Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Empty
BerichtOnderwerp: Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)   Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Icon_minitimema jun 27, 2011 4:21 am

Hoi jongens en meiden,

Het is zeker al lang geleden voordat ik hier wat heb gepost, maar ik ga dit weer oppakken, een paar keer per week wil ik mijn life of weer bij gaan houden. Zoals de titel vermeld ben ik laatste paar weekjes bij Nex geweest en het zit nog niet echt mee. Met een droprate van 1/30 mag je na 420 toch wel uitgaan van 14 splits en ik heb er tot nu toe 3 gehad. Je hoort me overigens niet klagen hoor, vind Nex nog steeds erg leuk om te doen.

Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) 38mvtop4man



Deze drops heb ik tot nu toe gehad. Ik ben op het moment in het bezit van Pernix chaps. Mijn doel is om in de zomervakantie de body en de cowl hier bij te sparen. Komende tijd ben ik dus bij Nex te vinden en ofc ook in het Nex team van RE.

Bedankt voor het lezen!

PS:
1. Ik speel RS op mijn laptop (laagst mogelijk detail) en op mijn pc (bijna hoogste detail), daarom verschilt de kwaliteit van mijn pics nogal.
2. Kan 1 van de forum Mods mijn life of veranderen in Life of Jety 11, alvast bedankt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk Spaans
Experienced poster
Experienced poster
Dirk Spaans


Aantal berichten : 299
Punten : 1004670
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Haag

Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)   Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Icon_minitimema jun 27, 2011 4:27 am

Ik heb de titel van je "the life of" even voor je veranderd Smile Ben de laatste tijd ook veel aan het nexen, hou ons op de hoogte van je drops Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)   Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Icon_minitimema jun 27, 2011 5:25 am

dankjewel Dirk Very Happy n zal mn drops zeker blijven posten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)   Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Icon_minitimema jun 27, 2011 6:13 am

DANCING 4 MONEY!!1

gaat sneller hoor..

kreeg laatst 50k van iemand:)!
gewoon full bronze, steel longsword, wooden shield, dan moet het lukken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)   Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Icon_minitimema jun 27, 2011 9:44 am

is dat tegenwoordig al 50k waard :O
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)   Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Icon_minitimema jun 27, 2011 10:30 am

ik haat beggers
gister nog iemand van lvl 60 in dessert robes
had van tevoren gezien dat die untrimed prayer cape had echt zo zielig als je dan gaat beggen

had toevallig een autotalker dus daarvoor maar gereport ook al was het moeilijk omdat dat zoon Il1IlI1 naam was waar je niet uit komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)   Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Icon_minitimema jun 27, 2011 10:54 am

Ik beg niet, ik dans ervoor..
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8492
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)   Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Icon_minitimema jun 27, 2011 11:06 am

dat komt op hetzelfde neer xem
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6148
Registratiedatum : 22-11-10

Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)   Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Icon_minitimema jun 27, 2011 11:50 am

graze x
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)   Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herstart van mijn life of... (Nex drops en doelstelling zomervakantie)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zomervakantie.
» goal in de zomervakantie
» zomervakantie deel 1
» drops en lvls tot 27-02
» wat drops van laaste periode

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of Jety 11-
Ga naar: