Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 AFGELAST!@!@!@ (niemand wil/kan)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
RE curse 0_o




Aantal berichten : 12
Punten : 4900
Registratiedatum : 10-12-10

AFGELAST!@!@!@ (niemand wil/kan) Empty
BerichtOnderwerp: AFGELAST!@!@!@ (niemand wil/kan)   AFGELAST!@!@!@ (niemand wil/kan) Icon_minitimeza maa 19, 2011 11:16 pm

ik zat te denken het is ook wel eens leuk om naar een boss te gaan waar we niet zo vaak komen.
du nu eens een keertje dagannoth kings.

waar is het: in de cave op waterbirth island dungeon
wanneer: zaterdag 26-03-11
wat moet je mee: natuurlijk cannon ongevere 10 prayer pots, 6 saradomin brews, 3 super restore, pack yak pouch war tortoise pouch of spirit terrorbird daar moet je dan food in doen of prayer pots dat moet je even zelf kijken als extra beetst kun je zoals ik doe een titan/unicorn meenemen of gewoon weer een war tortoise/spirit terrorbird je moet ook een mage spreuk het is handig als 1of 2 mensen barrage doen want dan blijf rex staan en kunnen we hem doden en de rest van de mensen doen dan een andere spreuk ik raad aan om fire surge te doen of fire wave je moet ook range spullen mee bijvoorbeeld: diamond bolts (e) of ruby bolts (e) en natuurlijk een melee wapen mee zoals: whip of cls/raper andere wapen kunnen ook en super/extreem/ovl pots van:range,attack, strength, en magic kan je ook maar hoeft niet en 2 pots antipoison p++ of super anti poison

welke gear: ik doe altijd als ik ga hybriden:helm of neitiznot ,karil's top ,verac plateskirt boots, gloves, ring maken niet uit als cape moet je ava's accumulator als shild doe ik toktz-ket-xil want dan risk je karils top meestal en als amulet: 1 van de godwars stolen --> zamorak stole, saradomin stole, guthix stole

hoe moet je er komen: we verzamelen bij camelot bank in seers village dan lopen we gezamelijk naar rellekka dan nemen we de helemaal linker boots naar waterbirth island we lopen naar de ingang van de cave daar resten we energie dan gaan we erin we doen dan eerst protect melee tot de deuren (die moet je met z'n 2e openen) 2 lopen naar het noordoosten die moeten dan protect range doen als ze de deur hebben geopend de rest loopt naar het noordwesten dan lopen we door naar de deuren waar we we range moeten hebben dan openen wij de deuren voor elkaar dan gaan we naar BENEDEN! met magic protect! dan noem ik nu de prayers als volgt: range, geen prayer, range, 3x magic, geen prayer, 2x range, melee dan zijn we bij een ladder daar wachten we op elkaar en dan vertel ik het verder als we in de room gaan dan moeten we protect magic doen en eerst een paar mensen rex doden en een paar de ranger en als rex dood is dan attacken we met z'n alle de ranger en dan met cannon de mager

ik heb ook nog een video gevonden op youtube hoe het er ongeveer uit moet gaan zien: -----> https://www.youtube.com/watch?v=593C-W9ULQA

je moet met melee doden:de range of te wel supreme
je moet met range doden:de mager of te wel prime
je moet met mage doden:de meleer of te wel rex

ik heb het zelf ook nog niet eerder met cannon gedaan dus als je tips hebt hoor ik heb graag

ik raad aan dat je combat 100+ bent maar als we met 7+ zijn kunnen lagere lvls ook wel mee

groet,
cursed hitsz






Terug naar boven Ga naar beneden
 
AFGELAST!@!@!@ (niemand wil/kan)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: Boss events-
Ga naar: