Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor de iets oudere RS'ers
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
ga naar: www.raging-elders.net voor de nieuwe site!

 

 Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Empty
BerichtOnderwerp: Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape   Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Icon_minitimezo jun 05, 2011 4:39 am

Ongeveer één week geleden heb ik besloten dat ik 99 magic ga halen.
Vandaag (zondag 5 juni) behaalde ik het level 91.
Ook werd ik vandaag geconfronteerd met het feit dat ik verdacht werd van botten.
Ik neem het die gene niet kwalijk want ik had waarschijnlijk hetzelfde gedacht.

De reden waarom ik meestal niet antwoord is omdat ik gebruik maak van een klein Rs scherm zodat ik ondertussen een film kan kijken.
Als het goed is zie je hieronder daarvan een voorbeeld (zo niet dan heb ik waarschijnlijk weer iets fout gedaan)
Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape RE

Nu ik toch begonnen ben met life of... zal ik jullie op de hoogte houden van mijn weg naar 99 magic (mocht jullie dat interesseren)


Wink

________________________________________________________________________________________________________________________

Vandaag (6 juni) behaalde ik het level 92
Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape RE92mage

half way there Wink

ik ga nu 3 dagen met school naar Terschelling dus ik zal in de tussentijd niet online zijn Sad
maar als ik terugkom ga ik gewoon weer verder Smile

________________________________________________________________________________________________________________________

Vandaag (12 juni alweer) behaalde ik het level 93
Dit duurde wat langer omdat ik van dinsdag tot vrijdag in Terschelling was.
Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Re93mage


_________________________________________________________________________________________________________________________

Vandaag (16 juni D:) behaalde ik het level 94
Waarom duurt het zo lang? vraag je je mischien af, nou dat komt omdat ik 2 weken op stage ben -.-
Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Re94mage
_________________________________________________________________________________________________________________________

vandaag (3 juli ) herrinderde ik me opeens dat ik mijn life of... moest bijhouden Wink ik ben in de tussentijd al 2 keer geleveld:

Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Re95mage

Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape RE96mage




Laatst aangepast door l believe it op zo jul 03, 2011 7:14 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Berxwedan
Amazing poster
Amazing poster



Aantal berichten : 1047
Punten : 6117
Registratiedatum : 22-11-10

Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape   Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Icon_minitimema jun 06, 2011 11:21 am

graze doe ik ook maar niet alg dat is zo traag
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Divinoo
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Divinoo


Aantal berichten : 1412
Punten : 6828
Registratiedatum : 15-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Canifis

Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape   Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Icon_minitimema jun 06, 2011 6:42 pm

Ga je me achterna? :p

Ik zit atm op 95
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raging-elders.com
RE Moonie
Professional poster
Professional poster



Aantal berichten : 565
Punten : 5454
Registratiedatum : 01-01-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tilburg

Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape   Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:22 pm

Ja en nu opeens op 98; we kunnen jou beter van botten betichten Razz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape   Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:24 pm

TheMoonShine schreef:
Ja en nu opeens op 98; we kunnen jou beter van botten betichten Razz.

ik ben nog steeds 94 hoor D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape   Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:57 pm

Voor de record: je bent niet in Terschelling, maar op Terschelling. Ik kan het weten want ik ben op OP Texel geboren. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape   Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:59 pm

Zneel schreef:
Voor de record: je bent niet in Terschelling, maar op Terschelling. Ik kan het weten want ik ben op OP Texel geboren. Very Happy

weetik want ik woon OP Flakkee (das da eiland waarvan je denkt die hoort bij Zeeland maar die hoort eigenlijk bij Zuid-Holland


Laatst aangepast door l believe it op vr jun 17, 2011 10:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape   Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Icon_minitimevr jun 17, 2011 10:03 pm

Ja ja, Goeree Overflakkee, wie kent het niet. Lijkt me dat het toch gewoon bij Zuid Holland hoort btw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape   Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Icon_minitimevr jun 17, 2011 10:04 pm

Zneel schreef:
Ja ja, Goeree Overflakkee, wie kent het niet. Lijkt me dat het toch gewoon bij Zuid Holland hoort btw.

owja da klopt xD, is nog vroeg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape   Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zondag 12 Juni - weg naar Magic Skillcape
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zondag 19 juni 99 mage divi
» 99 magic Imago
» zondag 19 december 99 prayer party gansss 20.00 h
» Het is eindelijk zover FARMING 99 ~ RE Moonie! 21-08-2011 (zondag)
» MAANDAG 6 December 99 magic party 20.30 H RE Makkie An

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Raging Elders :: The life of l Believe it-
Ga naar: