Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 week 33 + 34 questen questen questen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5667
Registratiedatum : 21-11-10

week 33 + 34 questen questen questen Empty
BerichtOnderwerp: week 33 + 34 questen questen questen   week 33 + 34 questen questen questen Icon_minitimeza aug 20, 2011 5:00 am

heb deze week legends quest afgemaakt (is echt heel oude quest en slaapverwekkend: geen beweging als je de deur moeilijk open krijgt maar een tekst met: je zet je schrap. je krijgt de deur byna niet open. het is je gelukt, je hebt de deur open. en dan boven je poppeke oef en ugh tekst.

zogre flesheaters afgemaakt. jaar geleden mee opgehouden omdat ik het zat was. daarna nooit meer achter gekomen waar ik was gebleven. ik wilde de piraten quests doen maar dan moet je dus eerst zogre flesh eaters hebben. eindelijk erachter gekomen waar ik was: ik moest alleen nog die trap af en slash bash (eindbaas) in elkaar schieten (moest met boog).

nu met Rum deal begonnen maar nog niet genoeg tijd gehad om hem ook maar ergens mee te komen. kmoest steeds eten en naar bed en eten en zeilen en eten en dan komt er natuurlijk nog eens wat leuks op tv =S


Laatst aangepast door RE Ruler op wo aug 24, 2011 6:27 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6792
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

week 33 + 34 questen questen questen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 33 + 34 questen questen questen   week 33 + 34 questen questen questen Icon_minitimeza aug 20, 2011 6:48 am

haha, die pirate serie heb ik laatst ook weer vanaf rum deal opnieuw gedaan op oppers account, als je er een beetje van houdt om de chats te lezen lig je helemaal dubbel van het lachen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5667
Registratiedatum : 21-11-10

week 33 + 34 questen questen questen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 33 + 34 questen questen questen   week 33 + 34 questen questen questen Icon_minitimema aug 22, 2011 1:14 am

rum deal en cabon fever nu af en ook de rag and bone man wish list klaar.

hierna the great brain robery doen en daarna rocking out
ik heb heeeeeel lang vastgezeten met zogre flesh eaters (compleet zonder reden) dus ik heb ondertussen alle andere reqs (levels en quests) al lang.
ik zie nu ook dat ik clockwork syringe qua levels en quests ook al kan maar er schijnnen moeilijke monsters bij te zitten.
ik wil alle pirate quests doen omdat jagex bij het toevoegen van clockwork syringe een filmpje heeft gemaakt met filmpjes van alle quests met een leuk melodietje erbij gezongen door een piraat. jagex heeft het filmpje nu wel verborgen maar nog niet verwijderd (ben ik blij dat ik em tussen mn favorieten heb gezet. ik ga ze niet vooruit kijken maar tis wel heel leuk om na afloop het filmpje te kijken ( https://www.youtube.com/watch?v=_qtxQ8RVww0&list=FL9gV-QOUcnaEkguz7c4iMUA&index=12 )
alle "moeilijke monsters tot nu toe heb ik heel simpel kunnen doen en had dan ook steeds veels te veel eten mee of onnodige pots.
maar als gevechten ook maar iets moeilijk worden dan gaat et bij mij al nietmeer omdat ik dan niet op mn health let.. of mn pots niet drink. of 5x misklik als ik wil aanvallen waardoor ik weer moet eten terwijl ik al had kunnen aanvallen =\
Terug naar boven Ga naar beneden
re ukky
Amazing poster
Amazing poster
re ukky


Aantal berichten : 1843
Punten : 6792
Registratiedatum : 21-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : uithoek van grunn ;)

week 33 + 34 questen questen questen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 33 + 34 questen questen questen   week 33 + 34 questen questen questen Icon_minitimema aug 22, 2011 1:20 am

dat filmpje kun je ook zien in de bar van rimmington en mos le harmless als je met de muzikant praat :p

bij a clockwork syringe zitten geen lastige monsters trouwens.. alleen een barrelchest in het begin van de quest die vrij makkelijk is, en daarna helemaal niets meer
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5667
Registratiedatum : 21-11-10

week 33 + 34 questen questen questen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 33 + 34 questen questen questen   week 33 + 34 questen questen questen Icon_minitimewo aug 24, 2011 6:34 am

the great brain robbery ook af nu

had die barrelchest wel wat beter kunnen doen =\

geen sup att of str mee (wel sup def)
verkeerde quick pray
slecht wapen (torag hamers)
paniek =O
vergeten te eten omdat ik steeds naar mn def level keek)

vergat ook nog mn quick tele en ben snel naar de deur toe gerent ipv de tele te gebruiken.

daarna gebankt en weer terug.
met sup att, str en def pots, extra pray pots
meer eten
juiste quick pray

die barrelchest zet steeds je prayer uit echt vervelend =\
en dan ben je met je prayers bezig blijkt de def weer 5 lager zitten dus ik een def pot maar ondertussen hit die ton je weer 2x 200 en moet je opeens weer eten. dan moest ik ook nog op em klikken om aan te vallen.

heel veel paniek en opeens hield barrelchest op met me aanvallen en toen wastie dood. kep zn health bar nauwelijks gezien
word nog leuk als de bosses nog moeilijker worden =S
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4746
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

week 33 + 34 questen questen questen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 33 + 34 questen questen questen   week 33 + 34 questen questen questen Icon_minitimewo aug 24, 2011 7:32 am

gl gewoon relax en zorg dat je alles in je inv op een vaste plek hebt

ik kan ong op een bacl screen mn tele tab vinde :Po (niet letterlijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler
King poster
King poster
RE Ruler


Aantal berichten : 806
Punten : 5667
Registratiedatum : 21-11-10

week 33 + 34 questen questen questen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 33 + 34 questen questen questen   week 33 + 34 questen questen questen Icon_minitimewo aug 24, 2011 8:03 am

ik wilde ook hunt for surok doen.
maar als ik die kaart van chaos tunnels zie met een lijntje van hoe surok loopt denk ik echt: hoe ga ik dat oooooit onthouden.
je kan toch niet steeds kijken hoe je moet lopen? als je steeds word aangevallen door zon boos monster die de uitgang nie kan vinden =P
Terug naar boven Ga naar beneden
re ganesha
Clan Owner
Clan Owner



Aantal berichten : 1150
Punten : 4746
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : gat vlak bij zee

week 33 + 34 questen questen questen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 33 + 34 questen questen questen   week 33 + 34 questen questen questen Icon_minitimewo aug 24, 2011 8:35 am

screen half + pray
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 33 + 34 questen questen questen Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 33 + 34 questen questen questen   week 33 + 34 questen questen questen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 33 + 34 questen questen questen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» week 32. Wat zal deze week brengen
» Week 2. Rotbegin van de week
» week 24, rotbegin van de week
» week 30. Citadel week :)
» Week 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Ruler-
Ga naar: