Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?

Ga naar beneden 
+4
RE Ssssilver
RE Krygertje
re ukky
RE Ruler
8 plaatsers
AuteurBericht
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5720
Registratiedatum : 21-11-10

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimevr aug 19, 2011 11:06 am

nieuw onderschrift.
met een quote van MMG die laat zien wat ze zelf van hun werk vinden

"If you can't enjoy the free game in its own right then we're not doing our jobs properly."

~MMG, The Future of Runescape



als je niet weet waar ik het over heb log in op een f2p server en tele naar lumby blijf daar 30 seconden en tele varrock loop naar de ge en zie wat er daar allemaal gezegd word

het ergste is nog wel in lumby. daar beginnen nieuwe spelers en die zien dan gelijk van de bots en geld kopen. als je weet dat je ook kan levelen zonder moeite te doen en dingen kan kopen zonder ooit iets te hoeven verdienen dan doe je die moeite dus nooit.
zo komen er dus steeds meer bots en rwters bij en dan kan jagex weer zeggen: we hebben weer 10k accounts perm banned voor botten en rwten. goh, hoe komen er toch ooit zoveel bots????
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimevr aug 19, 2011 11:56 am

kijk hier maar es naar...



[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5978
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimevr aug 19, 2011 12:19 pm

wauw schokend dat filmpje
bots zijn het broeikaseffect van rs...
ik wed dat jagex voor het einde van dit jaar iets drasties gaat doen zoals free trade weer weg halen (en dat hoop ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimevr aug 19, 2011 12:20 pm

ik hoop het ook krijger, maar ik ben bang van niet...
bots zijn namelijk de grootste bron van inkomsten voor jagex, omdat een groot deel van de bots membership betaalt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6351
Registratiedatum : 22-11-10

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimevr aug 19, 2011 12:48 pm

Werkelijk in en in triest dat filmpje. Zou willen dat al die botters etc alleen maar in eigen botwerelden konden komen, zodat de serieuze spelers er niet mee geconfronteerd worden, maar dat is utopia, helaas Crying or Very sad ......
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimevr aug 19, 2011 1:01 pm

het lijkt zo simpel
als ze gewoon een maand lang mods inzetten op die plekken zoals ge, lumby en sours garden scheelt dat al heel veel

is mss beetje dwijlen met de kraan open maar je moet ergens beginnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimevr aug 19, 2011 5:15 pm

OUD NIEUWS.. ik ken dit probleem al jaren.. alleen 2010 / 2011 zijn het ergst
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimevr aug 19, 2011 9:53 pm

't is vooral heel erg veel erger geworden sinds free trade terug is..
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5978
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimevr aug 19, 2011 10:40 pm

ja die bots betalen wel member
maar als alle echte spelers stoppe, dan denk ik niet dat die bots nog lang doorgaan en dus ook geen member meer gaan betalen
this dus financieel ook een goede optie
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5720
Registratiedatum : 21-11-10

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimeza aug 20, 2011 4:55 am

die mods neerzetten helpt niet (kijk maar in filmpje)
een mod gaat daarheen en mute (pmod) bant (jmod) iedere advertiser daar en zodra de mod leavt begint het weer.
je kan niet van jagex verwachten dat ze voor elke f2p wereld 2 mensen aannemen om 24/7 op ge en lumby mensen te bannen.
zou jij dat werk wel willen doen? en dat is ook vreselijk duur om al die mensen te betalen. en die mensen mogen dan nooit slapen.

de enige manier die ik zie om het te remmen zou zijn dat je moet betalen om accounts te mogen aanmaken. maar dan is wel de gratisheid ervanaf.
dan zou jagex de basis accounts (die je moet "kopen" om speel accounts te kunnen maken) bannen en dan zijn die botters en advertisers al hun accounts op dat basis account kwijt.

maarja.. dat is ook niet 100% preventie
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk Spaans
Experienced poster
Experienced poster
Dirk Spaans


Aantal berichten : 299
Punten : 1004670
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Haag

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimeza aug 20, 2011 5:05 am

Ok, aangezien de bots steeds beter worden, en onpakbaar worden (ja je hoort me goed, onpakbaar!) Vind ik dat jagex het volgende zou moeten doen:

1: Alle Pro bots kopen die er zijn (kost ze maximaal 500 usd)
2: Een speciaal team erop zetten om alle bots na te lopen hoe ze precies in elkaar zitten, en werken.
3: De updates zo aanpassen in runescape dat die bots onbruikbaar worden.
4: Accounts bannen die de bot gebruiken, aangezien jagex dan toch precies weet hoe ze tewerk gaan.

Dit lijkt mij de goedkoopste mogelijkheid. Maarja Jagex zal dit nooit doen. Aangezien 60% van de bots membership koopt. Als er ruim 200k bots zijn (zal wel veel meer zijn) Zijn daar 120k members van, 120k x $5 (minimale prijs) = $600.000,- dollar per maand. Denk je nou echt dat ze die gaan mislopen lol? Dont think so.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimeza aug 20, 2011 6:52 am

Free sgs schreef:
Ok, aangezien de bots steeds beter worden, en onpakbaar worden (ja je hoort me goed, onpakbaar!) Vind ik dat jagex het volgende zou moeten doen:

1: Alle Pro bots kopen die er zijn (kost ze maximaal 500 usd)
2: Een speciaal team erop zetten om alle bots na te lopen hoe ze precies in elkaar zitten, en werken.
3: De updates zo aanpassen in runescape dat die bots onbruikbaar worden.
4: Accounts bannen die de bot gebruiken, aangezien jagex dan toch precies weet hoe ze tewerk gaan.

Dit lijkt mij de goedkoopste mogelijkheid. Maarja Jagex zal dit nooit doen. Aangezien 60% van de bots membership koopt. Als er ruim 200k bots zijn (zal wel veel meer zijn) Zijn daar 120k members van, 120k x $5 (minimale prijs) = $600.000,- dollar per maand. Denk je nou echt dat ze die gaan mislopen lol? Dont think so.

werkt ook slechts tijdelijk, dan gaan de bot makers weer aan de slag om nieuwe bots te maken..
Nee, ik denk dat de enige mogelijkheid is om de free trade weer af te schaffen. Hierdoor kunnen sites hun cash niet meer kwijt aan spelers en zal een groot deel van de bots verdwijnen. Enkel echte spelers zullen nog bots kunnen kopen en die gebruiken voor hun eigen account, maar deze mensen kun je heel goed af schrikken door heel veel te gaan bannen want deze mensen hebben wel een account te verliezen waar ze iets om geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Re Draakje
General
General
Re Draakje


Aantal berichten : 710
Punten : 5613
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimeza aug 20, 2011 8:39 pm

Er is al veel over gezegd en geschreven. Dit filmpje laat zien hoe het is.
Ik kon wel janken toen ik het zag.
Een spel wat nu 10 jaar loopt, wat ontzettend veel negatieve publiciteit gehad heeft gaat nu kapot door zijn eigen succes.

Je kan klagen wat je wilt, je kan botters reporten maar ze doen er niks mee.
Toen de free trade weer terug kwam, na de doorgestoken poll van Jagex, wist ik dat het botten weer terug zou komen, maar dat het zo erg zou zijn, dat wist ik niet.
Ik vind het schandalig.

De enige oplossing is, inderdaad, de free trade weer afschaffen. Niet in een paar werelden, maar overal.
Eigenlijk zouden we Jagex moeten bombarderen met mails dat we de botters weg willen hebben. Maar ik zou niet weten hoe dat aan te pakken.
Dat zou groot aangepakt moeten worden, een speciaal forum voor moeten opzetten of zoiets.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimeza aug 20, 2011 9:11 pm

draakje er is nu een nieuwe actie van jagex waar je vrienden kan op geven voor 10% xtra xp een week lang

dit wordt door heel veel spelers als heel zielig ervaart

het reactie topic is voor 95% de reacties gedelete door jagex .....

zo gaat jagex met kritiek om dus alle mails die je stuurt gaan met de zelfde vaart de prullenbak in

persoonlijk zie ik free trade afschaven inderdaad als enigste optie ,wat ik zou betreuren want free trade heeft ook zn charmes
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk Spaans
Experienced poster
Experienced poster
Dirk Spaans


Aantal berichten : 299
Punten : 1004670
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Haag

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimeza aug 20, 2011 10:16 pm

Zelfs al zouden ze free trade afschaffen zouden er nog genoeg manieren zijn om je cash te sellen/RWTen. Vandaar dat die optie ook afvalt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4799
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimeza aug 20, 2011 10:19 pm

je maakt het ze dan dus danig moeilijk dat er iig een deel zal afvallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk Spaans
Experienced poster
Experienced poster
Dirk Spaans


Aantal berichten : 299
Punten : 1004670
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Haag

jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitimeza aug 20, 2011 11:15 pm

re ganesha schreef:
je maakt het ze dan dus danig moeilijk dat er iig een deel zal afvallen

Dat is waar. Nja van mij mogen ze, begin het ook wel beetje zat te worden dat als ik ergens iets wil trainen (maak niet uit wat) er 20 bots op me staan te wachten lol xD

Alleen jammer dat je friends dan geen cash ofso meer kan geven + dat pking afvalt xD Mja ik pk nooit dus idc Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Empty
BerichtOnderwerp: Re: jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?   jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
jagex zegt het zelf + hoe komen er toch zoveel bots?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vind ik zelf erg mooi
» House Mix vers van de Pers (Positieve comments op yt zelf svp ;D)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Ruler-
Ga naar: