Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 bedankt Luna!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6328
Registratiedatum : 22-11-10

bedankt Luna! Empty
BerichtOnderwerp: bedankt Luna!   bedankt Luna! Icon_minitimedi dec 14, 2010 4:55 pm

Ik had, ik weet niet hoe lang geleden, Barbarian training gedaan. Had daarvoor de guide van Lunagang gebruikt, netjes alles gevolgd, hopla, miniquest klaar en afgevoerd naar de voldane questlijst!

Nou dat had je gedacht, mooi niet dus. Ik kwam erachter doordat ik zat te kijken wat je allemaal moest doen voor de Fremenik hard en welke levels je daar voor nodig had. Stond Barbarian trainig ook nog gewoon als " te doen" . Tuurlijk vond ik dat wel vreemd en dacht hoe kan dat nou, maar ja, toch maar even nagelopen.

Afijn kwam al snel tot de conclusie dat ik, om de miniquest definitief af te ronden, het pyreship nog moest bouwen. Had dat al gedaan volgens mij, maar goed, de Lunagang guide erbij gezocht en hopla, van de pier afgedoken op zoek naar mangeld bones.

Die had ik lekker snel, weer terug, pyreship gebouwd, barbarian verslagen en klaar? Niks ervan, miniquest bleef open staan in tasklist. Huh???? Guide nog een keer doorgelezen, tja, het stond er toch echt, MANGLED BONES!

Dan maar ff googlele of op youtube kijken.
Laten ze het in alle andere guides nu over CHEWED bones hebben?!! En alleen die mithril dragons droppen chewed bones, snik.

Daar mijn laptop de iritante neiging heeft om af en toe, zonder ook maar een enkele waarschuwing vooraf, compleet uit te vallen en je dat soort geintjes zeker niet bij mithril dragons kan hebben ben ik naar boven gelopen, de vaste computer gestart en vol goede moed naar de mithril dragons vertrokken.

Die had ik pas 1x eerder als slayer task gehad, welgeteld 3 stuks, derhalve niet zo veel ervaring mee. Wel ff guide geraadpleegd, dus met rune crosbow, ruby bolts (e) en diamond bolts (e) aan de gang. Meer dan 3, hooguit 4 per keer kon ik er niet killen. Pas na 4 of 5x teleporteren voor nieuwe voorraad, kreeg ik chewed bones.

Gauw weer naar otto's place, pyreship gebouwd en eindelijk barbarian training afgemaakt cheers, maar helaas verder geen noemenswaardige drops.

Daarna, zat toch boven, ook maar even bij Bork langs. Ook weer wat vreemds. Volgens Luna hoef je alleen tijdens de miniquest Hunt for Surok het doolhof van de chaos grotten door en kan je daarna via het gat in het standbeeld het westelijke portaal pakken om bij Bork uit te komen. Nou, mooi niet, moest echt weer alle grotjes doorrennen voordat ik er was Sad

Afijn, al met al toch weer voor elkaar. Het is nu 04.56 uur, zal ik nog op nachtwaker posten of....


Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8469
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

bedankt Luna! Empty
BerichtOnderwerp: Re: bedankt Luna!   bedankt Luna! Icon_minitimedi dec 14, 2010 6:25 pm

balen als die sites niet kloppen en waarom heb je niet gepost nu is gans er met het puntje vandoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6328
Registratiedatum : 22-11-10

bedankt Luna! Empty
BerichtOnderwerp: Re: bedankt Luna!   bedankt Luna! Icon_minitimedi dec 14, 2010 7:14 pm

nah, Gans kan zo slecht tegen zijn verlies Twisted Evil, dacht laat maar anders word ik weer uitgescholden voor slome sukkelige slijmerige sjacherende (of zo iets dergelijks, weet ik veel wat hij er van maakte, lol) silver.


Laatst aangepast door Ssssilver op di dec 14, 2010 7:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8469
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

bedankt Luna! Empty
BerichtOnderwerp: Re: bedankt Luna!   bedankt Luna! Icon_minitimedi dec 14, 2010 7:15 pm

silver toch je laat je toch niet intimideren door zoon mizerabel vogeltje?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6328
Registratiedatum : 22-11-10

bedankt Luna! Empty
BerichtOnderwerp: Re: bedankt Luna!   bedankt Luna! Icon_minitimedi dec 14, 2010 7:17 pm

zeker niet, maar moet anderen ook (af en toe, niet te vaak!) wat gunnen toch? Anders zit ik straks alleen op nachtwaker Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh
King poster
King poster



Aantal berichten : 753
Punten : 5636
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

bedankt Luna! Empty
BerichtOnderwerp: Re: bedankt Luna!   bedankt Luna! Icon_minitimedi dec 14, 2010 7:46 pm

Haha, ik moet je eerlijk zeggen ik zit met hetzelfde.
Mijne wil ook maar niet slagen, terwijl ik het ook op die manier heb gedaan.
Bedankt! zal binnekort hem is afronden dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bierislekker.nl
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6822
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

bedankt Luna! Empty
BerichtOnderwerp: Re: bedankt Luna!   bedankt Luna! Icon_minitimedi dec 14, 2010 10:55 pm

silver, mocht je nog es bork willen gaan doen, je weet dat in wildy ook allerlei ingangen zitten he?
dan hoef je nog niet eens een kwart van de grotjes te doen voor je bij bork bent in plaats van dat je hele tunnel doormoet vanaf het standbeeld Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





bedankt Luna! Empty
BerichtOnderwerp: Re: bedankt Luna!   bedankt Luna! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bedankt Luna!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Ssssilver-
Ga naar: