Clan voor de iets oudere RS'ers

PortalIndexRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

Deel | 

wat ben je toch steeds aan het doen ruler?!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
RE Ruler
King poster
King poster

Aantal berichten : 806
Punten : 3617
Registratiedatum : 21-11-10

BerichtOnderwerp: wat ben je toch steeds aan het doen ruler?!   ma jul 04, 2011 4:43 am

nou, minecraft dus. ik heb gisteren een filmpje gemaakt van mn minecraft spel. ik wilde wel wat meer subs op youtube en heb nu fraps en camtasia dus kan goed filmpjes maken (misschien wel een keer van runescape). tussen mijn filmpjes staan vooral gta filmpjes en 2 runescape filmpjes (heeeel oud en nog met hypercam 2 gemaakt (is echt slecht, veel lag en slechte kwaliteit. niet doen dus))

ok hier mijn minecraft let's play:

ik praat erg zacht omdat ik mezelf niet kan horen door mn headset en ik wil ook niet t huis doorschreeuwen. ik heb voor ep2 iets beters bedacht waardoor ik gwn kan praten en ik harder klink. dit is ook de eerste keer dat ik engels praat tegen buitenlanders (normaal type ik (via runescape))
ook mn eerste keer dat ik camtasia gebruik dus niet erg veel special effects, maar ik vind mn filmpje wel aardig. rate/comment en miss sub me als je em gezien heb (ookal vind je et slecht)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz
Forum Moderator
Forum Moderator

Aantal berichten : 3519
Punten : 6389
Registratiedatum : 18-11-10
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: wat ben je toch steeds aan het doen ruler?!   ma jul 04, 2011 6:22 am

is duidenlijk te horen dat je nederlander bent Razz

wel grappig

RE Ruler
King poster
King poster

Aantal berichten : 806
Punten : 3617
Registratiedatum : 21-11-10

BerichtOnderwerp: Re: wat ben je toch steeds aan het doen ruler?!   ma jul 04, 2011 7:54 am

deel 2 is nu ook uit. ik probeer elke dag een filmpje te doen maar weet meestal niet wak moet doen lol. en op een gegeven moment kreeg ik vreselijke lagg in deel 2 en toen viel dus mn fraps uit.... beetje jammer. maar ik was toch maar aan het lopen en schapen/koeien/biggen meppen
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator

Aantal berichten : 1412
Punten : 4756
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: wat ben je toch steeds aan het doen ruler?!   ma jul 04, 2011 9:45 am

Ik ga weer es een rs guide inspreken Smile

BerichtOnderwerp: Re: wat ben je toch steeds aan het doen ruler?!   

wat ben je toch steeds aan het doen ruler?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of RE Ruler-
Ga naar: