Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 1 februari 2011

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6298
Registratiedatum : 22-11-10

1 februari 2011 Empty
BerichtOnderwerp: 1 februari 2011   1 februari 2011 Icon_minitimema jan 31, 2011 7:16 pm

Afgelopen week heeft Krijgertje me verder op weg geholpen met Summers End, zodat ik deze quest eindeljk af kon maken Was hier onwijs Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy mee, nogmaals bedankt Krijger!!!!!!!

Doordat ik maar niet door de 2e grot heen kwam Sad was mijn animo om questen te doen tot onder het nulpunt gedaald. Maar nu ik Summers End af heb dacht ik, kom laat ik eens naar de rest kijken wat nog moet. Pfff, de meeste zijn niet de eerste de beste zeg!

Blood runs deep
The void stares back
While Guthix sleeps
Love Story
Do no evil
Nomad's requim
Dealing with Scarabas
Gunnar's Ground


Eerst die 2 makkelijke, Dealing with Scabaras en Gunnars ground, maar even gedaan dus. En toen......

Begonnen aan "the void stares back". Afgemaakt tot aan het gevecht met de pest queen, wat filmpjes op youtube gekeken en koudwatervrees gekregen affraid affraid Ben als de dood dat mijn irritante laptop er weer eens spontaan mee uitschei net op het moment dat ik het beslist niet kan gebruiken en ik hierdoor mijn zuur verdiende armour kwijtraak!

Toen bedacht ik me ineens dat als de wildy weer free wordt, dat het aansteken van het beacon netwerk een stuk moeilijker zou worden. Ik had er in het verleden ooit eens 10 gedaan maar ja, nu moesten ze alle 14. Niet dat ik die inferno axe nu zo graag wilde, want wat moet ik er mee, heb immers al 99 fm, maar als ik ooit Varrock elite wil doen, had ik dat ding toch nodig. Gelukkig kwam ik geen revs tegen en na een gedegen voorbereiding was het eigenlijk een fluitje van een cent sunny

Daarna aan Nomad's requim begonnen, ben nu op het punt dat ik de kamer waar die roots lopen naar binnen moet. Zag (ook weer op youtube) dat het monster in deze kamer het best met range gekild kan worden dus daar ga ik me eerdaags maar eens aan wagen geek

Verder natuurlijk weer achter de strange rocks aangezeten alsmede woodcutting en fletch een leveltje up gebracht. Wel, dat was het wel zo'n beetje voor afgelopen week Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8439
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

1 februari 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1 februari 2011   1 februari 2011 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:31 pm

mooi lijstje silver
zitten ook zeker nog een paar leuke quest bij zoals do no evil, love story en natuulijk while gutix sleeps. ik heb enorme lol gehad met die quest dus veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5925
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

1 februari 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1 februari 2011   1 februari 2011 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:58 pm

er zitte zeker veel leuke quests tusse
do no evil en wgs bijvoorbeeld
nice van die inferno adze varrock elite Very Happy

pest queen
d hide en ga melee
zet lekker turm aan
doe dan wat die guides zegge
(volges mij kan je best snel naar je graf toe)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





1 februari 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1 februari 2011   1 februari 2011 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1 februari 2011
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Ssssilver-
Ga naar: