden die uiteindelijk via de pol zijn verkozen vind ik mooi, zeker het Saradomin beeld, wat mijn uiteindelijke voorkeur had omdat ik het elegant vond en we al een draak als heg hadden. Neemt niet weg dat ik het beeld van de draak ook top vind.

Krijg vanavond visite (nou ja visite Razz de dochter van Peet en haar vriend, dus niet écht visite) maar ben vast van plan om vanavond nog ff naar de citadel te komen, tot dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6148
Registratiedatum : 22-11-10

Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitimewo sep 21, 2011 10:15 am

1.4k minig
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6351
Registratiedatum : 22-11-10

Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitimewo sep 21, 2011 10:49 am

Cap gehaald, 2,5 uur bezig geweest. Wel veel geklets tussendoor, maar dat mag de pret niet drukken Razz Dit keer alles maar op woodcutting gedaan, in totaal 73k xp, citadelring levert me straks nog eens 21k extra Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa Kees
Starting poster
Starting poster



Aantal berichten : 70
Punten : 4990
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Yanille

Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitimedo sep 22, 2011 4:01 am

Gisteren me caps gehaald. Iets over de 800k wood daarna 150k charcoal, 150k mining ores en rest wilde ik voor smithing maar moest nog meer charcoal halen iets van 50k voor ik weer kon smithen
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Moonie
Professional poster
Professional poster



Aantal berichten : 565
Punten : 5485
Registratiedatum : 01-01-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tilburg

Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitimedo sep 22, 2011 7:19 am

Het gaat geel goed jongens! Petje af voor ukky en tazz die het allemaal regelen! Heel jammer dat we niet kunnen controleren wie wat heeft... Maar ja, ik heb nu 400 wood en ik probeer 's zondags wel te komen dan! Successs
Terug naar boven Ga naar beneden
RE pels
Experienced poster
Experienced poster
RE pels


Aantal berichten : 250
Punten : 5187
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : dorp in noord oost groningen

Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitimedo sep 22, 2011 10:17 pm

ik ben gisteren wel begonnen maar ukky en ik hebben een nieuwe friend van mij een rondleiding gegeven en toen was het ineens tijd om naar bed te gaan Razz
Zo'n rondleiding is misschien ook wel leuk voor mensen die alleen in citadel komen om (deel van ) cap te halen (zoals ik zelf tongue ) Die disco is leuk en ik wist niet eens dat we een soor castle wars kunnen spelen ... Embarassed
Misschien dat het dan (nog) duidelijk(er) wordt waarvoor we het doen cheers
All in all... ik ben dus nog niet eens halverwege cap gekomen :p
Mooi werk van citadel gemaakt jongens cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitimevr sep 23, 2011 4:55 am

Repelstaart schreef:
ik ben gisteren wel begonnen maar ukky en ik hebben een nieuwe friend van mij een rondleiding gegeven en toen was het ineens tijd om naar bed te gaan Razz
Zo'n rondleiding is misschien ook wel leuk voor mensen die alleen in citadel komen om (deel van ) cap te halen (zoals ik zelf tongue ) Die disco is leuk en ik wist niet eens dat we een soor castle wars kunnen spelen ... Embarassed
Misschien dat het dan (nog) duidelijk(er) wordt waarvoor we het doen cheers
All in all... ik ben dus nog niet eens halverwege cap gekomen :p
Mooi werk van citadel gemaakt jongens cheers

haha, leuk en aardig zo'n rondleiding, maar jij weet net zo goed als ik dat het weer de vaste mensen zijn die langskomen, en dat zijn de mensen die zowiezo al graag naar de citadel gaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Moonie
Professional poster
Professional poster



Aantal berichten : 565
Punten : 5485
Registratiedatum : 01-01-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tilburg

Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitimeza sep 24, 2011 11:16 pm

RE ukky schreef:
Repelstaart schreef:
ik ben gisteren wel begonnen maar ukky en ik hebben een nieuwe friend van mij een rondleiding gegeven en toen was het ineens tijd om naar bed te gaan Razz
Zo'n rondleiding is misschien ook wel leuk voor mensen die alleen in citadel komen om (deel van ) cap te halen (zoals ik zelf tongue ) Die disco is leuk en ik wist niet eens dat we een soor castle wars kunnen spelen ... Embarassed
Misschien dat het dan (nog) duidelijk(er) wordt waarvoor we het doen cheers
All in all... ik ben dus nog niet eens halverwege cap gekomen :p
Mooi werk van citadel gemaakt jongens cheers

haha, leuk en aardig zo'n rondleiding, maar jij weet net zo goed als ik dat het weer de vaste mensen zijn die langskomen, en dat zijn de mensen die zowiezo al graag naar de citadel gaan Razz

graag graag... Leuk vind ik het niet maar ik doe het voor mijn clan Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5986
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitimezo sep 25, 2011 5:58 am

Ziet er erg leuk uit allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Citadel nieuws 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Citadel nieuws 6   Citadel nieuws 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Citadel nieuws 6
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Citadel nieuws 4
» Citadel nieuws 17
» Citadel nieuws 18
» Citadel nieuws 19
» citadel nieuws 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Citadel updates en nieuws-
Ga naar: