Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?

Ga naar beneden 
4 plaatsers

op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?
Zanaris (verloren stad)
op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? I_vote_lcap0%op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Lunar eiland
op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? I_vote_lcap38%op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? I_vote_rcap
 38% [ 3 ]
Entrana
op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? I_vote_lcap13%op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? I_vote_rcap
 13% [ 1 ]
Yanille
op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? I_vote_lcap49%op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? I_vote_rcap
 49% [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 8
 

AuteurBericht
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8473
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Empty
BerichtOnderwerp: op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?   op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Icon_minitimewo apr 20, 2011 2:40 am

lijkt me vrij duidelijk dit is de voorlopige uitslag van de RS gemeenschap

op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? 50516478
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8473
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?   op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Icon_minitimewo apr 20, 2011 2:42 am

zanaris is wel mooi en al maar niet handig als iemand bij je op bezoek wil komen en ze niet weten waar de verloren stad is en kom op ik pas never nooit in die huisjes

Lunar is veel te afgelegen en het is een kale rots in de zee.

Entrana: wat nu geen wapens?

Yanille: ja blijft als enige over he maar ja daar staat ook mijn huis met mijn liever huisdiertjes dus keuze makelijk gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5959
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?   op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Icon_minitimewo apr 20, 2011 3:04 am

fantasie van jagex raakt op? wat een onzin poll Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6826
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?   op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Icon_minitimewo apr 20, 2011 4:02 am

@ krijger, ben al lang blij dat ze regelmatig een nieuwe poll hebben, vin ze leuk om in te vullen Razz

Ik kies ook voor yanille, lunar is me te grijs en saai, ik ben een atheïst, dus op entrana zou ik alleen maar ruzie trappen met die monks en lost city ziet er het mooist uit, maar ik zou jaloers worden omdat elven kunnen vliegen en ik niet Wink
+ yanille heeft een eigen bar!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8473
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?   op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Icon_minitimewo apr 20, 2011 4:18 am

ik vind ze ook wel leuk en dan hier is het vooral de lol om te kijken hoe mensen soms tot hun keuze komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5967
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?   op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Icon_minitimewo apr 20, 2011 4:47 am

Idd, vind wel leuke vragen ik kies zelf ook voor yanille;p Bij entrana idd geen wapens en Zanaris is wel mooi maar niet echt een plaats om te wonen lunar ben ik nog nooit geweest maar lijtk me ook niet egt een goed dorpje;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?   op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Icon_minitimewo apr 20, 2011 5:03 am

Ik wil niet in een virtuele wereld leven .......
En, heb je wel Runescape in Runescape???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?   op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
op welke van deze RuneScape lokaties zou je het liefste wonen in real life?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Jagax Poll's-
Ga naar: