Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Clanlid van de maand Mei

Ga naar beneden 
+16
RE Divinoo
RE Ssssilver
RE Biertjuh
RE Danny
re ganesha
Dirk Spaans
re ukky
RE Taz
re elysium
re ghosty
BloodyHellNo
RE snoepy
RE Cursed
RE Fokuz
RE Berxwedan
RE Krygertje
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6113
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 7:08 am

wow silver eindelijk iemand die me waardeert Razz thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 7:18 am

Ja, SSSilver gaat voor de underdogs .......
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6859
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 8:51 am

1 ssssilver - mijn maatje, + 9/10 air b staffs aan haar te danken
2 gans - intern regelt hij enorm veel, zwaar respect.
3 zneel - zneel is toch een maatje geworden, en hielp me altijd met air b staffs als het nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
Gast
Gast




Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:00 am

Tjaa... Vind het zelf ook wel is leuk als er een beetje verandering komt in de CLvdM...

Telkens zijn het weer dezelfde, omdat die wat beter in de clan liggen, maar de wat nieuwere komen nooit aan bod....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:15 am

Eigenlijk zouden generaals geen clvdm moeten worden, zij zijn immers al generaal. Extra inspanning komt dan met de functie.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5978
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:16 am

RE Xemnas schreef:
Tjaa... Vind het zelf ook wel is leuk als er een beetje verandering komt in de CLvdM...

Telkens zijn het weer dezelfde, omdat die wat beter in de clan liggen, maar de wat nieuwere komen nooit aan bod....
zou ik ook wel leuk vinden
maar om iedereen die clvdm uitsluiten aan deelname vindt ik nogal oneerlijk
en de mensen die vaak clvdm halen zulen het vast ook wel verdienen
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5986
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:17 am

Als we nou is clvdm general doen en een voor non-generals?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5978
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:18 am

Zneel schreef:
Eigenlijk zouden generaals geen clvdm moeten worden, zij zijn immers al generaal. Extra inspanning komt dan met de functie.
de bedoeling is dat het andersom is
fuctie komt met de inspanning
en daarom mogen generals wel meedoen aan clanlid van de maand want zij zijn toch ook leden
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Danny
King poster
King poster
RE Danny


Aantal berichten : 751
Punten : 5696
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard- limboland ftw :D

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:21 am

ik vind dat het niet waar is wat je zegt iti,
toen almost max net nieuw was heb ik op hem gestemd omdat ie meteen lekker bezig was op forum en actief in cc enzo.
het word zeker opgemerkt wat iedereen doet.
maarja das mijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:23 am

Toch vind ik dat Zneel een klein puntje heeft..
Generals doen ENORM veel werk, en iedereen waardeert ze. Taz is al enorm vaak CLvdM geweest, maar misschien is het leuker als wij niet op GENS mogen stemmen, maar gewoon op leden, en gens ook alleen op leden?

Desnoods proberen we het gewoon 1x?

Ik zou het ook wel is leuk vinden om bovenaan te staan:(..
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6859
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:27 am

Iti als jij bovenaan wilt staan moet je dat ook verdienen.
Er word gestemd op mense die in die maand iets belangrijks voor een persoon heeft gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5978
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:28 am

ik zal wel is een poll maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:30 am

Ja, maar als bijvoorbeeld zoals laatst Frufoo een Bandos event organiseert, en niemand komt, en gans doet het op precies dezelfde manier, gaat iedereen naar gans?
Misschien heeft hij wel meer ervaring, maar ik vind dat als iemand CLvdM is geweest je 3maanden niet op hem mag stemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6859
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:31 am

RE Xemnas schreef:
Tjaa... Vind het zelf ook wel is leuk als er een beetje verandering komt in de CLvdM...

Telkens zijn het weer dezelfde, omdat die wat beter in de clan liggen, maar de wat nieuwere komen nooit aan bod....

Klopt ook niet helemaal, zneel is al 3+ x voor gestemd en dat is ook een nieuw lid en ligt tbh ook niet als de populairste inde clan, niks persooijks zneel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
Gast
Gast




Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:33 am

nee oke, maar zneel is wel een van de weinige die erg actief op het forum is, en weer neit lullig bedoeld, maar in CC heeft het niet echt een hele meerwaarde, ze organiseert geen dingen ofzo..
(even goede vrienden zneel).
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6859
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:37 am

Ze? Nu beledig je jan iti xD

Het is een travestiet in rs.

Zneel is,idd erg opvallend soms in negatief beeld maar toch zorgt hij voor veel emoties op het forum.

Met alle respect ik hou van mensen zoals zneel die gewoon doen waar het forum voor gemaakt is.

En tbh iti, ik zal zo 1-2-3 niet kunne zegge wat voor speciaals je voor de clan gedaan heb ( staat er miss hard niet zo bedoeld ). Je kan ook gewoon lekker actief zijn en daar tevrede mee zijn.

Dan kan je nooit teleurgesteld worden, ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
Gast
Gast




Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 10:12 am

Tja, zo krijg je idd leuke discussies op het forum. Van travestie kan natuurlijk geen sprake zijn. Ik heb alleen een vrouwelijke avatar. Denk dat 90% van de rs spelers van het mannelijke geslacht is, als er 90% kerels in rs rondlopen dan is het toch niet echt leuk? Een beetje afwisseling is wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6845
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 11:42 am

Ik snap de hele ophef niet,
als we taz even als voorbeeld nemen, hij doet als general (waarschijnlijk) heel veel achter de schermen, net als andere gens.
Maar waar wij naar kijken is wat er actief gebeurt. Op taz wordt echt niet zoveel gestemd omdat hij 'goed in de clan ligt', maar omdat hij veel events organiseert, altijd behulpzaam is en lekker actief is op het forum.
Even persoonlijk richting iti, als jij ook eens clanlid van de maand wilt worden kan je ook proberen events te organiseren? En een event als bandos is simpel te doen, maar voor echte waardering kan je eens iets orgineels plannen als een quizz event, een race, of een roleplay event?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5978
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 11:54 am

Silver
nachtwaker doe je goed wel blijve slape Wink
Zwavel
quiz event
Taz
quiz event
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6148
Registratiedatum : 22-11-10

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 1:43 pm

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirk Spaans
Experienced poster
Experienced poster
Dirk Spaans


Aantal berichten : 299
Punten : 1004670
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Haag

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 8:16 pm

Ik vind dit zon nutteloze discussie! Generals moeten ook gewoon mee kunnen doen, het zijn namelijk net als wij gewoon leden van Raging Elder!!

Als je gekozen wilt worden voor Clanlid van de maand, moet je je best dien om toch een stukje meer op te vallen op het forums, in cc. (Op een positieve manier natuurlijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5986
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 8:18 pm

Idd, dit verdient je als general zijnde als je er goed je best doet!;p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE plumo
Active poster
Active poster



Aantal berichten : 160
Punten : 5096
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : ouddorp

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 27, 2011 8:24 pm

1 silver is altijd gezellig in clan
2 de oppernoob helpt met bandos
3 jerre aardige gozer en helpt me altijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Re S A D
Active poster
Active poster
Re S A D


Aantal berichten : 131
Punten : 5046
Registratiedatum : 23-11-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Maasbommel

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 29, 2011 12:14 am

mhh even mijn mening over de discussie die hier te rondte gaat...

ik vindt het totaale onzin gans,ely,daniel,snoepy,taz,ouwe zijn gewoon ook leden van de clan gen functie of niet.
als er wat gevraagt in de cc wordt krijg je 9/10x enkel alleen reactie van de gens terug..
beetje eigen inzicht mensen en hulp aanbieden waar je kunt en je zult zien er zullen meer mensen op je gaan stemmen voor clan lid van de maand.

tenslotten het is hardstikke leuk om clan lid van de maand te zijn.
alleen je bent er niet meer door als een anders.

its just for fun ppl get real

------------------------------------------------------------------------------------------------

ely: goed bezig met zijn nieuwe taak in de clan erg anthousast en doet goed zijn werk, helpt je waneer die kan.

gans: helpt je waneer die kan , geeft graag info over dingen.

silver: heerlijke vrouw gewoon , altijd lekker actief in cc, altijd aardig,altijd gezellig
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Flexxes
Active poster
Active poster
RE Flexxes


Aantal berichten : 171
Punten : 5113
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Tiel

Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 29, 2011 6:21 am

Ely: Werkt als general erg hard, en helpt iedereen waar en wanneer die kan.
Gans: EigeNlijk same thing als ely, maar die heeft al wat langer ervaring als gen zijnde, dus vandaar ely boven gans in dit geval Wink!
Silver: Altijd gezellig, net zoals de rest, maar de laatste tijd ook wat meer richting mij Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/dondazman
Gesponsorde inhoud





Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanlid van de maand Mei   Clanlid van de maand Mei - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clanlid van de maand Mei
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Clanlid van de maand
» Clanlid van de maand Juli
» Clanlid van de maand augustus
» clanlid van de maand September
» Clanlid van de maand Oktober

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Clanlid van de maand-
Ga naar: