Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 avontuurtje na trio chest van gans... :)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




avontuurtje na trio chest van gans... :) Empty
BerichtOnderwerp: avontuurtje na trio chest van gans... :)   avontuurtje na trio chest van gans... :) Icon_minitimema jan 24, 2011 3:30 am

Zoals je in mijn vorige life of hebt kunnen zien had ik trio arma chest (dankje gans >.>) gemist.
Ik kocht wat corp spullen in en begon te corpen. Na een paar dagen vroeg RE_Dutch of we duo tds zouden gaan. Ik dach, mooi als hij claws krijgt heb ik 12m lsp erbij, maar het liep anders... ik kwam op -24m lsp uit door dit:

avontuurtje na trio chest van gans... :) Claws20ls

Die avond dacht ik dat het wel slim was om bandos duo te gaan om wat lsp terug te krijgen. We werden gecrashed en m'n mate haalde 2 vrienden erbij en zo gingen we verder met 4 man wat resulteerde in tassets (6m lsp Very Happy)

avontuurtje na trio chest van gans... :) Tassymissed4man

Natuurlijk had ik nog steeds dikke negatieve lsp en kelderboy had al tijdje geen claws gehad, dus gingen we duo. We kregen helaas niets. Volgende dag probeerden we het opnieuw en toen was het wel raak:

avontuurtje na trio chest van gans... :) Clawskelly

Ik kon eindelijk weer naar corp, met nog wel een klein beetje negatieve lsp en loote een elixir:

avontuurtje na trio chest van gans... :) Elixir1f

Ik corpte maar verder en nog steeds geen sigil gezien...
Vandaag wou ik weer tds gaan, maar mn corp mate vroeg of ik kwam, dan hadden we een full team en hij haalde me over. Na een uurtje was daar dan eindelijk een sigil en hij was nog voor mij ook! Very Happy:D

avontuurtje na trio chest van gans... :) Spectralsigil

ik heb nu -40m lsp dus komende week weer ls tds enzo voor lsp en dan verder corpen en ooit ga ik die divine wel krijgen XD

bedankt voor het lezen en bekijken van mijn life of,

Magicheerde
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh
King poster
King poster



Aantal berichten : 753
Punten : 5636
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

avontuurtje na trio chest van gans... :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: avontuurtje na trio chest van gans... :)   avontuurtje na trio chest van gans... :) Icon_minitimema jan 24, 2011 3:34 am

gratzzzzzzz errug nice!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bierislekker.nl
Gast
Gast




avontuurtje na trio chest van gans... :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: avontuurtje na trio chest van gans... :)   avontuurtje na trio chest van gans... :) Icon_minitimema jan 24, 2011 3:43 am

dankje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
Professional poster
Professional poster
RE snoepy


Aantal berichten : 654
Punten : 5542
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

avontuurtje na trio chest van gans... :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: avontuurtje na trio chest van gans... :)   avontuurtje na trio chest van gans... :) Icon_minitimema jan 24, 2011 5:05 am

lekker bezig!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Danny
King poster
King poster
RE Danny


Aantal berichten : 751
Punten : 5673
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Sittard- limboland ftw :D

avontuurtje na trio chest van gans... :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: avontuurtje na trio chest van gans... :)   avontuurtje na trio chest van gans... :) Icon_minitimema jan 24, 2011 9:10 am

nice magic erg lekker, zeg maar als je duo tripje tds wil he ik heb weer zitten oefenen en denk dat ik het wel wat beter kan nu, maarja de keus is aan jou he of je met mij wil. ik hoor het wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




avontuurtje na trio chest van gans... :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: avontuurtje na trio chest van gans... :)   avontuurtje na trio chest van gans... :) Icon_minitimema jan 24, 2011 10:15 am

epic =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





avontuurtje na trio chest van gans... :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: avontuurtje na trio chest van gans... :)   avontuurtje na trio chest van gans... :) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
avontuurtje na trio chest van gans... :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of Jety 11-
Ga naar: