Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Weekend 18 en 19 December

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Weekend 18 en 19 December Empty
BerichtOnderwerp: Weekend 18 en 19 December   Weekend 18 en 19 December Icon_minitimezo dec 19, 2010 12:04 pm

Dit weekend ben ik bij een vriend thuis geweest dus niet veel gespeeld, maar toch nog paar leuke dingen behaald.
Zaterdagochtend eerst mn laatste paar tokens voor chaotic weapon bij elkaar gesprokkeld..
Ik wou eigenlijk een maul kopen, maar heb me om laten praten om een rapier te kopen waar ik nu best wel spijt van heb maarja hier is ie dan:

Weekend 18 en 19 December Rapierk

Na een paar solo TDS kills kwam ik retmar tegen in ge en hebben we even lopen chillen. Op gegeven moment nodigde hij mij uit voor een bandos duo, maar toen wees ik hem op een voorstel van mij van paar weken terug om hem eens mee te nemen naar TDS om hem een beetje ervaring op te laten doen. Na een paar kills had hij het ba aardig in de gaten en kregen we ook nog een leuke beloning:

Weekend 18 en 19 December Clawscsretterketet

Zondag ben ik bijna niet op Runescape geweest. 's Middags wou ik bandos trio gaan met retmar en DE OPPERNOOB, maar dit was na 7-8 kills ook niet echt veel meer aan. 's Avonds nog maar keertje TDS gegaan en moest het doen met een schamele armour lump Sad

Weekend 18 en 19 December Lumpv

Komende week lekker wat kills maken bij TDS en ik zal ze natuurlijk posten op het forum.

Hopelijk vonden jullie het leuk,

greetz


Laatst aangepast door Magicheerde op zo dec 19, 2010 12:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh
King poster
King poster



Aantal berichten : 753
Punten : 5628
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Weekend 18 en 19 December Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weekend 18 en 19 December   Weekend 18 en 19 December Icon_minitimezo dec 19, 2010 12:12 pm

Ziet er weer tof uit :-)
Een lekkere claw split is altijd nais!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bierislekker.nl
 
Weekend 18 en 19 December
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of Jety 11-
Ga naar: