Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Real life

Ga naar beneden 
+10
RE pels
RE Berxwedan
RE Fokuz
RE Divinoo
RE Krygertje
RE Taz
BloodyHellNo
RE Delain
re ganesha
RE Ssssilver
14 plaatsers
AuteurBericht
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6327
Registratiedatum : 22-11-10

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Real life   Real life Icon_minitimedo dec 08, 2011 11:31 pm

Er zullen onder jullie best sommige zijn die zich afvragen waarom ik de laatste weken zo weinig online ben. Ik vind dat jullie recht hebben op een beetje tekst en uitleg van mijn kant dus ik zal even in hele grote lijnen vertellen wat er momenteel in mijn irl speelt.

Er zijn problemen met beiden kinderen van mijn partner. Hij heeft een dochter van 21 en een zoon van 15.

De dochter heeft een relatie met een buitenlandse man van 32 met een zwaar strafblad. Deze relatie gaat niet van een leien dakje en ze is de laatste maanden dan ook regelmatig hier om "bij te komen". Ze heeft ook dermate financiele problemen dat ze geen eigen huis kan bekostigen. De verstandhouding met haar moeder is ronduit slecht te noemen. Ze is zwaar depressief, heeft gedachten over levensbeeindiging en weegt op het moment nog maar 41kg.

Eergisteren heeft ze de relatie beeindigd (hopelijk voorgoed) en ze slaapt nu voor tijdelijk bij een nichtje. Ze heeft gisteren te kennen gegeven dat ze op korte termijn voorlopig bij ons wil komen wonen zodra we hier in de buurt werk voor haar hebben gevonden. Dat werk zal best gaan lukken, ze heeft goede kans aangenomen te worden bij een vriend van mijn partner, dus ik denk dat ze met ingang van volgende week of de week erop haar intrek bij ons neemt.

We hebben de laatste 2 maanden ook heel veel problemen met de zoon van mijn partner. Dit resulteerde in gesprekken met politie, jeugdzorg, jeugdreclassering, zus en natuurlijk zoonlief zelf. Aanstaande maandag moet hij voor de rechter verschijnen. We dachten dat hij wel begrepen had totaal verkeerd bezig te zijn maar helaas ging hij vorige week weer in de fout, weer politie en het hele daarop volgende traject staat ons nu nog voor de boeg.

Het is inmiddels overduidelijk dat moeder haar zoon niet meer onder controle heeft en ook zowel geestelijk als lichamelijk niet meer aankan. Hij is sterker dan haar en haalt het zelfs in zijn hoofd haar te bedreigen met lichamelijk geweld. De verstandhouding tussen beiden ex-partners is al jaren heel slecht, ook ik werd als nieuwe parnter tot voor kort niet door de ex-partner geaccepteerd.

Zijn moeder begrijpt nu echter dat het zo niet langer kan en heeft ingestemd met het gegeven dat zowel vader als partner van vader (ik dus) hulp moeten bieden om te proberen zoonlief weer op het goede pad te krijgen voordat hij straks in een jeugdgevangenis terecht komt. Van de week is overeen gekomen dat hij voorlopig de komende 26 weken elk weekend bij ons zal zijn om hem uit de verkeerde vriendengroep te krijgen. Dit vindt hij natuurlijk niet leuk, hij mag bij ons onder anderen niet zuipen of blowen, noch tot 's morgens vroeg in de stad rondhangen, het is dan ook een soort straf voor hem.

Ook hebben we regels opgesteld hoe hij zich doordeweeks thuis dient te gedragen en hoe laat hij 's avonds thuis moet zijn. Elke week wordt besproken hoe zijn gedrag is geweest en indien hij zich goed heeft gedragen gaat er een weekend vanaf, heeft hij zich fout gedragen, komt er een weekend "straf" bij.

Al dit gedoe houdt in dat ik ruimte in ons huis zal moeten maken voor de nieuwe bewoonster en de week-end bewoner, denk aan kasten opruimen, spullen wegdoen etc etc. zodat ze ruimte krijgen om hun spullen weg te bergen. Ook de komende weken zal ik dus vrij druk zijn, daar mijn normale werkzaamheden natuurlijk ook gewoon doorgaan. Vanzelfsprekend ben ik met dit hele gebeuren niet écht blij, maar ik zie ook geen andere oplossing.

Ik zal best af en toe online zijn, maar voorlopig niet meer zoveel als eerst, want eerlijk gezegd heb ik er op het moment af en toe ook gewoon even de puf niet voor.

<3333
Ssssilver


Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4775
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimedo dec 08, 2011 11:48 pm

kan weinig anders zeggen dan : SUCCES#$#$#%#$%#$%#$%
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Delain
Experienced poster
Experienced poster
RE Delain


Aantal berichten : 379
Punten : 5008
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 12:50 am

veel suc6 irl silverske
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6089
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 2:50 am

idd succes in rl...

Dit zelfde geval heeft een tante van me haar zoon laat zich veel meetrekken door de verkeerde vriendengroep waardoor die flink is gaan blowen zuipen enzo en is nu ook bij zijn moeder wegegeaan en bij zijn vriendin gaan wonen, die vriendin van hem heeft een moeder die nooit thuis is dus dan weet je wel hoe het gaat..

Met zulke personen moet je alsnog opletten raar genoeg dat er niet waardevolle spullen uit je huis verdwijnen dat neefje van mij steelde zomaar opeens waardevolle spullen bij zijn moeder weg.. Dus het is aan de andere kant goed opletten

Ik wens je er veel sterkte mee en je ben in iedergeval goed bezig zie ik met strikte regels enzo op te stellen ik hoop echt voor je dat het werkt!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator
RE Taz


Aantal berichten : 3519
Punten : 8468
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Yanille

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 2:53 am

nou met zoon lijst zorgen vind ik het al een wonder dat je uberhoud tijd vind om online te komen.
sterkte me de situatie thuis en ik hoop dat het allemaal goed komt
SUCCES
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Amazing poster
Amazing poster
RE Krygertje


Aantal berichten : 1019
Punten : 5954
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 3:04 am

succes silver
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6835
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 8:57 am

sterkte meid!

als je me nodig hebt je weet me te vinden
kom ik wel een keertje op en neer naar je =)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
RE Fokuz
Amazing poster
Amazing poster
RE Fokuz


Aantal berichten : 1086
Punten : 5962
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : wanssum

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 9:33 am

Sterkte en succes Silver!Hoop dat het allemaal goed komt!Idd wel mooi dat je nog wellus on komt:)
GL in rl
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6124
Registratiedatum : 22-11-10

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 11:09 am

gl
Terug naar boven Ga naar beneden
RE pels
Experienced poster
Experienced poster
RE pels


Aantal berichten : 250
Punten : 5163
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : dorp in noord oost groningen

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 11:51 am

ik schrik ervan silver - veel succes met dit alles. houd ook jullie eigen relatie in de gaten hoor.
dat moet er natuurlijk niet onder lijden!!
Terug naar boven Ga naar beneden
re soultje
King poster
King poster
re soultje


Aantal berichten : 961
Punten : 5888
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : hulst

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 12:42 pm

Surprised succes silver <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Askpro
Professional poster
Professional poster
Askpro


Aantal berichten : 510
Punten : 5235
Registratiedatum : 05-06-11
Woonplaats : Den Helder

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 7:15 pm

Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ssssilver
General
General
RE Ssssilver


Aantal berichten : 1301
Punten : 6327
Registratiedatum : 22-11-10

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 7:20 pm

Ik zit hier met traantjes in de ogen jullie reacties te lezen, het doet me goed dat jullie zo lief reageren. Ik krijg een druk weekend, Joey (de zoon) is giesteravond door zijn zus (Angel) hierheen gebracht. Ik heb gisteravond tot half een met Angel zitten praten en we hebben afgesproken dat het beter is dat ze direct al hierheen komt. Was gelukkig al begonnen met kasruimte vrij te maken, dus vandaag maar ff verder afmaken zodat ze een eigen plekje heeft voor haar spullen.

Duim voor me dat het werk, waar we mee bezig zijn voor haar, doorgaat en dat ze heel snel kan gaan beginnen zodat ze elke dag naar haar werk moet en daar de nodige afleiding in vindt en niet hele dagen hier op de bank hangt......

<333
Terug naar boven Ga naar beneden
re ghosty
Starting poster
Starting poster
re ghosty


Aantal berichten : 84
Punten : 5008
Registratiedatum : 21-11-10

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimevr dec 09, 2011 9:43 pm

veel succes silver zo te horen moet die jongen effe goeie schop onder zen hol krijge en terug op de wereld kome

sterkte
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodyHellNo
Amazing poster
Amazing poster
BloodyHellNo


Aantal berichten : 1167
Punten : 6089
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alblasserdam

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimeza dec 10, 2011 6:16 am

komt goed joh serieus! als je er genoeg achteraan zit en echt goed in de gate houd moet het wel goed komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Delain
Experienced poster
Experienced poster
RE Delain


Aantal berichten : 379
Punten : 5008
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimeza dec 10, 2011 8:30 am

nogmaals veel suc6
Terug naar boven Ga naar beneden
dontlike it
Active poster
Active poster



Aantal berichten : 123
Punten : 5026
Registratiedatum : 20-11-10

Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitimeza dec 10, 2011 8:32 am

echt heel knap van je bent een super persoon (en vrouw:p) heel knap van je <333 silvertjeee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Real life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Real life   Real life Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Real life
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Ssssilver-
Ga naar: